{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.494 visninger | Oprettet:

PVR funktion på TV {{forumTopicSubject}}

Hej

Skal hjælpe min gamle mor med at finde et nyt TV, så hun kan se alle hendes kanaler digitalt.

I den forbindelse er jeg faldet over en del fjernsyn med PVR funktion, altså hvor den kan optage på et USB stick / harddisk.

Men ved i om denne funktion kræver en internetforbindelse til rådighed? Altså, skal den have data fra programguide online eller noget?

Hun har nemlig ikke internet (og vil heller ikke have det), så der er jo ingen grund til at bruge ekstra penge på PVR funktionen, hvis den KUN fungere med netforbindelse.

Kan i hjælpe?

Mvh Klaus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PVR funktion på TV
  • lars c
    lars c Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #1   3. jan 2014 Der behøver ikke være internet. men det kan være at TVèt ikke kan optage en ting samtidigt med at hun ser noget andet... dette kræver at TVèt har 2 tunere og det er ikke alle.... men hvis hun skal optage noget når hun ikke er hjemme er der ingen kvaler.
    Hilsen Lars

• #2   3. jan 2014 Okay, på dén måde smiley Tak for svar.

Havde kigget på et Philips 40PFL4508T, der dog kun har en tuner. Men ellers virker det til at være et okay tv til pengene

• lars c
    lars c Tilmeldt:
    mar 2007

#4   3. jan 2014 Jeg arbejder med kabel TV, generelt oplever vi ikke dårlige fladskærme (lige bortset fra Medion)... de kan være forskellige i menuer og opsætninger, nogle er gode og logiske og andre lidt tricky... Vi oplever ikke kvaler med philips. og mit forslag er at købe efter hvad du syntes og føler dig tryg ved... Alle har en mening om dette og det kan give en hel del forvirring..:-)
    Hilsen Lars

• #5   3. jan 2014 @ The Green One: Uha, ellers et fristende bud. Men den gamle hajre vil helst ikke have TV der er mere end 32". Jeg har sagt til hende at hun får et 40" (Det må sgu være minimum!) smiley 46" bliver nok for stort. Desuden tror jeg ikke at hun vil ofre mere end højst nødvendigt, en 3500-4500,- eller deromkring. Hun skal jo ikke bruge alle internetfunktionerne, så skal ikke finde et TV der kan alt muligt.

@ lars c: Vi har selv haft et par Philips TV og har egentlig også været okay tilfreds. Men ja, man kan få mange gode råd, måske endda for mange smiley

• lars c
    lars c Tilmeldt:
    mar 2007

#6   3. jan 2014 Nu er jeg lidt Samsung farvet smiley jeg syntes de er gode og flotte... men Philipsen er ser ganske fin ud.
    Jeg har selv købt et Blaupunkt 55 tommer... ganske fedt syntes jeg... MEN remoten er elendig, jeg bruger den ikke da jeg har Parabol.

• #8   3. jan 2014 @ lars c: Er nu også selv Samsung fan, de laver sgu fede produkter smiley

@ The Green One: Ja, det var da ellers et par fine bud. Specielt den fra Hifi klubben synes jeg ser godt ud. Kunne være at vi skulle køre en tur derind i morgen.

Kommentér på:
PVR funktion på TV

Annonce