{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsendelse som forsigtig pakke???
  • #1   20. dec 2013 Jeg tror ikke det er en mulighed. Du kan skrive på pakken at den skal behandles forsigtigt, men det er ingen garanti for at det bliver gjort.

Men pak den rigtig godt ind. Find en papkasse der er rigeligt stor og så brug masser af bobleplast eller flamingochips, så skal den nok nå sikkert frem.

• #2   20. dec 2013 Det tror jeg sku de er ligeglad med .. du skal forvente at pakke bliver smidt til højre og venstre når først post manden er ude med den smiley
    Men ja pak den godt ind som LilleDan skriver smiley

• #3   20. dec 2013 post danmark er Ikke forsigtig !!

har kørt for posten og stort set alle pakker falder ned i post burene i sorteringsanlæget får transportbåndet så er du uheldig at din pakke er den første i buret falder den ca. 2,5 meter så brug en anden måde at sende pakke på har ikke sendt pakker siden jeg har arbejdet ved posten

• #4   20. dec 2013 Har ikke kigget på hjemmesiden. Men går du ned på posthuset med den, kan du købe mærker for både værdipakke og forsigtig distribution.
    Jeg har sendt meget fintfølende instrumenter afsted flere gange, og ingen af dem har taget skade. Jeg har købt disse mærker, og de skal respekteres. Hjemmelavede mærker eller notater på en pakke bliver ignoreret. Har en bror der en kort overgang arbejde som omdeler.

• #5   20. dec 2013 myggen - Når du har købt deres "Forsigtig" og "Værdi"-mærker, så bliver de behandlet ved håndkraft. Når du har købt det, så er det PostDK's ansvar at pakke ikke tager skade.

• #6   20. dec 2013 En bærbar pc kan sagtens holde til almindelig forsendelse hvis du pakker den godt ind.

• #7   20. dec 2013 gls

• #8   20. dec 2013 Som de andre siger - Køber du "forsigtig" mærker, bliver pakkerne behandlet med håndkraft og med forsigtighed. Jeg arbejder for PostDanmark, og håndterer pakker til daglig, og har set mange PC'er der bliver sendt som almindelige pakker i deres originale emballage

• #9   20. dec 2013 Pak den godt ind i bobleplast og smæk den i en kasse så sker der ingen ting

• #10   20. dec 2013 der er ikke noget der heder forsigtig forsendelse
    men du kan sende den som værdi pakke og så vil den blive erstattet hvis den tager skade under forsendelsen eller bortkommer.
    du kan selv tjekke prisen inden på deres hjemme siden under find priser og krydse af i værdi og skrive værdien på pakken

• #11   20. dec 2013 Selvom du køber et forsigtig-mærke, så sørg for at pakke den rigtig godt ind i f.eks bobleplast. For en sikkerheds skyld...
    Jeg står for varemodtagelsen på arbejdet og det er ikke sjældent at jeg ser pakker som er blevet behandlet hårdt, også selvom de er mærket. Og det er ligegyldigt om det er PostDK, GLS, TNT, UPS, DHL, Danske Fragtmænd osv osv...
    Jeg har et lille eksempel på at man altid skal forvente det værste:
    På arbejdet skulle vi sende nogle bøtter med tatoveringsvæske til slagtesvin. Det endte med at fylde to pakker og begge pakker blev forsynet med korrekte "Fragile" og "Handle with care" mærkater. Den ene pakke blev pakket som var det en almindelig ting, den anden var vi ekstra opmærksom og brugte ekstra foring osv. Udadtil var begge pakker identiske. Efter et par dage blev vi kontaktet af fragtfirmaet som sendte billeder af den ene pakke, der havde lækket ca 5 liter tatoveringsvæske bag i en fragtbil. Det var tydeligt at pakken ikke var blevet behandlet forsigtigt på trods af mærkningen. Vi havde aftalt med kunden at de skulle sende billeder af den anden pakke når de modtog den, og den bar også præg af dårlig behandling, men havde trods alt ikke lækket.
    Skal lige siges at det ikke var PostDK. Men moralen er, at hvis man sender noget skrøbeligt, så pak det som om det vil blive kastet rundt hele vejen til modtageren.

• #12   20. dec 2013 Tommy - Det er muligt de ikke hedder forsigtig mærker, hvilket er meget sandsynligt. Men jo, de findes. Køber du et værdimærke (forsikring) så erstatter de hvis pakken aldrig når frem. Men ikke hvis den er skadet. Så siger de; 'Jamen, du havde jo ikke pakket den forsvarligt ind.'
    Har du derimod købt begge mærker, så har PostDK svært ved at krybe uden om. For så har du gjort dem opmærksom på, at de skal passe på.
    Jeg har sendt en værdipakke, hvor indholdet havde taget skade, men jeg måtte selv stå for at få det lavet. Jeg fik ovenstående besked smidt i hovedet.

• #13   20. dec 2013 Jeg takker for de mange svar, på postdanmarks hjemmeside kan man godt nok vælge værdipakke, men allerede ved værdi på 1 kr koster det 214kr at sende pakken, og det er efter min mening alt for dyrt da jeg skal have den sendt retur også. Man kunne sende som forsigtig pakke sidst jeg sendte en pc, og det var noget billigere end 214kr.

• #14   20. dec 2013 De dækker også op til et bestemt beløb på en standard pakke. Muligvis er der 2000 kr, men det kan jeg ikke lægge hovedet på blokken om.

Kommentér på:
Forsendelse som forsigtig pakke???

Annonce