{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

Tage pis på tlf-sælgere! {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået kvajet mig! I et svagt øjeblik fik jeg tilmeldt mig en konkurrence på Facebook. Og selvfølgelig skulle man gå med til at blive kontaktet med tilbud på alverdens crap... Så det er i bund og grund min egen skyld. Jeg er et fjols!
Så nu bliver jeg jævnligt ringet op af tlf-sælgere... Og hvis der er noget jeg hader, så er det tlf-sælgere! Hader dem ligeså meget som andre hader P-vagter! Ja ja, de passer bare deres arbejde og det er sikkert ofte studerende der prøver at tjene lidt penge. Men på lige dét punkt er jeg bare et dårligt menneske... Ingen tvivl om det!

Istedet for bare at lægge på eller afvise, har jeg fundet ud af at det er ret sjovt at tage pis på dem! Der er faktisk gået lidt sport i at se hvor langt ud man kan køre dem. smiley
Det startede med at jeg lod dem bruge tid på deres salgstale. Og når de havde brugt en masse tid på at sælge deres ide til mig, så afviste jeg og lagde på.
Det blev hurtigt kedeligt, så jeg begyndte at lade dem snakke løs, ligesom før. Så pludselig afbryde dem og bede dem hænge på, for bare at ligge tlf'en og tage den igen et øjeblik efter. Sjovt at se hvor længe de gider lege den leg. smiley
Er nu begyndt at prøve af hvor meget sindsygt lort man kan sige til dem, før de selv bare siger stop. F.eks ringede der en forleden og spurgte hvor meget jeg betalte for et eller andet og samtalen gik således:
Mig: Det aner jeg faktisk ikke? Det klarer min revisor.
Sælger: Din revisor? Har du da et firma?
Mig: Firma? Nej nej... Det er fordi jeg er talblind.
Sælger: Talblind?
Mig: Ja, jeg er ikke så god til det med tal. Så det er nemmere at få en revisor til at gøre det for mig.
Sælger: Det lyder da dyrt???
Mig: Det ved jeg ikke noget om? Jeg er jo talblind...
Sælger: Jaeh... Det kan jeg godt se. Nå, men så kan jeg vist ikke gøre noget for dig. Tak for din tid...

smiley

Er der andre der gør noget lignende eller har gode ideer til sjove pranks man kan fyre af på dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tage pis på tlf-sælgere!
  • #1   14. feb 2014 Jeg så det sidste dag i tv med en kendt over fra amerika der gør sig i det der..
    Var mega grineren..

• #2   14. feb 2014 Det lyder som en god hobby, prøv at se på vibrugerikke.dk
    Der er mange gode eksempler.

• #3   14. feb 2014 Jeg er desværre kommet til at gøre noget lignende i en konkurrence på Facebook hvor man kunne vinde en bil.... Vandt selvfølgelig ikke, Men nu bliver jeg ringet op af fup numre og får sms'er med alskens tilbud smiley
    Det er virkelig nedern... Har ellers hemmelig nr, men det hjælper jo ikke meget når jeg selv har givet det væk i en enkelt skod konkurrence....
    Nogle som ved om det med tiden holder op af sig selv igen? Eller om man kan gøre noget for at stoppe det?

• #4   14. feb 2014 Jeg glæder mig næsten til jeg får mulighed for at prøve min næste joke. Har på Youtube fundet en masse lydeffekter som jeg kan spille i baggrunden. F.eks sonar-ping-lyden fra en ubåd. Når de så begynder deres salgstale, så hele tiden tysse på dem og bede dem om ikke at snakke så højt. Og hvis de spørger hvad jeg laver, så meget bestemt sige at det må jeg ikke udtale mig om. smiley

• #5   14. feb 2014 http://www.vibrugerikke.dk/
    genialt. jeg har brugt den i et par år nu, og tror mange sælgere kender den så de gir hurtigt op

• #6   14. feb 2014 Det er en fed hjemmeside! Helt klart masser af gode ideer.

• #7   14. feb 2014 Nu får jeg næsten lyst til at give mit nr ud til sådan nogle smiley

• #8   14. feb 2014 Kan det have været en Sofie eller Kamilla fra Avita? smiley

• #9   14. feb 2014 ()"&#)(/Q&R"=()"EB!!!!!

jeg bliver lige nu også ringet op af "ukendte numre" med folk der vil sælge alt muligt lort, pga en eller anden lorte-konkurence !

meeen nu kan jeg jo ligeså godt prøve at få lidt sjov ud af det smiley

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #10   14. feb 2014 "Sælger: Det lyder da dyrt???
    Mig: Det ved jeg ikke noget om? Jeg er jo talblind..."

Hold nu kæft, det er fucking sjovt det der! smiley

• #11   23. feb 2014 Havde nogle fra Berlingske der ringede i tide og utide, fordi jeg i et svagt øjeblik havde tilmeldt mig et eller andet. Jeg fik afsluttet det rimelig effektivt, og har faktisk brugt den på avissælgere lige siden.

Lad dem køre hele deres salgstale, lyd interesseret, og accepter deres tilbud.
    Når de så til sidst bekræfter handlen, og siger noget i stil med.

Sælger: "Jamen, så bekræfter jeg hermed at du får Berlingske hver lørdag, og søndag de næste 6 mdr for kun 279,- kr"

Mig: "Ja, lad os sige det, og så på lydbog, for jeg fik da sagt jeg er blind..."

Som regel bliver der stille, og så siger de, at det ikke kan lade sig gøre...

Kommentér på:
Tage pis på tlf-sælgere!

Annonce