{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Herremode What the fuck! {{forumTopicSubject}}

Så sad jeg lige og tænkte: "gad vide hvad trenden bliver i denne del af 2014".. kiggede lidt omkring på nettet og tænkte så: "Jeg prøver sku lige at søge på youtube."....

Så kommer der en video med modeopvisning... hvad fanden sker der!? Hvad kan disse opvisninger bruges til.. alle mændende ligner vattede borderline dragqueens. De går i kluns som ingen, med garanti, vil ses gå i, i byen.. I just don't get it. Det ligner pis. Hvorfor overhovedet lave en opvisning af en sådan serie af tøj, som tydeligvis ikke præsenterer et reelt produkt? Og hvorfor bruges der ikke rigtige mænd, men i stedet små tøsedrenge som modeller.. jeg kan da på ingen måde vurdere hvordan et stykke tøj evt. ville sidde på mig, når det eneste man ser det prøvet på, er små svanser som danser rundt på en catwalk..

tror bare jeg går ned, holder mig for øjnene, og peger noget ud i forretningen. Det er fanme nemmere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Herremode What the fuck!
  • #1   6. mar 2014 Jamen der er jo åbenbart nogen, der er så villige til at se på det, at de ligefrem søger efter det på YouTube..?

• #2   6. mar 2014 Du er bare ikke med på moden. smiley

• #3   6. mar 2014 Jeg tror de har de samme tanker om bil-kulturen smiley

• #4   6. mar 2014 Ralle.. du fangede ikke lige hvorfor jeg søgte efter det? smiley

Synes efterhånden jeg har prøvet så tit at gå ind i en tøjbutik og få prakket alt muligt lort på, uden at have nogen som helst ide om, om det er direkte fra restlageret og var på mode for 2 år siden. Ville sku være meget rart med en referance, så sælgerne ikke bare kan bilde 'en alt muligt ind..

• #5   6. mar 2014 køb det tøj du kan lide sværere er det vel ikke ?

• #6   6. mar 2014 Sorry men du vil finde ud af hvad der er på mode? Hvad hedder din fyr??? Ja no offence... men en mand tager det tøj på han kan lide at gå i... Han svanser ikke rundt i tøjbutikker for at finde noget "moderigtigt" at gå i... smiley

• #7   6. mar 2014 Jeg hader seriøst også når folk gang, på gang, på gang, griner af mig, når jeg kommer i mine bukser som var på mode 3. kvartal 2013.
    Bare fordi de syv par fra 1. kvartal 2014 er til vask..
    - Det er virkelig det værst tænkelige..

smiley

• #8   6. mar 2014 Går sgu ikke I Modetøj... Er selv Streetwear typen... Der ændrer moden sig sgu ikke synderligt...

Ville satme også være fesent for mig at følge moden... Jeg kan slet ikke klemme mig ned i de der skinny jeans, man ser så mange androgyne svanse rende rundt i... Kunne være et flot syn... 205 cm høj 110 kilo og så iført kropsnære skinny jeans og lidt for v-halset t-shirt... Det er sgu ikke lige "Gay Rapist" looket jeg går efter.. smiley

Næh tager sgu tøj på der er behageligt at gå i... Og så kan folk sgu stikke moden op hvor solen aldrig skinner... smiley

• #10   6. mar 2014 Jeg er heller ikke typen der gider bruge penge på nyt tøj hele tiden for at følge den åndssvage mode, som nogle kapitalister skaber for at tjene styrtende med penge. Tøj er noget af det produkt der har højest profit smiley

• #11   6. mar 2014 Fortolkning af Jesper K's kommentar.

Tøj er overvurderet. - Full hippi mode!

• #12   6. mar 2014 Tøj er sgu da noget man tager på fordi det er for koldt at rende rundt uden... Og fordi det er ilde set at man render og viser pjorverten til gud og hver mand...

• #13   6. mar 2014 Jeg forsøger altid at tage tøj på fra den rene bunke.

• #14   6. mar 2014 Eller i det mindste den bunke der lugter mindst nasty... smiley

• #15   6. mar 2014 Cody.. hvis dine "mandige" kommentarer skulle holde vand, skulle du konstant rende rundt i joggingtøj eller noget lignende rart, men nu vælger du jo helt konsekvent din stil.. streetwear = du går op i dit tøj, så hvad hedder din fyr?...

