{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.176 visninger | Oprettet:

Der må da snart kunne gøres noget ved alle de folk som ikke følger pligten til at omregistrere efter 3 uger {{forumTopicSubject}}

Min lille bror har for noget tid siden bytte bil med en bruger her inde fra...
Både min bror, min far og jeg har gentagende gange skrevet en kommentar i hans annonce, fordi han ikke har omregitreret bilen han fik fra min bror, Han kvitterer bare med at slette vores kommentarer og nu er jeg røget på hans filter liste, så jeg kan ikke henvise direkte til hans bruger, men her er annoncen.
http://www.bilgalleri.dk/marked/Bil/1797700-opel-vectra-b--frisk-nysynet

Jeg mener Bilgalleri burde reagerer lidt over disse folk som bare bliver ved med at gøre det nr.
Bilen min bror fik var hellere ikke blevet meldt om i mandens navn og han havde haft den i flere måneder !!!
Jeg forstår ikke at andre folk som vil købe er lige glade?? det koster da forfanden en bøde samt nye plader hvis de bliver stoppet ? Og værre er jo hvis de laver en ulykke!!

Ja min bror burde ikke ha´ byttet bilen væk uden at omregistrer.. det har han lært nu! Så kommentarer vedrørende dette frabedes.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der må da snart kunne gøres noget ved alle de folk som ikke følger pligten til at omregistrere efter 3 uger
  • #1   5. feb 2014 så afmelder du den bare så køre han rundt med nummer plader som ikke er forsikring på eller står i registeret færdig sådan gør man det

  • #3   5. feb 2014 Kan din bror ikke stadigvæk afmelde pladerne, hvis den fortsat er registreret i hans navn?

  • #4   5. feb 2014 eller ring til politiet der er lov omkring det smiley så henter de pladerene

  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #5   5. feb 2014 To ting vil jeg sige.
    1. Jeg har sendt dig en udstemme for udhængning af anden bruger i forum. En ting er at du føler dig irriteret, men derfor må man ikke hænge folk ud, uanset hvor meget du vil have at vi skal se ned på ham.
    2. Der må da snart kunne gøres noget ved alle de folk, som opretter meningsløse indlæg omkring noget de intet kan gøre ved, og noget som har været oppe mange gange før.

    Kan ikke se meningen med dette indlæg, og jeg tror ikke på at du, selv tror på at tingene vil blive ændret efter dette emne. Ring til Politiet og spørg hvad du kan/skal gøre ved det, i stedet for at misbruge både din og min tid.


  • #6   5. feb 2014 Og hvornår lærer folk at man kan tvangsafmelde pladerne?

  • #7   5. feb 2014 Burde give kristian en udstemme for at være en retardo.

  • #8   5. feb 2014 sku da utroligt.. det er sku da bare og afmelde ved skat ved slag og efter 3 uger hvis der ik er sket noget, så bliver de afmeldt og personer der har købt står selv med problemet.. det kan da ik være så svært.. så kan nu ik se noget problem..

  • #9   5. feb 2014 kan ikke se grunden til at tude over andre er nogle fuckhoveder.
    enten omregistrere man bilen på nettet eller i en synshal.
    sælger bilen uden billeder eller også giver du køber de 3 uger og så tvangs afmelder den...


  • #10   5. feb 2014 Derfor man altid omregger med det samme eller sælger bilen uden plader.. det er jo tilladt at tænke selv.


  • #11   5. feb 2014 en funktion , som beskriver sælger kunne godt bruges herinde i marked......har selv overvejne haft gode oplevelser....dem ville jeg da gerne dele med andre købere , samt de få dårlige oplevelser

    jeg går ud fra at det er en sådan funktion du efterlyser


  • #12   5. feb 2014 Klart klart... jeg er skam udemærket klar over den kan tvangsafmeldes... meeen min mening med dette indlæg er egentlig bare at mindske de ærlige bruger af forummet, risikoen for at skulle blive snydt ? det er der vel ingen ting galt i ? eller hvad ? Vi må vel hjælpe hinanden lidt ?
    Mening ikke at denne oplysning ikke har relevant´s for evt. køber ... der er stadig mange der hopper på det at købe en bil som ikke er forsikret... ja det er jo folk egen skyld, men jeg mener godt nok vi bør hjælpe dem som kan risikere det...
    Giv mig endelig en udstemme .. det rør mig ikke! jeg mener det er for alles skyld! uanset om dig der føler dig truffet er bedrevidende


  • #13   5. feb 2014 Frem med koben & hent pladerne, det virker 100%

  • #14   5. feb 2014 #11 Per S ...

    Lige nøjagtigt. Det ville da være rart og kunne se om det er en bruger man kan stole på. NemID validering eller andet brugbart. Den Blå Avis har det jo også. og personligt handler jeg ikke med folk som ikke er valideret på dba


  • #15   5. feb 2014 #13 Tro mig, det sker også

  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #17   5. feb 2014 Slap nu af børn .. smiley Svar på hans emne, ikke mit svar. Bare lad mig om at skrive hvad jeg vil, så kan i gøre det samme. Hvis i er utilfredse sender i bare en udstemme mere smiley

    Ingen af jer kan gøre noget ved det, og han har gentagende gange fået et svar på hvad han skal gøre; afmeldt lortet. Hvorfor køre den længere ud end det, det kommer der intet godt ud af, og der kommer ikke nye svar på hvordan han skal tackle problemet. Få nu bare afmeldt den og afslut sagen.
    Og jo han må gerne "advare" folk, men helt ærligt .. hvor mange tror du kan huske hvad han hedder om et par dage? smiley Og desuden har jeg ikke meget tilovers for en, der ikke kan læse og forstå noget så basalt som nogle regler på et forum.

    Desuden er det ikke BG's problem, det er broderens problem. Jeg kan godt forstå at BG ikke gør noget ved det, for de har intet med de handler der bliver lavet herinde at gøre og kommer ikke til at få det, så stop nu med at tude deres øre fulde at hvad de kan gøre ved siden.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #18   5. feb 2014 Kristian sødt en Troll som dig smider udstemmer for meningsløse indlæg i forum.

Kommentér på:
Der må da snart kunne gøres noget ved alle de folk som ikke følger pligten til at omregistrere efter 3 uger

Annonce