{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skud mod a1 biler utilfreds kunde
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #1   11. feb 2014 der skulle have været smidt en bombe for lang tid siden ved de fuskere

• #2   11. feb 2014 Is på, man kan sku åbne sine øjne når man handler der.. bilerne koster jo ingenting, lad vær og forvent en masse

• #3   11. feb 2014 Ja det er fandme for dårligt at min bil går i stykker, jeg gav 6500 kr for den, og den er kun 17 år gammel !!

• #5   11. feb 2014 Kommer bilen ind med fyldt askebæger, bliver den også solgt med det... Han gør absolut intet ved bilerne når han får dem ind..

Alle ved at 90% af det han sælger er gamle surtkneppede skodæsker, og han lægger nu heller ikke skjul på det meste af det er noget gammelt lort...

• #9   11. feb 2014 det er da et godt sted at handle.

det er næsten lige meget hvor mange eller hvor lidt penge du har med.
    du kan altid finde noget og køre hjemad i.

om man komme helt hjem er en helt anden sag,

og køber man en bil til eks 3000kr, ja så må man jo forvente,
    den ikke holder i lang tid

• #10   11. feb 2014 Var en gang der oppe og kikke på en corolla.. den var spartlet fra bagskærmen og over til døren og det var nok 2-3cm tykt og var lige til at pille af :s

• #11   11. feb 2014 Deres egenkapital er da ved at være væk, med mindre 2013 var et år for dem så lukker de nok snart.

• #14   11. feb 2014 Købte min gamle omega b der nede super flinke og fik en lift værktøj så kunne jeg
    Bare tjekke om der var noget og det var der ikke og til og handle med ville komme og købe bil der vis der skulle være

• #15   11. feb 2014 man får hvad man betaler for ved a1 biler, det er er fair nok, for pæne biler har han sku ikke !

• #16   11. feb 2014 Altid et besøg værd. Min bekendete købte en renusalt der over den var nysynet og kostede ikke ret meget den kørte fint de knap 2 år han havde den. Syntes det en fin biks prisen er lav og standen Der efter.

• #17   11. feb 2014 ja du kan altid få en god pris og de til at snakke med, jeg købte en bil derover stod til 6000kr fik den til 3000kr da der sku laves lidt. men det var nok fordi jeg sagde henter i morgen. så lagde 3kilo og så var jeg kørt afsted. flinke mennesker smiley det ikke alle der har råd til dyre biler så det godt der findes den slags forhandler som tænker på de der ikke har så mange mønter og gøre med. i sær for folk der studere, det er jo ikke sikkert de lige står med 50kilo til en bil el hvad nu de vil have. Men mange i dagens danmark vælger de små økoslæder,

• Ib C
    Ib C Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #18   12. feb 2014 a1 er fair, du får hvad du betaler for.. har købt 10 biler der gennem tiden og aldrig haft problemer, husk at have en med der ved noget om biler .. har du kun 3000, sku du nok have købt en scooter.. smiley

• #19   14. feb 2014 En ting er sikkert, hvis ikke du ved du har taget røven på ham, så har han taget den på dig.

Kommentér på:
skud mod a1 biler utilfreds kunde

Annonce