{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

Hjælp til skolearbejde, spørgeskeman.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået min eksamensopgave i faget Service & Kommunikation HTX, opgaven går ud på, at lave en kampagne der har til formål, at få bilister til at skrue ned for deres bil anlæg, ikke bare for at skåne deres egen hørelse, men også for at de kan komme indtil siden hvis eventuelle udrykningskøretøjer skulle komme. Ligeledes vil der være noget som støtter op om DBDrag arrangementet, så man kan spille højt der, og ikke på vejene. Projektet skal munde ud i to plakater.

Jeg vil derfor bede om jeres hjælp her på forummet, til at besvare et spørgeskema jeg har lagt ud på nettet for at kunne præcisere min målgruppe. Håber i gider hjælpe, linket til spørgeskemaet er:

http://www.surveymonkey.com/s.asp?u=413952068657

Tak for hjælpen på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til skolearbejde, spørgeskeman..
  • #1   26. apr 2006 ej come on.. nu skal det ikke til at være sådan vi kun må høre musik på lukkede baner :D:D

• #2   26. apr 2006 Ej, seriøst... det bestemmer de folk som sidder i bilen sgu da selv, det er sgu da kun dem selv det går ud over....

• #3   26. apr 2006 nytter ikke noget at lave det skema for når man er færdig og trykker oki til det hele kan siden ikke vises... 03 til dig lille mand hehe

• #4   26. apr 2006 LOL en gang øregas.

For eftertiden må i ikke rulle vinduerne ned, m.m. i holder stille, da træk kan give hold i nakken, og så kan man ikke se hvor udrykningskøretøjerne kommer fra!!!

• #5   26. apr 2006 Seriøst man laver folk på handelsskolen og gymnasiet ikke andet end spørgeskemaer og demonstrationer hvis de føler sig truffet. Tror ikke lige det er det rette sted at smide det spørgeskema, da de fleste herinde er musiknydere i stor stil. Tag denne kommentar som man selv vil tag den....

• #6   26. apr 2006 > JEW .

LOL!!!

<b>AJay

• #7   26. apr 2006 Jeg vil nu vove at påstå, at de der tager i byen, bare 1 gang om ugen, og står i 8 timers konstant høj musik, eller dem der konstant har et par hørebøffer i ørene, de er mere udsat for høreskader, end dem der fyrer anlægget op ind i mellem. De færreste hører jo konstant høj musik i bilen, men skruer kun op ind i mellem, når der er en god sang.

Jeg har selv arbejdet som DJ i 10 år, og vil nu mene jeg var mere udsat dengang, end nu hvor jeg kun hører høj musik i bilen.

Kommentér på:
Hjælp til skolearbejde, spørgeskeman..

Annonce