{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Helle T & Obama til begravelse {{forumTopicSubject}}

Hej bilnørder, jeg faldt lige over disse billeder fra Nelson Mandela`s begravelse, hvor Helle T sidder ved siden af Obama. De ser ellers ud til at rigtig hygge sig, tage "Selfie`s" sammen og ellers være i godt humør, og grine lidt af who knows what. Jeg skammer mig over at være dansker, når jeg ser disse billeder....... Er det virkelig sådan man opfører sig til en begravelse?? Prøv at læg mærke til Michelle obama, hun ser dælme sur ud, med god grund, og bytter plads med obama så Helle og Obama ikke skaber sig yderligere. Det er godt gjort at Michelle syntes jeg, for dælen jeg ville være ked af at være hende i den situation.

Her er link til billederne fra begravelsen

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread987366/pg1&mem=

Hvad syntes i ?

I må meget undskylde hvis emnet har været oppe før!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helle T & Obama til begravelse
  • #1   12. dec 2013 Ej, slap dog af. " selfies " er in nu. og vi lever altså i en morderne tid, synes sgu det er helt i orden.

Det var en hyldest til Nelson Mandela den dag, de fleste var i godt humør og hyldede ham frem for at sørge over hans død.

• #2   12. dec 2013 Du har total misforstået det hele..
    Det er en mindehøjtidelighed, ikke begravelse...

Derudover så kan du læse resten her: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2171803.ece

• #3   12. dec 2013 Har du set stemningen fra stadionet, alle 10000 havde en fest og der var masser af shows, til ære for Madiba.
    Så intet problem, set fra min side.

• #4   12. dec 2013 Spørgsmålet er om helle fik den langt om af den sorte han løve obama?

• #5   12. dec 2013 Tjaa, da jeg først så billedet tænkte jeg også at det var en meget uanstændig opførsel. Det er egentlig ikke noget jeg gider gå op i, men det viser sig at situationen er foreviget lidt ud af kontekst. Fotografen har også været ude og forklare at mens han tog billedet var der både sang, dans og grin til ære for Mandela.
    Michelle ser pissed ud, men få sekunder før billedet blev taget har fotografen forklaret, at hun selv jokede med dem hun sidder med. Det anstrengte look er et tilfælde.

Kort sagt, en storm i et glas vand - uanset den generelle talentløshed blandt de fleste danske politikere smiley

• Sebastian J
    Sebastian J Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Biler: 2 Svar: 94
    #6   12. dec 2013 Haha, det er alligevel godt klaret.

Jeg mener. At tage et selfie, til Mandela begravelse.

Den bliver først afholdt på søndag. smiley

• #7   12. dec 2013 Så er jeg mere rolig nu smiley Jeg kan godt læse mig frem til at det var en mindehøjtidelighed, og ikke selve begravelsen. My bad.

Jeg ser ikke tv, så har ikke fulgt med i nyhederne osv.

Men når man ser på de andre folk tæt ved Obama og Helle, så kunne det sgu godt minde om en begravelse !

• #9   13. dec 2013 Miss K < Vi er helt enige. Og hendes mand Steven har jo også vist sig at være en løgnagtig spasser. Måske de passer godt sammen de 2.

• #10   13. dec 2013 De er sgu alle løgnagtige og uden sans for virkelighed; spørgsmålet er bare om offentligheden får kendskab til det eller ej.

Istedet for at finde optimale løsninger, går det op i hat og briller for at bekrige oppositionen.

• #11   13. dec 2013 Dan c < Ja det er sgu trist det skal være sådan. Men sådan har det jo altid været, så det er svært at ændre på! Politikere generelt virker mere optagede af at bekrige hinanden som du siger, end at gøre en forskel for folkemængden. Nej du, vi kan bare få nogle flere åndssvage skatter kan vi smiley Politikere tænker kun på sigselv, og ser frem til at gå på pension som 60-62 årig med en pension der siger spar to! Hvor de så presser på for at få hævet grænsen for os normale borgere, så vi ender med at snart skulle være 70 for at kunne gå på pension smiley

"There is something rotten in the state of Denmark"

• #12   13. dec 2013 Martin:
    Lige præcis. Demokrati fungerer genialt, men når det er rådne kar der er hele vejen igennem beslutningsprocessen bliver resultatet derefter. Interne konflikter, udhængning og et konstant fokus på at mene det modsatte af hinanden er i højsæde, fremfor at fokusere på optimale løsninger for landet, og ikke partiet. Pressen lever godt af det. De meget politisk interesseret mæsker sig i de nye katastrofer og griber enhver mulighed for at pege fingre, ryste på hovedet og kører de verbale kanoner i stilling til monologen i frokostpauserne rundt om...

"There is something rotten in the state of Denmark", indeed.

• #13   13. dec 2013 Og det har befolkningen slet ingen skyld i, at det er sådan? Hvor mange her kan sige, at de ikke stemmer ud fra egen vindings skyld, men for samfundets bedste? Politikerne lefler for borgerne, for at blive valgt.