Denne holdning til at en mand går i det en mand har lyst til at gå i, holder bare ikke som visse personer gerne vil have den til.. overfør samme holdning til frisure og så render du rundt og ligner en nar i år 2014 (hvis du fx synes tyskerhår er smart til dig). Og vend den lige om.. er du ligeglad med hvordan en evt. pige klæder sig, har af hår osv.?

Det er heller ikke tit jeg køber tøj, men når jeg så endelig skal ud og have noget nyt, så må det fanme også godt være smart.. dog ikke hipster.. god damn thats ugly.

• #16   6. mar 2014 ACE ->
    Alene det du bringer hår på banen, hjælper dig ikke ret meget i din sag mester. smiley

• #17   6. mar 2014 Ej nu må i kraftstejlme stoppe.. Hold jer til spørgsmålet eller fis ud af tråden.. sværere er det vel ikke?

• #18   6. mar 2014 Jeg har to spørgsmål

1. Hvad er mode?

Og

2. Kan man ikke være en mand hvis man ikke er halvfed? - Man er jo åbenbart svanset hvis man er fit?

• #19   6. mar 2014 Anders..
    1. Har ingen ide.. det var derfor jeg startede denne tråd.

og

2. Nej man er ikke svanset hvis man er fit.. men hvis du har set bare et sekund af sådan et show, vil du se at der ikke er tale om "fitte" mænd.. men snarere meget meget tynde drenge, hvilket jeg synes er mega mærkeligt.. det er sku da ikke lige det man forbinder med ideal formen. Så hvad fanden laver de som modeller?.. men igen.. det samme kan man jo sige om kvinder.. der er satme også mange der ikke har fattet hvad forskellen på en fit pige og en tynd pige er.. desværre smiley

• #22   6. mar 2014 ACE
    Streetwear er løst, behageligt at have på... Og jeg aner faktisk ikke hvornår det sidst var på "Mode"...
    Men lille mand da... At skulle følge moden konstant er satme fimset... At klæde sig i tøj man kan lide er skam noget helt andet... Stor forskel... Og synes nu den holdning med at en mand går i det en mand har lyst til, det holder 100%... En på min størrelse er så ret begrænset i sit tøjvalg da alt nærmest laves til små fimsede drenge... Prøvede en t-shirt for kort tid siden... I størrelse XL... Som var fucking FOR KORT... Ikke for small... Nej for KORT... Alt tøj laves jo til små drenge og ikke til folk der faktisk har spist rugbrød som børn...

Hår? Alt over 3 mm er sgu da feminint... smiley

Jeg er ikke videre kritisk med hvad min kæreste går i af tøj... Så længe Hun selv kan lide det... Det er sgu da hende og ikke mig der skal gå rundt i det jo... jeg skal kun pille det af hende igen jo... smiley og ja en piges frisure er heller ikke noget jeg går op i... (Skaldet er dog sjældent kønt) Jeg har andet at gå op i end, hvorvidt tøjet nu spiller 100% eller håret sidder som det skal... Fjerner sgu selv mit hår, for det er sgu nemmere at sætte når der kun er 3 mm... smiley

• #23   6. mar 2014 "nu ligner mange klude i vammelt streetwear. "

He he... jeg har nu aldrig haft et problem med pigerne Såeh... Den der må du sgu længere ud på landet med... smiley

• #25   6. mar 2014
    AFILI8ED

Uddannelses mæssigt har jeg nok haft kærester i alle lag... lige fra HG til UNI Såeh... smiley Ens tøjstil giver ikke et billede af dig som person... Jeg er heller ikke kontornusser typen... så de muligheder går jeg gerne glip af... smiley (Måske har det været en fordel at man er håndværker smiley )

Kommer aldrig til at følge moden... Skulle jeg det skulle jeg helst tabe mig og ligne et anoreksi offer for at kunne være i de der fimsede skinny jeans som er højeste mode lige for tiden... Såeh det kan sgu være lige meget... smiley

Og Man er vel et fornuftens menneske, så man ved hvornår det er passende med en hættetrøje, og hvornår en skjorte er mere passende... smiley

• #27   6. mar 2014 AFILI8ED ->
    Hvilke muligheder er det man går glip af, hvis man ikke bruger alt sin tid, alle sine penge, og hvert andet minut skal se sig selv i spejlet?
    - Sagt på en anden måde, ikke gider spilde sin tid på mode?

