{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Hjælp en pige :o) {{forumTopicSubject}}

Ja, en eller anden pige er kommet ud i et problem mener hun.

Hun skriver følgende

<b>Jeg flyttede i en lejlighed D. 1. Juli.
Lejekontrakten bestod af alt bortset fra EL, som skal betales hos et energiselskab.

Lejligheden manglede en del såsom varme, emhætte, varmt vand, nøgle til vaskekælder, nøgle til postkasse og der kom mange klamme dyr ind.
Jeg ringede flere gange til udlejningsselskabet, som lovede, de nok skulle tage sig af det.
Noget af det blev gjort, men langt fra alt, så jeg valgte at flytte.
D. 15. Oktober var jeg ude af lejligheden.

Et par måneder efter modtager jeg et rykkerbrev fra EnergiMidt, som er der, hvor jeg åbenbart skal betale EL. Min udlejer har meldt mig ind, uden jeg vidste noget om det.

Jeg konfronterede EnergiMidt herved, da det er længe siden, jeg flyttede, men betaler selvfølgelig regningen, da det er i min lejeperiode, den er fra.
Da jeg snakkede med EnergiMidt fortalte de mig, at jeg man flytte sin adresse inde hos dem også, når man flytter og at hun ikke kunne gøre det med det samme pga. deres system, så jeg var nødt til at stå året ud, få en opgørelse, når året er ovre og få fat i min udlejer, som så skal betale denne regning, da perioden lyder fra 30. oktober - 18. december. Som sagt flyttede jeg ud d. 15. oktober, så jeg har slet ikke boet der i den måned.

Jeg ringer til min udlejer, som siger, at alt er i orden og jeg ikke skal bekymre mig.
Et stykke tid efter modtager jeg flytteopgørelse af EL fra min udlejer, som jeg betaler, da det er i den sidste periode, jeg boede der.

Senere modtager jeg alligevel regningen fra EnergiMidt og ringer igen til udlejeren, som siger at han lige skal have fat i en, så han ringer senere i løbet af dagen.
Der går en uge og jeg ringer til ham igen - han skulle så have alle informationerne en gang mere og ringer senere på dagen og siger, at alt er i orden, så jeg bare skal smide regningen ud.

NU har jeg så modtaget en rykker på den regning.
Jeg har ringet til EnergiMidt og forklaret dem situationen, men de kan intet gøre, da den står i mit navn, velogmærket klar over, at jeg aldrig selv har meldt mig til eller skrevet under på noget.

Jeg ringer så i dag og snakker med udlejeren, som siger at jeg ikke skal tage mig af perioden på regning, at den ikke gælder og at jeg skal betale den.

Jeg SKAL gå ud fra perioden, da jeg ikke har boet der i den periode.
Jeg har ikke selv meldt mig til EnergiMidt eller vidst at han gjorde det, så jeg vidste jo på ingen måde, at jeg skulle melde mig ud, da det første brev, jeg modtager fra dem, er en rykker.

Jeg har modtaget en flytteopgørelse fra udlejningsselskabet, som er betalt, så jeg burde være færdig.

HVAD FANDEN GØR JEG?!</b>

Så som hun skriver, hvad pokker skal hun gøre? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp en pige :o)
Kommentér på:
Hjælp en pige :o)

Annonce