Alt de gør er for at kunne opretholde det velfærdssamfund vi havde, men det er umuligt. Alt bliver dyrere så staten får flere udgifter = højere skat. Højere skat = højere løn. Højere løn = dårligere konkurrence evne samt det er dyrere for staten at købe ydelser af private. Dårligere konkurrence evne = tab af arbejdspladser = lavere indtægt til statskassen = højere skat eller mindre velfærd. Regeringen vælger så at skære i velfærden samtidig med at skatterne stiger.

• #15   13. dec 2013 Dan c < Præcis. Og hvad skal vi egentlig med regeringen, når EU bestemmer det meste efterhånden. Det var dælme århundredets dårligste beslutning, at vi kom med i EU.

Jannik C < Befolkningen har til dels skyld for at vi har den regering vi har, men ikke hele skylden. Politikere de påstår jo at de vil os det bedste, lover guld og grønne skove, for så at måtte trække det tilbage igen senere..... Der er hundredevis, hvis ikke tusindvis af sager at tage af, hvor borgerne blev lovet noget som ikke blev holdt. Derfor er det sgu ikke nemt som borger at finde ud af hvilket parti/hvilken person man skal stemme på, for ingen af dem har kunne love en masse under valgkampagner, som så senere faktisk blev en realitet. I stedet har vi kun fået dårligere forhold som tiden er gået. Skatter mig her, og skatter mig der. De snakker kun for at holde sig vågne, indtil de kan gå på pension i tidlig alder.

• #16   13. dec 2013 Politikere er et talerør til samfundet, de skriver ikke engang deres egne ting.
    Gad vide om de er i stand til at tænke selvstændigt.

• #17   13. dec 2013 Det er sgudda fordi de er gamle og langsynede .. det er ikke en "selfie" smiley

• #18   13. dec 2013 Flere syd afrikanere var skuffet over der ik var mere musik og dans. Så det var en "fest" for Mandela ik en sørge march

• #19   13. dec 2013 Jeg håber bare helle får den i røven af obama.

• #20   13. dec 2013 Jeg skammer mig også over at være dansker, ikke pga Helle, men pga al den hetz der bliver kørt dagligt.. en regering er hverken bedre eller dårligere en de folk som har valgt den.

• #22   13. dec 2013 Miss K de blå er lige så slemme til at køre landet i sænk. Om man kan lide den røde regering vi har nu eller ej, så ændrer det ikke på at de bliver nødt til at gøre som de gør, uagtet om befolkningen vil det eller ej. Fogh og hans regering kørte DK ud på et forkert spor, kun midlertidig reddet af ekstrem økonomisk fremgang. Det hænger den nuværende regering på nu, og befolkningen bitcher og whiner, mens lille lars sidder og gnider sig i hænderne.

@ Mirza jeg vil nu ikke sige at jeg skammer mig, men patriot vil jeg sgu heller ikke kalde mig. Når folk fortæller mig hvor heldige vi skal være over, at vi bor i et så dejligt samfund som DK, så "facepalmer" jeg. En menig dansk arbejder med hus og bil, er lige så godt, eller ringe, stillet som en amerikansk arbejder. Dem der altid bliver fremstillet som skrækscenariet når vi taler om velfærd.

• #24   13. dec 2013 De blå gør det bare ikke så åbenlyst. Under Fogh steg antallet af offentlige ansatte med over 30.000 personer, og det uden at serviceniveauet blev hævet. De gav skattelettelser, men krævede bare pengene ind, og lidt mere til, igennem forhøjede afgifter på bla. vand, varme og el.

Det de røde gør nu, er nødvendigt. Jeg frygter bare at det er alt for sent at det sker.

• #26   14. dec 2013 Ja blå politik er vejen frem, problemet i lille Danmark er bare, at der ikke er nogen der fører en egentlig blå politik. Det venstre gør, er næsten mere ødelæggende for landet, end hvis EL kom til. Liberal Alliance har faktisk en rigtig god tilgang til tingene, problemet er bare at folk ser LA og tænker USA, med dertil følgende horder af folk der ligger og dør på gaden af sygdom og sult. Det er selvfølgelig ikke det der vil ske, men det er sådan folk tænker.

• #29   15. dec 2013 Det jeg mener er, at den politik der bliver ført i Danmark, ikke er særlig god. Det de gør lige nu, er at de sparer på de svageste, samtidig med at de skruer skatter og afgifter op for "middelklassen", dvs. arbejderne. Det er muligt at det er blå politik, men så er blå politik bare ikke sagen heller, for mig. Sparer man på de svageste, skal det betyde at man derved holder skatter og afgifter i ro. Men det er langt fra tilfældet.

Det er fordi LA vil spare over 40.000 offentlige stillinger væk, og derved skabe en hel masse private arbejdspladser, og selvom det virker urealistisk, så er det vejen frem, omend det nok ikke bliver i den skala de selv håber på. Men det får så folk til at tænke på USA hvor det offentlige jo ikke er lige så dominerende som det er i Danmark. De tror at det betyder nedlæggelse af sygehuse, ingen kontanthjælp, ja de tror at folk bliver overladt til sig selv. Men det er ikke tilfældet.

Antallet af offentligt ansatte i Danmark svarer til 30% af arbejderne, i Tyskland er det tal 11%. Og de ligger jo ikke på gaden og dør som fluer af sult og sygdom.

Kommentér på:
Helle T & Obama til begravelse

Annonce