{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.806 visninger | Oprettet:

Spille lotto i USA-land fra Danmark {{forumTopicSubject}}

Hola Alle

Jeg sad lige og surfede lidt nyheder, og faldt derfor over denne:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2174820.ece

Det kunne da være rart at få penge i alle de milliarder. Personligt ville jeg anskaffe mig en gammel alfa-sud og svejse i den til alle pengene er brugt.

MEN - kan man spille med i det amerikanske lotto, når man bor i Danmark? Tænker man måske kunne gøre det over nettet, eller??

Er det overhovedet lovligt at spille med i det amerikanske lotto jf amerikanske regler? Tænker om de har en klausul om at udlændinge der ikke bor fast i USA kan få udbetalt gevinster??

Må jeg i følge de danske myndigheder spille med i udenlandsk lotto?? Frygter lidt det er ulovligt, men HVIS det er lovligt, får jeg så lov at betale skat af pengene, når nu de teknisk set er vundet i udlandet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spille lotto i USA-land fra Danmark
  • #1   16. dec 2013 Jeg ved ikke om det er lovligt at gamble, du må jo gerne i las vegas f.eks. så hvorfor ikke?

Men der er noget med at , hvis det er over 10 grand du hiver ud af usa så skal du betale til den amerikanske stat og over et X beløb så koster det til den danske stat at hive dem hjem, så tror ikke det ka betale sig hvis jeg skal være ærlig.

• #2   16. dec 2013 hmmmmm - med tre miliarder kroner på lommen, kunne man så ikke omgås reglerne ved efterfølgende at emigere til usa??

• #3   16. dec 2013 og så bare "opholde sig" i Danmark?

• #4   16. dec 2013 @Egern

Tror næppe det er ulovligt at spille med herfra, men så længe du er bosat her i landet, skal der svares skat af gevinsten.

Og det må være gevinsttidspunktet, som afgør om du er skattepligtig her i landet.

Men personligt ville jeg da også bare "glemme" at oplyse om min gevinst til det danske skattevæsen, og så stille og roligt emigrere smiley

• #5   16. dec 2013 Føj.....gevinster fra "ikke-godkendte" lotterier mv. beskattes som personlig indkomst.....og IKKE kun med de sædvanlige 15%

https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1788633

Så det vil sige en skat på op til 56% !!

• #6   16. dec 2013 hehe - bestemt en mulighed - men - hvordan kan man spille amerikansk lotto fra Danmark? har de noget net-hejs?

tænk engang: 3.000.000.000 kr - det er det samme som:

150.000.000 franske hotdogs på Statoil
    86.206 par silikonepatter (og så er der endda 850 kr til overs)

• #7   16. dec 2013 Hvis de vil have 56% af min gevinst på 3.000.000.000 har jeg kun ET at sige:

"Screw you guys - I'm going home"

Spøg til side, de går vel til noget godt i sidste ende. Ministerpensioner og den slags...

• #8   16. dec 2013 heh ja og det er den danske stat, vinder du i USA skal du betale x procent ved hver gevindst over 10.000 dollars du fører ud af usa smiley

så en gevindst på 3.000.000.000 kan hurtigt blive reduceret væsentligt smiley

• #9   16. dec 2013 Det er ikke uloveligt, men du skal betale gevinst skat af det, og tro mig de skal nok komme efter dig.

Se bare hvordan de var efter Eastgate, fordi han var dansker, som slet ikke var bosat her mere, men i england, det holdte dem da ikke tilbage for at prøve få nogle penge hjem da HTS mangle en ny ludertaske. smiley

• #10   16. dec 2013 For det har jo helt vildt meget med HTS at gøre smiley lol

• #11   16. dec 2013 Altså en skat på 15% kunne jeg til nød gå med til.

Men over 50%? Nooo way smiley

• #12   16. dec 2013 Skræmmende at det ikke kan betale sig at vinde 3.000.000.000 kr i dagens danmark smiley

• #13   16. dec 2013 Danmark? prøv kommunistisk rusland, der er vi på vej hen smiley

DKUSSR

• #14   16. dec 2013 Well - kommunisme er teknisk set den ultimative styreform. Det eneste problem, er den menneskelige faktor. Der skal bare være EN i flokken, der finder på at skulle have en sodavand mere end de andre, førend hele ideen falder fra hinanden. Der skal ligeledes bare være EN i flokken, der ikke yder 100%, førend hele konceptet falder til jorden.

