{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor afvise min touran ?
  • #2   6. feb 2014 Fordi folk er idioter her inde smiley de magt syge lider basser der lige kan få den op og stå ved at afvise.. jeg afviser / byder velkommen til VW´er. Alle de andre biler lader jeg andre om.. sådan burde andre også gøre vis de ikke har et fornuftigt syn på bilerne.

Men smid den op igen vis den ikke er kommet ind så skal jeg da se på det smiley

• #3   6. feb 2014 Lige præcis Mikkel D, folk herinde fatter seriøst minus! Det afviser fordi de tror de ejer siden! Dem der afviser konsekvent er ikke andet end en flok tabere, der har for meget fritid!

• #4   6. feb 2014 ved ikke ligefrem (vin benzin)
    Der er 2 sider billeder mange af dem helt nye det er dobbbelt så mange som kravet siger men den er inde nu så

• #5   6. feb 2014 Jeg var lige inde og kigge (efter den er kommet ind)

måske har det noget at gøre med at billederne er taget med en kartoffel!

Det nytter jo ikke noget at der er mange hvis størstedelen er elendige. Når det så er sagt så overholder den jo reglerne.

• #6   6. feb 2014 Opret den igen på et andet tidspunkt, der er mange brugere herinde,, nogle folk stemmer jo på hvad de selv kan lide og ikke hvad du kan lide...

• #7   6. feb 2014 Men igen den er jo kommet ind, så du var måske lidt hurtig på aftrækkeren, og du har jo prøvet det tre gange tidligere, og er bruger af BG så du må jo selv kende svaret, men tråden her er nok bare et ynke indlæg, i håb om at du kommer hurtigere ind...

• #8   6. feb 2014 Ja ja det fint kondom boy synes måske bare det er liiidt åndsvagt at afvise selvom man måske ikke kan lidt bilen det er gør jeg da heller ikke selv Fks din nissan micra har lorte billeder og er vold grim efter min mening men den er inde afligevel

• #9   6. feb 2014 Mathias M

Lækkert den måde du takler kritik på!
    angreb er det bedste forsvar.

Jeg tvivler på at folk har afvist fordi de synes bilen er grim.

• #10   6. feb 2014 Hehe det var heller ikke meningen det skulle lyde sådan ??

• #11   7. feb 2014 Ja men sådan lød det nu...

Micraen havde jeg i 3 dage, under køb, syn og salg....

Jeg kører kun mercedes.. og den har jeg ikke engang oprettet den har min kone...

Men jeg tuder ikke over en afvisning, for du finder aldrig en beatemt grund til at folk afviser din bil, selv om det er et galleri, så derfor skrev jeg også til dig at du bare kan oprette den på et andet tidspunkt.

Og du havde allerede 3 biler oprettet, så du må kende rumlen...

Du har oprettet en den 1. januar og en den 13 januar og en igen igår... og ikke mindst en i september sidste år...

Så hvorfor lave et indlæg om det, og ikke kan tåle svaret, for kan se at du har været medlem i et år nu, så nogle indlæg må du jo have læst om selv samme emne...

Så du har nok mere et formål om at få ynke stemmer for at komme ind når du opretter sådant et indlæg her, som alle de andre der ikke kan tåle "lidt" modstand...

Micraen kunne du endda have fået stukket op i røven, og have leget mosegris eller en af de der rødrøvede aber, hvis du havde opretttet indlæget meget tidligere, så havde jeg da kunne undvære bøvlet at få den solgt.... smiley

• #12   7. feb 2014 Jeps jeps det finno med fine mercer fornemmelser kør du videre med det bobby.

• #13   7. feb 2014 Ja gør jeg hver dag, og undskyld jeg ikke kunne navnet på dyret, men er kommet i tanke om det nu,,,,

Det er "vist" en bavian.....

• #14   7. feb 2014 INB4

"misundelse/jantelov"-tudeindlæg..:-D

Kommentér på:
Hvorfor afvise min touran ?

Annonce