{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

For høj co2 - golf 4.. HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en golf 4 2.0 benzin..

Mit problem er at dens CO2 er alt for høj samtidig med den kun køre omkring 5-6 km/l.. Når du står bag den i tomgang kan du ligefrem lugte benzinen!

Jeg vil selv mene det bedste bud må være at skifte den ene sonde, men er der nogle som har haft samme problem og har noget "erfaring"?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For høj co2 - golf 4.. HJÆLP!
  • #1   11. dec 2013 lamdasonde ville være mit bud

• #3   11. dec 2013 En anden mulighed er temperatur-føleren (den til motor-styringen),hvis den er defekt tror bilen der er meget koldt og den får benzin i spandevis,det er jo nærmest chokeren smiley

• #4   12. dec 2013 Tester på, med den rigtige tester kan du aflæse signalet fra eksempelvis temperaturføleren, viser den minus 30 grader, så har du forklaringen smiley
    Med tester kan diverse fejl også udlæses.

• #5   12. dec 2013 Min 4er med automat gear laver samme nummer .. har meget højt benzin forbrug og spytter det der allermest ligner uforbrændt benzin med sod på smiley desværre for mig så æder min 4 lambasonder om året og orker ikke til at købe ny styreenhed til den smiley

• #6   12. dec 2013 Mener ikke temperaturmåleren viser mere end 70 grader ca, men den burde vel ligge på minimum 90 grader?

• #7   12. dec 2013 Hvis du ikke gider at prøve at sætte en tester på, kan du bare skifte dele fra en ende af, start med de billigste og så de næstbilligste osv. indtil problemet bliver løst smiley

Hvad den viser af temperatur har ikke nødvendigvis noget at gøre med det temperatursignal motoren får.Hvis den ligefrem står og er ved at drukne i benzin og lugter af benzin , ville jeg nok prøve at pille stikket af føleren, med motoren i gang, og lytte til om det ændrer på motorgangen. hvis det ændrer meget , ville jeg nok skifte temperaturføleren( (den til motorstyringen) Som Allan også skriver)

Kommentér på:
For høj co2 - golf 4.. HJÆLP!

Annonce