{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis VIP
  • #1   13. dec 2013 tja alle har jo fået en mail fra BG med der er gratis vip smiley

• #2   13. dec 2013 Tror alle har fået pm med det også smiley

• #3   13. dec 2013 synes bare det er TAMT at man ikke kan tilmelde sig den gratis VIP måned uden liiiiiiiige at acceptere at abonnementet selv fornyer sig..

• #4   13. dec 2013 Michael H du kan da bare afmelde dig med det samme igen. Så trækker de det jo ikke automatisk.

• #5   13. dec 2013 Det da præcis samme metode NETFLIX fx. bruger? Det er der intet nyt i, Michael? smiley

• #7   13. dec 2013 Hvad får deres VIP kunder så af gaver for at det er fair for os alle nu hvor vi andre rent faktisk har betalt for denne måned?

• #8   13. dec 2013 Miss K det er da ingen der tvinger dig til at bruge det gratis vip. Det er da intet med bondefangeri at gøre. Da de jo ikke trækker noget. Og det er jo dig selv der skal sørge for at fra melde dig det. Da du selv tilmelder dig. Og som sagt vil man kun ha en måned ad gangen. Kan man jo afmelde si samme dag som du tilmelder dig. Så langt kan du da vel huske ikke?

• #9   13. dec 2013 det er da klart at man skal give sine betalings oplysninger, for ellers tjener BG jo ikke nogen penge på at gi gratis VIP i en måned, for de regner jo med at folk glemmer at framelde det igen og der ved komme til at betale for en ekstra måned smiley

og der er jo ingen der tvinger jer til at benytte jer af BG's tilbud, og BG er langt fra alene om at bruge den metode, stort set alle andre siden som giver noget gratis i en periode kræver at man oplyser sine betalings oplysninger.

• #11   13. dec 2013 synes bare ligeså godt at man kunne give folk den gratis VIP måned uden at man først skal acceptere, og skrive konto oplysninger, jeg kender udemærket til metoden, også andre steder og har da før benyttet mig af den på andre sider.

Men hvor mange læser i relateten lige det med småt (som man somregel bare trykker ja til) der kunne lige så godt stå at man binder sig for 3 måneder ved at acceptere eller lign. Dette er vidst ikke tilfældet her men mere princippet smiley

• #12   13. dec 2013 Michael når det er ens for alle sider, har man så ikke lært det første gang man glemmer at afmelder sig? Så burde folk sku vide det fremover, ellers kan de sku ikke tænke selv. Når det nu er ens for alle sider at man selv skal afmelde sig.

• #17   13. dec 2013 Utroligt at de stadig ikke gør noget for at gøre sig fortjent til tjene penge

• #18   13. dec 2013 Det er nemlig bondefangeri. For de nyder godt af at ½delen glemmer at framelde sig igen! Vent og se om en måned når indlæggene begynder at poppe op om at BG har trukket penge på deres konto, fordi de ikke selv så sig for..

• #20   13. dec 2013 Andre det er stadig ikke bondefangeri da du selv har tilmeldt dig det. Og så er det dig selv der skal afmelde dig igen. Så det er kun folks egen dumhed og ikke bondefageri.

Det er først bondefangeri den dag BG tilmelder dig gratis VIP i en måned og du så selv skal afmelde dig igen. Da du ikke selv har valg at blive VIP

• #22   13. dec 2013 #20 Ja men de kører på folks dumhed. Det er jo ingen hemmelighed at ihvertfald halvdelen af brugerne herinde ikke ville kunne klæde dem selv på om morgenen uden hjælp af en voksen.
    BG har intet andet at vinde ved at dele gratis VIP ud. Det er jo ikke noget vildt og ekstraordinært hvor folk bagefter tænker "hvordan har jeg nogensinde levet uden?!". Det er bare en fælde fordi nogle vil tænke, at de småpenge går jo nok. Nu er jeg en meget vigtig person..

• #23   13. dec 2013 Oister har f.eks. lige opgraderet min mobilpakke fordi deres nye kunder nu får dobbelt taletid og data til samme pris som jeg gav før. Så nu har jeg også det, for bestandigt. Det er jo en service de yder.
    Gratis VIP i en måned er bare ligesom 3 numre af vmax for 39 kr. og så får du en gratis wunderbaum med. De håber folk glemmer at melde sig ud eller er ligeglade..

• #24   13. dec 2013 André er det så også bondefangeri at du køber et abo og så selv glemmer at afmelde det, så du igen skal betale for 3 måneder mere ?

• #25   13. dec 2013 Ville være nemmere hvis alle skulle betale.. Ville satme sorterer mange af de useriøse elementer fra!!

• #29   14. dec 2013 #19
    Så jeg må ikke være her bare fordi jeg synes at siden er ringe og forældet?
    Havde der været et alternativ, var jeg sgu skredet for længst. Vil aldrig betale for at bruge siden. Det eneste man får ud at betale er adgang til Danmarks mest useriøse købere. Siden er udelukkende en pengemaskine, hvor ejerne ikke har den mindste interesse i, hverken biler eller deres brugerer
    Det er jo netop bondefangeri når, man vil tjene penge på folks glemsomhed og mangel på indsigt.

• #31   14. dec 2013 Som sagt er der ikke et dansk alternativ til BG, ved restauranter er der mange andre steder at gå hen. Både DBA og Bilbasen har mange flere visninger af annoncer end BG, derfor vil jeg da meget hellere bruge dem, de har heller ikke små diktatorer, der forbyder bytteannoncer med ikke bilrelaterede ting.

Bazoom vil selvfølgelig tjene penge, og det skal de da have lov til. Men de vælger at bruge en metode, der læner sig op af bondefangeri, samtidig med at siden er overproppet med reklamer for at skovle ekstra ind. I stedet kunne de lave god, moderne og brugervenlig side, så man føler at man får noget for sine penge

Kommentér på:
Gratis VIP

Annonce