{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Champions league
  • #1   18. feb 2014 Det nemme bud er jo Bayern M
    Har sgu Borussia Dortmund som outsider fordi ingen forventer en skid af dem

• #2   18. feb 2014 Bayern self! smiley

• #3   18. feb 2014 Jeg tror Dortmund får det rigtig svært med at gentage finale-bedriften i år med de skader de pt. er besat af.

Bayern er som Anders siger det lette bud, men jeg har Real Madrid som outsider i år. Den måde Ancelotti er begyndt at få styr på midtbanen på bliver farligt, og Modric spiller jo som en kandidat til årets spiller allerede.
    Chelsea må man aldrig afskrive med verdens bedste træner ved roret heller.

Som mangeårig Inter & FCK-fan må jeg nøjes med at nyde andre hold i de "sjove" kampe i år..

• #4   18. feb 2014 Verdens bedste træner Morinho ? aaaaah nej.

Bayern München tager den for anden gang, de en velsmurt maskine som kører derud af og de er bundsolide på alle pladser. Kan ikke vente til Lewandowski kommer på toppen.

• #5   18. feb 2014 MoUrinho er i mine øjne verdens bedste træner jo.. Titlerne og hans presse håndtering taler for sig selv.

Når du tager CL med hold som Porto og Inter så kan du noget som ikke andre kan.

Alle de som taler om Pep skal bare flette kurven. Manden har endnu intet bevist med internationalt med et underdog-hold. At præstere i Barcelona og Munchen ville selv en mongol kunne gøre med bind for øjnene. Derfor fryder det mig også at Heynckes lige lukkede af med de pokaler i sidste sæson, for så var Pep allerede under pres fra starten.

Men kom da gerne med et bud på verdens bedste træner, og med begrundelser herfor. Er altid åben for en debat..:)

• #6   18. feb 2014 City tager titlen smiley og 2-1 i aften

• #7   18. feb 2014 Må sige min favorit var Jup Heynkes. Men synes bestemt Jürgen Klopp har udrettet mirakler med Dortmund, de spiller hurtigt kontra fodbold og er særdeles underholdene. Må også sige en kandidat må være Joachim Löw eller Vincent Del Bosque. (Dog ikke klubholds trænere)

• #8   18. feb 2014 Jeg kunne også rigtig godt lige Heynckes..:) Altid "stålfjæs" og vindermentalitet.

Löw ved jeg ikke rigtig.. Jeg skal se noget mere fra ham med det materiale han har til rådighed. Klopp ville nok også være i min top tre, netop fordi han har lavet den romantiske rejse med et konkurstruet hold..

Del Bosques meritter taler for sig selv..:)

• #9   18. feb 2014 Gab

• #10   18. feb 2014 "Gab"

Siger manden der er Hyundai fan..

• #11   18. feb 2014 Tror at Barca går videre sammenlagt mod City.
    City har aldrig før opnået noget i CL.

• #12   18. feb 2014 Fordi at City aldrig har opnået noget i CL? Men alle hold har vel før eller siden haft det at de ikke har opnået noget i en turnering? Så en gang skal jo være den første ikk?

Så det kan man ikke bruge som grundlag..

"Han får ikke fisse i byen ham der i aften, han har aldrig fået noget"... -Så ville vi også alle være jomfru! smiley ha ha

• #13   18. feb 2014 Thomas.
    Har du tænkt på at mange hold er med i CL hvert år.Der er ligesom en grund til at de ikke opnår noget hver gang de er med.Det kunne være være manglende klasse.
    Det er min vurdering at City ikke er bedre på nuværende tidspunkt.

• #14   18. feb 2014 City er bedre end mange af de hold der er med.. Og lige så gode som de bedste, på deres egne bedste dage.. Men uden Aguero, og samtidig med Demichelis i opstillingen så kan man ikke vinde desværre..

Jeg er bestemt ikke City fan, men de skal nok komme i deres første CL Finale indenfor 3-4 år..

• #15   18. feb 2014 City har så stærke spillere at de kunne stille 2 stærke hold sagde en kommentator på tv3.
    De 2 forrige år de har været med i CL har de os skuffet.
    Barca har vel været med alle gange siden CLs start og har få skuffelser.
    Det kan man godt tage med i sine overvejelser hvis man oddser.

• #16   19. feb 2014 Jeg oddser skam sjældent imod Barca.. Som regel kun på handicap med +2/3 til modstanderen hvis udbyderen har sat den for højt i mine øjne..

Problemet som jeg ser det med City og CL er helt klart at grundstammen er for tynd. Man har klassespillere hele vejen i midten. Hart, Kompany, Toure og Aguero. Men når man bare fjerner en af dem, så dør den hurtigt.

City laver stadigvæk enkelte børnefejl. Seneste eksempel var at hente Demichelis, som ikke er den han var for bare 2-3 sæsoner siden. Det er uambitiøst.
    Derudover så er de for afhængige af store enkeltmandspræstationer.

Mourinho havde som minimum fået uafgjort med City her til aften hvis han var træner. Han kan nemlig det pis i Europa som underdog.

Barca vinder dog ikke CL.

Kommentér på:
Champions league

Annonce