Cody ->
    3mm. kan heller ikke give morgenhår smiley smiley
    Jeg har givet 500,- for at blive klippet de sidste 4 år.. Det var det trimmeren kostede smiley

• #28   6. mar 2014 Steve Jobs gik primært i joggingtøj eller lyse cowboybukser..
    - Havde han hverken succes eller penge?
    - Eller gik han bare i det han følte sig bedst tilpas i, og sked på hvad alle andre havde af meninger?

• #31   6. mar 2014 Hvis en kvinde måler din værdi på hvad du er iklædt... er hun sgu ikke værd at samle på... smiley Bitter erfaring... smiley

Tja kvinder kan lide mænd med stil... Eller mænd i arbejdstøj... (jo den er sgu god nok) Så den der med at man skal have "stil" den kan du godt droppe...

Tja et dyrt ur kan være et godt samtale emne... jeg kan desværre ikke holde ud at have ur på desværre... Men det har sjovt nok ikke afholdt mig fra at snakke med folk... smiley Det kommer også meget an på dig som person... på trods af min tøjstil har jeg nu aldrig haft problemer med at folk var bange eller dømte mig osv... Såeh... den med at dømme pga. tøjet det er lidt noget pjat... Indrømmer gerne at mange golddiggers og skanks helst ser man har jakkesæt og ser ud som om man tjener mange penge... smiley

• #34   6. mar 2014 AFILI8ED ->
    Søger du opmærksomhed, siden du ligefrem skal kontakte mig over beskedsystemet, bare fordi der er gået 30 min. siden jeg sidst har skrevet?

"Fra: AFILI8ED Emne: Mode eksperten Ralph Wiggum Tidspunkt: 2 minutter siden

http://www.bilgalleri.dk/forum/Off-Topic/1033812-herremode_what_the_fuck

Du blev stille Ralf?".

- Det forklarer jo lidt hvorfor du føler det er nødvendigt at bruge ekstra mange penge, og ekstra meget tid på at pakke din mangel på selvtillid og selvværd ind i dyrt nyt tøj, som nogen mener er lige sådan du skal se ud i en bestemt periode..

Btw. Jeg kunne da sagtens ha valgt noget andet end en Skoda RS, men så havde der ikke været penge til hus, hifi, rejser, oplevelser, legetøj og andet som jeg sætter højere end både transportmidler eller "udklædning".
    - Men kald du det bare for dårlig stil..

Og jo, progressive kvinder med penge, er netop dem der fantaserer mest om rigtige mænd i arbejdstøj..

• #36   6. mar 2014 Hold da kæft hvor har flertallet herinde travlt med at dømme folk. Det er sjovt hvordan den gængse tale vender lidt i retning af at dem som går i fint tøj osv. ser ned på andre.. men de sidste par timer herinde viser da et ganske andet billede. Men fair nok.. dem herinde som mener at mode, og det at gå lidt op i hvordan man ser ud, er fimset mm. har jo så konstateret at flertallet af mænd i hele verden er fimsede og så må i jo sidde og hygge jer lidt med jeres verdenssyn.. Jeg kan imidlertid konstatere at det her nok ikke er det smarteste sted at søge svar på spørgsmål.

Tak for de seriøse svar der nu engang kom smiley ... så må vi hellere komme tilbage til bil snakken.

• #37   6. mar 2014 Jeg ligger langt nede i fødekæden ifølge AFILI8ED..

Jeg har en SOSU-Assistent som kæreste og vi kører begge Skoda smiley :( smiley

Plus jeg giver en fuck for "mode". Især de modeshows som bliver nævnt, kæft det er latterligt. Jesus Titty Fuck Christ, se dog på dem?!?! Ingen tager sgu da en paraply på som nederdel eller hvad fuck det ligner! ö

Jeg må vist til at sælge mine Skodaer smiley

• #38   6. mar 2014
    AFILI8ED

Ha ha du kunne ikke tage mere fejl... smiley

"Du misforstår mig jo fuldstændig, for de kvinder man prøver at tiltrække, har sine egne penge og er en progressiv kvinde, og de bliver sjældent tiltrukket af arbejdstøj,"

