4.494 visninger
|
Oprettet:
PVR funktion på TV {{forumTopicSubject}}
Hej
Skal hjælpe min gamle mor med at finde et nyt TV, så hun kan se alle hendes kanaler digitalt.
I den forbindelse er jeg faldet over en del fjernsyn med PVR funktion, altså hvor den kan optage på et USB stick / harddisk.
Men ved i om denne funktion kræver en internetforbindelse til rådighed? Altså, skal den have data fra programguide online eller noget?
Hun har nemlig ikke internet (og vil heller ikke have det), så der er jo ingen grund til at bruge ekstra penge på PVR funktionen, hvis den KUN fungere med netforbindelse.
Kan i hjælpe?
Mvh Klaus
mar 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
Hilsen Lars
mar 2008
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 10 Emner: 279 Svar: 972
Havde kigget på et Philips 40PFL4508T, der dog kun har en tuner. Men ellers virker det til at være et okay tv til pengene
mar 2007
Hilsen Lars
mar 2008
@ lars c: Vi har selv haft et par Philips TV og har egentlig også været okay tilfreds. Men ja, man kan få mange gode råd, måske endda for mange
mar 2007
Jeg har selv købt et Blaupunkt 55 tommer... ganske fedt syntes jeg... MEN remoten er elendig, jeg bruger den ikke da jeg har Parabol.
mar 2008
@ The Green One: Ja, det var da ellers et par fine bud. Specielt den fra Hifi klubben synes jeg ser godt ud. Kunne være at vi skulle køre en tur derind i morgen.
PVR funktion på TV