{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

dyserenovering {{forumTopicSubject}}

Halløj, jeg har sådan en bette Peugeot 206 1,4 hdi hvor der lige er blevet skiftet motor efter at bilen har holdt stille i laaaaang tid. men nu starter svinet ikke og vi tror det er fordi at dyserne er stoppet. jeg har siddet og googlet lidt og fundet nogle forhandlere der efter sigende skulle renovere dem. eks cylinderservice i Aabenraa. så jeg griber knoglen og ringer til dem, manden siger at jo det gør de da og jeg spørge hvad det koster.. svaret lyder: 2000-2500 pr. stk. hvorefter jeg spørge om ikke det er prisen på nye dyser??? og ganske rigtig jo for det ombytning til nye.. og han gad egentlig slet ikke høre snak om at renovere de gamle for det kan ikke betale sig.... nå men spørgsmålet er. Hvem kender nogen som kan RENOVERE de gamle dyser??? og helst så billig så muligt... et motorskift koster en månedes SU hvilket allerede er halv mange penge når man læser og også har andre udgifter.. jeg sys ikke lige jeg vil bruge yderlige 2 måneders SU på at få nye dyser også smiley men igen hvem renovere de små svin??? smiley MVH


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyserenovering
Kommentér på:
dyserenovering

Annonce