Tja da jeg arbejdede for Eltel, og lagde kabler om fra luft til jord, der skulle vi til tider ind i folks huse... Jeg var iført Orange high visibility tøj... Rigtig vejarbejder påklædning... Og jeg er ked af at briste din fantasi om at velklædte mænd får mest opmærksomhed... Men det har aldrig været SÅ nemt at score før... PS: jeg arbejdede i et af de rigere kvarterer oppe i Holte... smiley De trunter ser sgu ikke en rigtig håndværker ret tit deroppe... smiley Når man står iført den slags arbejdstøj og kan score en advokat studerende kvinde, så fejler din teori sgu et eller andet... smiley

Og medmindre man er ekstremt uintelligent kan man ikke forveksle liggyldighed overfor mode med en uinteresse i at gå op i sig selv... "Jeg kan godt hører at gå op i sig selv ligger fjernt fra dig Cody,"
    Ohh nej... tag ikke fejl... Jeg foretrækker skam at være ren pæn og velsoigneret, velduftende osv... Men jeg går ikke op i tøj... Og jeg mener seriøst at den danske mand er blevet en metroseksuel fimset vatnisse... (Ikke alle. det er klart)
    Og går ikke op i om mit hår sidder pænt... (Fjerner det med god grund jo... smiley )

Tag ikke fejl... at gå op i sit udseende og at gå op i hvad der nu lige er på mode lige nu, er 2 vidt forskellige ting... smiley

• #39   7. mar 2014 Det er da godt du er sådan en verdensmand som bare sejler rundt i fisse cody. Ja faktisk dk sidste rigtige mand. Tillykke med det. Jeg synes folk som går op i bilstereo, bruger en masse tid på det og går til konkurrencer er nogle useriøse pattebørn, men sådan kan man jo kaste mudder efter hinanden, ikke. Bevares hvis det er din hobby/interesse så fred være med det. Tøj og des lige kan lige så godt være interesse (og det har man endda glæde af hver eneste dag), desværre er at gå op i påklædning så ikke accepteret af folk som dig cody, og så skal man høre ting som: "hvad hedder din fyr" og "metroseksuel, fimset, vatnisse".. Flot cody
    ..og bare lige som supplement, så kan jeg fortælle at min kammerat som rykkede op i hierarkiet i Siemens på et tidspunkt fik at vide at han skulle få sig noget hår, da hans udseende ikke matchede deres billede udadtil (internationalt) og således gik det til at han stoppede med at trimme sit hår ned. Så nogen steder er der bare normer der gør at holdninger som dine ikke accepteres når man når langt nok op i systemet.

• #40   7. mar 2014 ACE

Hell no... var noget yngre dengang... smiley Har rigeligt i Damen herhjemme... smiley

Tja det der med andres normer... Specielt Siemens også, det afhænger også af resten af ens udseende... nu hvor jeg f.eks. er kommet over de 30 har det sat sine spor som vigende hårgrænse og begyndende måne... jeg garanterer for at jeg trimmer skam håret ned fordi det faktisk giver et pænere indtryk... (tyg på den... vi er ikke alle ens jo)

Man har nu også glæde af bilstereo hver dag... (Når man kører på job f.eks.) smiley

Bemærk jeg intet sted bliver sur... tværtimod morer jeg mig over din totalt manglende evne til at se når noet er skrevet i en sjov tone... smiley (Bemærk den storgrinende smillie jeg er ivrig bruger af... ) Jeg ved det er svært... men hey... Så kan vi slå fast at ens tøjstil ikke siger noget om ens intelligens eller humor.. Den sidste del mangler du da... smiley

• #43   7. mar 2014 I må ha nogle store pikkemænd sådan som i fægter herinde smiley

• #44   7. mar 2014 Jeg har nu også ret gode erfaringer med arbejdstøj, kan godt være kvinderne i sidste ende vælger idioten med pengene, men de ville sgu hellere have håndværkeren hvis han havde været lige så rig.
    Til dagligt når jeg sjældent af arbejdstøjet, og gør jeg i weekenden står den som regel på cowboybukser og en lidt pænere hættetrøje. Skal det være fint, kan jeg til nøds tage en jakke på

• #47   7. mar 2014 Nej, folk er langt fra nødvendigvis idioter fordi de har penge. Jeg møder bare ret jævnligt folk med mange penge gennem mit arbejde, og folk med mange penge har ofte en tendens til at føle sig hævet over andre, og have ret til at stille helt urealistiske krav til ens arbejde, dog uden at ville betale ekstra. Faktum er at det i 9 ud af 10 tilfælde er hr. og fru Jensen der byder på kaffe, og ikke direktøren.

