{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.857 visninger | Oprettet:

Apple fans!!! Hjælp til skærmdublering med Mac via Apple TV {{forumTopicSubject}}

Hey folkens glædelig jul!

Jeg har fået mig sådan et fint apple tv i julegave, men jeg har lidt problemer med at få skærmdubleringen til at køre med min Mac Book Air. Jeg kører med Mac OS X Lion - ikke Mountain Lion… Inde på Apple's hjemmeside, kan jeg se, så vidt jeg forstår, at jeg skal opgradere mit styresystem for at kunne benytte mig af skærmdubleringen???
Min fane oppe i toppen mangler det der Airplay symbol, som min iphone har.
Ps. Min Mac er fra efter medio 2011 smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Apple fans!!! Hjælp til skærmdublering med Mac via Apple TV
  • #1   25. dec 2013 Ja det er korrekt.

Du skal bare vide at din enhed bliver meget langsommere da den sådan set ikke er gearet til det nye styresystem. Min er fra medio 2011 også og det har tæret kraftigt på hastigheden og den er blevet windows agtig. Tror at 4 ekstra ram vil hjælpe en del men de koster jo også en sjat.

• #2   25. dec 2013 Min er ikk engang et år gammel endnu. Det er en Macbook Air 13"... Det er en 1.8 Ghz i5 processor. Det burde vel kunne lade sig gøre smiley

• #3   25. dec 2013 Sidder med en 2.3 GHz i5 og 4 GB ram. Den er blevet pisselangsom.

Men gør det og send mig en PB. Vil meget gerne høre din oplevelse efter opdateringen smiley

• #4   25. dec 2013 Det prøver jeg… Du hører fra mig smiley

• #5   25. dec 2013 Teoretisk set burde dennikke blive langsom af opdateringen, tværtimod!
    Og hvad i alverden mener du med "windows agtig"?

Nye styresystemer bliver altid bygget med det mål at de skal fungere bedre, og derved også hurtigere!

• #6   25. dec 2013 Jeg er bedøvende ligeglad med det teoretiske. Jeg har erfaring med det praktiske og dét forholder jeg mig til.
    Enhver der har haft både Windows og Mac ved hvad Windowsagtig betyder i forhold til Mac. Fx at det tager en evighed at starte og slukke maskinen plus en masse andre negative ting.

• #7   25. dec 2013 Nå så er det da fordi at du ikke kan betjene en Windows ordentlig, for mac er sku da på samme måde...

Enhver ændring/opgradering af et system bliver en computer lidt langsommere... at Appel så aldrig sørger for at lukke sikkerhedshuller undtaget når de så sender helt nyt system på gaden er så deres brugeres problem.

• #8   25. dec 2013 Min computer har i nat downloadet OS X Mavericks... Jeg har lige installeret det og her spiller det bare.. Faktisk sidder jeg med skærmdublering til min fladskærm lige nu smiley
    Awsuuuuuum

• #9   25. dec 2013 Min Pro fra 2010 er desværre for gammel til ATV-skærmdublering, men hurtigere. Det er den sateme blevet, selv efter opdateringerne fra SL til L, L til ML og ML til Mavericks. Den er så også blevet forkælet med SSD og 8GB ram.

• #10   25. dec 2013 Federik S --> Når du nu har opgraderet hardwaren, hvad kan det så være at du ikke kan benytte dig af Apple TV delen? Du har jo nyeste software.

• #11   25. dec 2013 Jeg har virkelig ingen idé, men det er simpelthen kun understøttet af modellerne, der er lavet efter starten af 2011, hvis jeg husker korrekt.

Kommentér på:
Apple fans!!! Hjælp til skærmdublering med Mac via Apple TV

Annonce