Lidt lige som atomkraft - i teorien er det også det mest rigtige og mest effektive. Eneste minus er igen den meneskelige faktor. Der skal bare en tåbe en tidlig morgen til at trykke på den forkerte knap, førend vi står med endnu et Tjernobyll. Eller en tekniker der mener man kan spare penge, ved at placere herligheden i en jordskælvszone

• #15   16. dec 2013 Du er med på det kun var kommunisterne selv der troede på det er den ultimative styreform ikke? smiley

Den form har så mange huller det gør helt ondt. Det er en styreform der slet ikke har taget forbehold for selvstændig tankegang, mangfoldighed, kreativitet, alle ting der falder mennesket naturligt. Den passer måske til myrer, men så holder den egentlig heller ikke vand mere.

Det er lang tid før kommunismens bølge at man fandt ud af at så længe der er to mennesker på jorden, vil der være uoverensstemmelser.
    Den eneste måde at undgå dette på er ved at sætte mennesket i så svære situationer at overleve i at de ikke har tid eller overskud til at skændes.

Atomenergi er heller ikke det bedste, det er fusions energi, men det kan vi ikke finde ud af at høste endnu, så vi bruger spaltning, hvilket har vist sig, energimæssigt, effektivt, men da vi ikke har en skid kontrol over noget som helst, igen glemmer vi REG* faktoren, så vi står med en kraft der er større end vi kan tøjle.

Hvilket er grunden til at mennesket hurtigere og hurtigere forudses at skabe sin egen undergang.

*Random Event Generation

• #16   16. dec 2013 Hehe - ja, jeg er udemærket klar over, at det kun var kommunisterne selv, der synes deres system var "da shit". Men - som du selv siger: var mennesket som myrer, så ja, måske. Så var der heller ingen der ville falde for fristelsen og få mere end de andre, eller læne sig tilbage og kun modtage.

En ærlig kommunist er til at forholde sig til - og - kan tit og ofte resultere i sjove diskurtioner. Men - en "bekvemmeligheds-kommunist" - fy for den: "jamen, jeg er i og åhhhh så kommunistisk fordi jeg ikke har penge, men så snart jeg får penge, melder jeg mig ind i LA som det første og skider jer alle et stykke" ... Det samme med enhedslisten: En der oprigtigt er med i det for "den gode sags tjeneste" kan man forholde sig til - men - de som kun er med på vognen fordi de lige PT ikke har midlerne og flygter som noget af det første, skulle de selv komme til penge, føj for den. Den slags har jeg absolut intet til overs for.

• #17   16. dec 2013 SQUIRREL "at det ikke kan betale sig at vinde 3.000.000.000" I Danmark? arg sådan ser jeg ikke helt på det smiley

Får jeg kun 1.500.000.000?! Puha nej tak, så er det hele ligemeget!
    Hvis det kun er til at leve for kunne jeg godt "nøjes" tror endda jeg kunne nøjes med 1.000.000.000 det skulle ikke komme i mellem os! selvfølgelig er det stramt, men mon ikke det går?

• #18   16. dec 2013 Kommer an på hvordan det regnes ud.

Tager den danske stat sine procenter førend USA tager deres "gebyr for hver 10.000 dollars", kan det sagtens munde ud i et null

• #20   16. dec 2013 Men hvilket skalkeskjul er så at foretrække - jeg tænker selv Bourdurien eller Syldavien

• #21   16. dec 2013 dengang der var en stor gevinst herhjemme var det da vist 3 nordmænd der vandt den store gevinst var det ik?? smiley

• #22   16. dec 2013 jo - men det var vist i "Viking- / onsdags" lotto, som er et fælles koncept som man både kan spille fra i Danmark, Norge og Sverige. Altså flere lande om samme pulje = flere deltagere = større gevinster

• #23   16. dec 2013 Henrik a: Mener det var to nordmænd og en finne smiley

Det er vidst stadig Lotto-Henrik der står med den største gevinst i Dk ^^

• #24   16. dec 2013 Såvidt jeg husker det, fil nordmændene deres gevinster udbetalt af den norske tipstjeneste og det hele foregik efter norske regler.

• #25   16. dec 2013 Hvorfor spiller du ikke bare euro jackpot ?

• #26   16. dec 2013 Fordi støv-folket der bor i støvet på min kaffekop siger jeg kun vil vinde i Amerika-lotto ved næste fuldmåne....

Ej - spøg til side.. Ikke nogen speciel grund dertil - faldt bare over artiklen med de 3.000.000.000 kr smiley

Kommentér på:
Spille lotto i USA-land fra Danmark

Annonce