• #52   7. mar 2014 Der skal satme ikke meget til før man er en vatpik nu om dage åbenbart. Nu vil jeg så spille macho kortet og sige at alle jer, der har disse meninger, kan rende mig. Jeg skal sku nok selv bestemme hvordan jeg lever mit liv. Hvis jeg har lyst til at følge moden, så gør jeg sku det. Hvis jeg har lyst til at tage imod råd om smart tøj, så gør jeg fanme det. Tøj markedet er et marked ligesom alt andet. tøj falder i pris alt efter hvor attraktivt og moderne det er. Så er der noget at sige til at jeg gerne vil være lidt bedre rustet til at se igennem priserne på markedet. Det er sku da det samme som at sige til en person der er på bil-indkøb og ikke ved noget om det: "Du kan godt spørge andre til råds, men så er du en fimset homo".
    ... Man undersøger markedet og er således bedre stillet til at vælge ud fra de priser der er givet.. og hvem fanden siger at jeg ikke tilfældigvis vil synes at det tøj, som er moderne lige nu, er smart? Som nævnt tidligere køber jeg ikke tøj så tit. Det kunne måske være rart nok med et nyt pust i stedet for bare at sidde fast i samme gamle rille som visse andre.

Folk bliver påvirket fra alle leder og kanter i alt hvad de gør og vælger. Det være sig arkitektur, husinventar, tøj, biler, styling, alkohol mm. Så kan man spørge sig selv om hvorfor lige præcis tøj er for svanser. Med samme forudsætning kan man kalde alle som renoverer deres hus for svanser, for 9 ud af 10 vælger med garanti moderne inventar og indretning.

• #54   7. mar 2014 Ronni M.. Nu er det sådan at hele ideen med det her emne, var at prøve noget nyt.. jeg har en tendens til, når jeg selv vælger tøj, bare at vælge et par mørke jeans, og sort/mørke t-shirts eller skjorter (af den grund synes jeg også det er rart/nemt at have en dame med ude og købe ind, for jeg interesserer mig bare ikke nok for det, til at jeg finder det nemt. Så kommer man som regel hjem med noget pænt, men også lidt smart tøj). Nu vil jeg imidlertid prøve om ikke jeg kan samle interessen sammen til selv at give det et skud, og så spørger man om der er nogen der har nogle gode ideer (det kunne sku lige så godt være noget moderne) og så bliver man skudt ned.

Vil så hurtigt lige tilføje at der også har været hjælpsomme mennesker herinde, og tak for det. smiley

• #57   7. mar 2014 Min egen skyld? Det med kæresten og bilerne?
    Det lyder lidt som en synd stadigvæk, når du skriver på det måde der... Bliver helt ked smiley

Men jeg vælger nu at blive hernede på det lave niveau, da en af dine kommentarer er endnu længere nede:
    "Men hvilke type kvinder er det så lige vi har med at gøre? Dem med uddannelse og noget at rykke med, eller en HG/Sosuer?"

Men jo, "respekterer" skam også mange ting, dog synes jeg jo stadig det er fjollet - især med kvinde modeshows (for dem ser jeg jo mange af??) ö

Og til din info, så er en SSH og SSA også uddannelser smiley
    Mr. tøjmærke-jeg-aldrig-har-hørt-om-før.

• #61   7. mar 2014 Ronni M

hvis det er meget slidstærkt tøj du er ude efter skulle du prøve at kigge på tøj fra 5.11... (Ja det hedder mærket) de laver tøj til tactical brug... Altså tøj til vagter og politi... Det er meget slidstærkt... Du kan f.eks se på vagtshop.dk og flere jagt og fritids forretninger sælger 5.11

• #64   7. mar 2014 Vagtshop.dk ligger jo så desværre inde i KBH...

