Helle T & Obama til begravelse {{forumTopicSubject}}
Hej bilnørder, jeg faldt lige over disse billeder fra Nelson Mandela`s begravelse, hvor Helle T sidder ved siden af Obama. De ser ellers ud til at rigtig hygge sig, tage "Selfie`s" sammen og ellers være i godt humør, og grine lidt af who knows what. Jeg skammer mig over at være dansker, når jeg ser disse billeder....... Er det virkelig sådan man opfører sig til en begravelse?? Prøv at læg mærke til Michelle obama, hun ser dælme sur ud, med god grund, og bytter plads med obama så Helle og Obama ikke skaber sig yderligere. Det er godt gjort at Michelle syntes jeg, for dælen jeg ville være ked af at være hende i den situation.
Her er link til billederne fra begravelsen
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread987366/pg1&mem=
Hvad syntes i ?
I må meget undskylde hvis emnet har været oppe før!
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 14 Biler: 4 Emner: 36 Svar: 527
Det var en hyldest til Nelson Mandela den dag, de fleste var i godt humør og hyldede ham frem for at sørge over hans død.
aug 2009
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 1.300
Det er en mindehøjtidelighed, ikke begravelse...
Derudover så kan du læse resten her: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2171803.ece
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 12 Biler: 5 Emner: 24 Svar: 317
Så intet problem, set fra min side.
feb 2009
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 1.170
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 9.552
Michelle ser pissed ud, men få sekunder før billedet blev taget har fotografen forklaret, at hun selv jokede med dem hun sidder med. Det anstrengte look er et tilfælde.
Kort sagt, en storm i et glas vand - uanset den generelle talentløshed blandt de fleste danske politikere
aug 2012
Følger: 1 Biler: 2 Svar: 94
Jeg mener. At tage et selfie, til Mandela begravelse.
Den bliver først afholdt på søndag.
nov 2005
Følger: 30 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 3.258
Jeg ser ikke tv, så har ikke fulgt med i nyhederne osv.
Men når man ser på de andre folk tæt ved Obama og Helle, så kunne det sgu godt minde om en begravelse !
nov 2005
jul 2006
Istedet for at finde optimale løsninger, går det op i hat og briller for at bekrige oppositionen.
nov 2005
"There is something rotten in the state of Denmark"
jul 2006
Lige præcis. Demokrati fungerer genialt, men når det er rådne kar der er hele vejen igennem beslutningsprocessen bliver resultatet derefter. Interne konflikter, udhængning og et konstant fokus på at mene det modsatte af hinanden er i højsæde, fremfor at fokusere på optimale løsninger for landet, og ikke partiet. Pressen lever godt af det. De meget politisk interesseret mæsker sig i de nye katastrofer og griber enhver mulighed for at pege fingre, ryste på hovedet og kører de verbale kanoner i stilling til monologen i frokostpauserne rundt om...
"There is something rotten in the state of Denmark", indeed.
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 88 Svar: 1.634
Alt de gør er for at kunne opretholde det velfærdssamfund vi havde, men det er umuligt. Alt bliver dyrere så staten får flere udgifter = højere skat. Højere skat = højere løn. Højere løn = dårligere konkurrence evne samt det er dyrere for staten at købe ydelser af private. Dårligere konkurrence evne = tab af arbejdspladser = lavere indtægt til statskassen = højere skat eller mindre velfærd. Regeringen vælger så at skære i velfærden samtidig med at skatterne stiger.
nov 2005
Jannik C < Befolkningen har til dels skyld for at vi har den regering vi har, men ikke hele skylden. Politikere de påstår jo at de vil os det bedste, lover guld og grønne skove, for så at måtte trække det tilbage igen senere..... Der er hundredevis, hvis ikke tusindvis af sager at tage af, hvor borgerne blev lovet noget som ikke blev holdt. Derfor er det sgu ikke nemt som borger at finde ud af hvilket parti/hvilken person man skal stemme på, for ingen af dem har kunne love en masse under valgkampagner, som så senere faktisk blev en realitet. I stedet har vi kun fået dårligere forhold som tiden er gået. Skatter mig her, og skatter mig der. De snakker kun for at holde sig vågne, indtil de kan gå på pension i tidlig alder.
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 33
Gad vide om de er i stand til at tænke selvstændigt.
jul 2002
Følger: 6 Følgere: 70 Biler: 10 Emner: 5 Svar: 124
okt 2005
Følger: 65 Følgere: 65 Biler: 9 Emner: 232 Svar: 1.110
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.421
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.596
okt 2005
@ Mirza jeg vil nu ikke sige at jeg skammer mig, men patriot vil jeg sgu heller ikke kalde mig. Når folk fortæller mig hvor heldige vi skal være over, at vi bor i et så dejligt samfund som DK, så "facepalmer" jeg. En menig dansk arbejder med hus og bil, er lige så godt, eller ringe, stillet som en amerikansk arbejder. Dem der altid bliver fremstillet som skrækscenariet når vi taler om velfærd.
okt 2005
Det de røde gør nu, er nødvendigt. Jeg frygter bare at det er alt for sent at det sker.
okt 2005
okt 2005
Det er fordi LA vil spare over 40.000 offentlige stillinger væk, og derved skabe en hel masse private arbejdspladser, og selvom det virker urealistisk, så er det vejen frem, omend det nok ikke bliver i den skala de selv håber på. Men det får så folk til at tænke på USA hvor det offentlige jo ikke er lige så dominerende som det er i Danmark. De tror at det betyder nedlæggelse af sygehuse, ingen kontanthjælp, ja de tror at folk bliver overladt til sig selv. Men det er ikke tilfældet.
Antallet af offentligt ansatte i Danmark svarer til 30% af arbejderne, i Tyskland er det tal 11%. Og de ligger jo ikke på gaden og dør som fluer af sult og sygdom.
Helle T & Obama til begravelse