{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.003 visninger | Oprettet:

Grammar Nazi {{forumTopicSubject}}

Helloouuu folks,

Efter at have brugt en relativt stor del af min første fridag i rigtig mange dage, med at surfe rundt på Bilgalleri, må jeg erkende, at det satme står sløjt til med stavefærdighederne hos mange af Bilgalleriets brugere. Jeg mindes engang en anden BG-bruger, der i et forum-indlæg skrev: "Ja - Bilgalleri er ikke ligefrem retstavningens højborg" - og ja, ret det havde han jo smiley

Synes derfor lige, at jeg vil lege "Grammar Nazi" og spolere jeres lørdag aften. smiley

Jeg er bestemt ikke selv fejlfri når jeg skriver, og min kommasætning sutter ofte røv, men det mest elementære har jeg dog i al beskedenhed styr på.

Og ja....kom nu bare med jeres mishagsytringer. Det er ikke for at "dizze" ordblinde, at jeg laver denne tråd, men opfat det nu som en service, hvor i kan få øvet jer på nutidsendelser osv. Det er forstemmende at se, hvor mange der end ikke har styr på de mest basale ting:

En fælg => flere fælge

Min bil KØRER godt

Jeg er god til at KØRE bil

Det hedder ikke: "Jeg for aldrig min vilje". Det hedder "Jeg FÅR aldrig min vilje".

Det hedder ikke "Kig forbi vis du får tid". Det hedder "Kig forbi HVIS du får tid"

Kom gerne med andre ting, som mange BG-brugere ofte har problemer med.

PS: Hvis i mener jeg er "Grammar Nazi" så har i ikke mødt "Den rigtige Mike F" her på sitet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grammar Nazi
Kommentér på:
Grammar Nazi

Annonce