Men her: http://damasec.com/forhandlere/ Kan du finde alle danske forhandlere af 5.11

Og så er der katalog her: http://damasec.com/upload_dir/pics/tactical/511_F13_EN_NOCURR_DAMASEC.pdf
    Hvor du kan se de også har tøj til alm outdoor, og jagt osv...

Jeg bruger Selv tøj fra 5.11 når jeg står som vagt da det er slidstærkt... taber ikke farven, og det er let og behageligt at gå i... Bruger faktisk også deres bukser privat... Især de sorte er pæne nok til at have på i byen også... smiley

• #66   7. mar 2014 Var så lidt... smiley

• #67   9. mar 2014 Jeg elsker at mange folk ser ned på personer med de "lavere" uddannelser, såsom HG og SOSU, og mener at de aldrig kan få succes i livet..

Jeg bliver selv færdig med min HG her til sommer, og starter derefter ved et stort speditør firma, hvor jeg så bliver uddannet speditør om 2 år. Synes selv det er et ok karriere valg, men det nok bare mig..

Hvis jeg lige skal komme med et indskud til selve emnet så giver jeg AFILI8D ret langt hen af vejen.. Jeg klæder mig stort set som du beskrive med b.la. "Ivy League" stilen. Jeg kan personligt godt lide at være pæn i tøjet, og klæde mig pænt på. Dette er dog en meget individuel ting, som man kan diskuterer til al evighed.. smiley

• #68   9. mar 2014 Speditør er sgu også en fin uddannelse...

Ivy League Stilen er der skam intet galt med... Er det det tøj man kan lide er det sgu da det man skal gå i... Desværre er "Ivy" typerne (Ikke et angreb på dig Andreas men faktisk mere AFILI8D) Nogle små snobbede skvat der ser ned på alle andre der ikke lige er højt uddannede osv... Og jeg mener skvat, No offence altså, Men har du brug for at se ned på andre pga. deres uddannelse så har du et mega problem med dit eget selvværd...

Jeg har været sammen med Universitets piger... Gud fader de har jo ingen anelse om hvordan livet fungerer, de har jo gået i skole og været beskyttet altid... No brains at all...

PS: Skulle AFILI8D's fordomme om folk i streetwear holde stik, så skulle jeg gå i noget andet... For jeg er IT uddannet... smiley Gider bare ikke arbejde med lortet... smiley
    Vi kan jo tage hans egen udtalelse: "Nej det giver ikke et billede af dig, men det giver en god idé om hvem du er"
    Tvivler på det giver nogen som helst idé om hvem jeg er...

• #69   9. mar 2014 Non taken Cody. Finder lidt tragikomisk at folks tøjstil og personlighed desværre meget tit skal hænge sammen, men that's life..

Lad være med at døm folk på deres tøj, selvom dette jo altid er det letteste og spare dig for at tage initiativ til at starte en faktisk konversation med vedkommne smiley

Håber da ikke at folk tænker mig som en snobbet eller "I'm better than you" type person når de ser en på gaden smiley

• #71   9. mar 2014 Og du taler om at dømme?

'vattede borderline dragqueens'

haha smiley

• #73   9. mar 2014 Både som Dommer i dB-drag og i mit job som Dørmand Snakker jeg med meget forskellige typer af mennesker... Der tegner Sig ofte et mønster når man snakker med folk... Men der er mange der slet ikke opfylder de fordomme man kan have... En af vores stamgæster kommer ind med tatoos i ansigtet, og typisk bad ass motherfucker attitude... Og alligevel er han noget af det flinkeste når man snakker med ham, og han er en af dem jeg slet ingen problemer har med, (altså han laver ingen ballade osv... ) Meget modsat hvad man skulle tro når man så ham...

Vi har også en del Ivy league typer der kommer ind hos os, og dem er der som regel heller ingen problemer med... Normalt... Vi har alle typer inden for bilstereo konkurrencer også... lige fra selvstændige forretningsdrivende, til bistandsklienter...

Så ens tøjstil har sgu intet at gøre med hvordan du er som person... Meget af dette topic har (desværre) roteret om et holdningsspørgsmål angående Mode... Som jeg lige for tiden mener virker fesen... Og at det med at følge moden virkelig handler om at man ikke kan tage en reel beslutning selv...

Kommentér på:
Herremode What the fuck!

Annonce