Et bette blog indlæg {{forumTopicSubject}}
Har kreeret et blog indlæg og sys selv jeg er sluppet nogenlunde fra det så vil da lige prøve at dele den med jer, konstruktiv kritik er altid velkommen. Ellers håber jeg bare i finder den underholdene
Julen, hjerternes fest, kommercielt lort, ja kært barn har mange navne. Men uagtet navnet er den heldigvis snart over, så kan man nøjes med at være deprimeret over vejret, i stedet for at være deprimeret over man er single og alene.
Men bør man egentlig være deprimeret over at være single, folk i forhold siger altid nyd det mens du kan. Jeg forstår det ikke helt, for vil mænd i forhold heller sidde klokken 22:00 med pikken i den ene hånd, og mussen i den anden, end at ligge ved siden af deres livs kærlighed.
Selvfølgelig har det sine fordele at være single, kan gøre hvad man vil, har ikke noget ansvar og der er ikke en til at skælde ud over brættet ikke er slået ned. Må da indrømme der er en vis frihed i at man bare kan lade opvasken stå og smide sig på sofaen, uden der er en der tuder en ørene fulde med at den skal tages. Men så er problemmet bare at man lader den stå få længe, og så begynder den altså at lugte lidt funky, specielt hvis man har lavet noget med æg. Og så ender man sgu med at tage den hver dag, præcis som man ville gøre hvis man havde en partner til at jage med sig.
Der er jo så også den fordel at man kan hive et sagesløst kvindemenneske med hjem fra byen, og fuck hvor jeg da missunder de mænd der kan det. Seriøst den evne ville jeg gerne have haft, bare kunne hive en ny tøs med hjem hver weekend. Er godt nok af den overbevisning at sex bliver bedre med tiden, med den samme partner. Men der er sgu da noget mand over bare at hive en random chick med hjem og ordne hende, vi er jo nok alle sammen lidt hulemænd endnu.
Men den evne har jeg desværre ikke, så derfor er jeg desværre ham den små bitre med pikken i hånden. Men på den positive side så har jeg tid til at lave denne her lille blog, så glædeligt jul og mon ikke det også bliver nytår alligevel.
dec 2005
Følger: 68 Følgere: 73 Biler: 7 Emner: 179 Svar: 2.267
dating.dk - så giver du bare gas...
sep 2013
Følger: 40 Følgere: 34 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 223
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 18 Biler: 6 Emner: 65 Svar: 504
Selvom det nu ikke var meningen at virke indebrændt
Blogger
Følger: 7 Følgere: 5830 Emner: 632 Svar: 5.084
Kender godt det med opvasken..
dec 2005
Følger: 68 Følgere: 73 Biler: 7 Emner: 179 Svar: 2.267
Men det kommer nok på et tidspunkt, lad vær med at tage det første og bedste.
sep 2013
Følger: 40 Følgere: 34 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 223
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 18 Biler: 6 Emner: 65 Svar: 504
Rene har været single i 2 år, og nej tager ikke den første og bedste. Er sgu ikke så desperat men sys bare det var lidt sjovt at få de tanker ud
nov 2003
Følger: 71 Følgere: 69 Biler: 3 Emner: 154 Svar: 878
Blogger
Følger: 7 Følgere: 5830 Emner: 632 Svar: 5.084
mar 2005
Følger: 1 Følgere: 10 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 954
Man lærer med tiden at abstrahere fra at synes man SKAL have en kæreste, og når folk stikker til en lærer man at affærdige dem.
Jeg er bestemt ikke kræsen, men tror man bliver mere bevidst om hvad man vil med sit liv og hvad man ikke ønsker. Min erfaring er at jo længere man er single og jo ældre man bliver, jo sværere er det at finde en partner-
Trøst dig med at de penge du tjener er dine egne og du kan selv prioritere og disponere over dem, og så fokuser på dine kammerater frem for at finde en kæreste.
Hun kommer måske forbi på et tidspunkt, og du vil ikke være i tvivl.
Et bette blog indlæg