{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.327 visninger | Oprettet:

Elektriker hjælp lidt AKUT !! {{forumTopicSubject}}

Hejsa, det er ikke lige bil relateret elektriker..men måske var der en elektriker tilstede?

>Jeg bor i et nyrenoveret hus, har ny køkken fra 2012 december.

I dag opdager jeg her til aften af lampen til komfur er der lys som kommer og går,komfur har aldrig været brugt.

Det gør en lidt utryg , om der kan være overgang eller kortslutning eller risiko for brand??

Hvad kan i have af råd sådan et tilfælde en fredag aften?

Har ingen anelde om det er lige kommet eller stået på længe da jeg arbejder i KBH ofte.

Huset har fået større renovering, men intet el relateret.

Kom med nogle forslag. ??

God weekend.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elektriker hjælp lidt AKUT !!
  • #1   31. jan 2014 I komfuret eller over eller hvad mener du?

• #2   31. jan 2014 løs forbindelse lyder det som smiley

• #3   31. jan 2014 Er det et komfur med Masseplader.... gammeldags jernplader... ?

• #4   1. feb 2014 Pæren er måske defekt? Løs forbindelse evt? Ellers kan du vel bare slukke for gruppen i eltavlen, hvis du er helt paranoid, indtil du finder ud af det smiley

• #5   1. feb 2014 alt inventae er nyt, alt blev revet ned monteret nyt..det er glasplade separat på toppen af komfur.
    plader tændes med rød lampe til højre.
    Til vensre gul lampe der tænder når ovn er tændt,,, den er der lys som lyser eller blinker i, uden ovn har været brugt, Det sjove er, tænder jeg ovn grader så slukker den.
    Bør jeg være bekymret for kortslutning, evt brandfare?

• #6   1. feb 2014 Jeg havde hevet komfuret ud fra væggen og taget stikket ud, bare for at kunne sove godt i nat. Så eventuelt få en kvalificeret person til at kigge på det en af dagene.

• #7   1. feb 2014 Det er nok en restspænding der får den til at flimrer... Det er set før... Det kan måske også være fordi der ikke er jord tilsluttet... Det burde ikke være noget der gør noget rent sikkerhedsmæssigt...
    Altså bortset fra hvis jorden ikke er tilsluttet så kan det kildre med tiden...

• #8   1. feb 2014 Claus b

lyder til du har forstand smiley Hvem bør jeg kontakte ? bor i Herning, og gider ik lige have huset jeg brugte 3.5 år på at renovere lige futter af pga en lille fejl smiley

• #10   1. feb 2014 Ja det skulle jeg da gerne, når det er sådan jeg tjener mine penge til hverdag smiley
    Men det er ikke noget farligt som udgangspunkt, som jeg lige vurdere det...
    Jeg vil da tage fat i en lokal elektriker som lige kan kigge efter om der er jord koblet til komfuret, lige så meget for jeres egen skyld...
    Har det ikke været koblet fra ifm. ombygningen..? Du skriver at det ikke er nyt udstyr men kun køkkenet... Hvem har så genmonteret komfuret..?
    Jeg er i et Holstebro firma og vi kommer da gerne forbi men det er nok billigere at få et Herning firma til det...

• #11   4. feb 2014 Mange tak for jeres råd, fik elesktriker ud, ovnen havde overgang.har kontaktet køkkenfirmaet som fik montør ud og rette/skifte ovnen

Kommentér på:
Elektriker hjælp lidt AKUT !!

Annonce