{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny straf til Kevin Magnussen!
  • #1   30. mar 2014 Han kommer bagfra og rammer ham, kan da aldrig være Kimi´s skyld.

• #3   30. mar 2014 Jeg er ikke F1 ekspert, men jeg mener ikke det er Kevin's skyld..
    Kimi "giver plads" eller slingre som en eller anden sprit bilist, Kevin kunne ikke have gjort så meget andet, da han var presset helt ud til kanten...

• #4   30. mar 2014 Den bagerste skal da holde afstand altid.

• #5   30. mar 2014 Fint nok de trækker en grænse, hmm mener dog at de begge fik straf nok i det at Kimi punktere og Kevin skal have ny næse.
    Hvis der skal placeres skyld nogen steder så er det Kevin's, eller man siger at han forudsager uheldet sådan er det bare om det er rimelig eller ej. Når det så er sagt er den meget tynd

• #7   30. mar 2014 Lige præsis Thomas, dog har Kevin muligheden for at se Kimi er på vej ind hvis du ser de andre klip. Kevin er faktisk også begyndt at bremse, han får bare ikke bremset nok

• #8   30. mar 2014 Haha Thomas, der er jo forskel på hvordan man gør det!
    Men jeg tror de ved hva de laver de dommere der har straffet Kevin, de nok ikke nye i faget ??

• #10   30. mar 2014 #Thomas
    Så du 3+ efter løbet? I så fald hørte du hvad Kiesa sagde omkring det?

Hvis ikke så snakkede han om at snuderne på formel Renault bilerne som Kevin kommer fra er væsentlig smallere end på F1 bilerne.
    Så mon ikke der er lidt gamle vaner der stadig hænger ved? Lyder meget logisk i mine øre smiley

• #11   30. mar 2014 @#9
    De spejle kan du kun se hat i!

• #12   30. mar 2014 Tror Räikkönen skulle lægge vodka flasken sådan som han slingerede i dag, han viste heller ikke at han var blevet ramt af Kevin før efter løbet.

Tough luck Kevin, kom igen næste løb.

• #13   30. mar 2014 det kan sku diskuteres. kevin synes jeg ikke gjorde noget forkert. han prøver endda at passe på

https://www.youtube.com/watch?v=qvSb0TSjfnE

• #14   30. mar 2014 woow

tjek li forskellen fra sidste år med v8 og så i år med v6 smiley

• #16   31. mar 2014 lad os lige få nogle facts på bordet når det gælder race og overhalinger.

INGEN har ret til en kørelinje.

Sagen er den at hvis Kevins front er 0,5 cm på siden af Kimis bagende så kører de side om side, og Kimi må hverken spærre for Kevin, ligeså vel som Kevin ikke må påkøre ham.

Er Kevins front blot 0,5cm bag Kimis bagende, så må Kimi GODT spærre for kevin (1 enkel retningsskifte), og hvis Kevin påkører Kimi så er det Kevins skyld..

Det er for mig meget svært at bedømme hvem har skylden, medmindre man kan se bilernes placering oppefra, jeg har selv lavet et lignende nummer forrige år på en nordmand, og det var min fejl, men havde jeg været 3-5 cm længere fremme så havde det været nordmandens fejl

man kan se det 10 sek inde

www.youtube.com/watch?v=Ub0zCXLp00Q

• #17   31. mar 2014 Mirza

lol. du får sku smidt ham af banen hva smiley skete der intet med din bil'? den andens hjul ser færdig ud.

• #18   31. mar 2014 Det kostede lige en 3. plads i DM. han ramte mig så hårdt at udstødningen (som sidder på den anden side!!) faldt af, så jeg blev flaget ud smiley Men ellers skete der ikke noget udover en smadret skærm smiley

Hans forhjul blev dog ødelagt, og han brækkede underarmen fordi det hårde slag fik rattet til at slå en omgang mens han holdte fast hehe

• #20   31. mar 2014 Jeg er ikke uenig med dig lige hvad netop denne straf angår. Men regler og straffe er en del af motorsport. Grunden til at et skub ikk får konsekvenser i de andre klasser er at de ikk punkterer ved den mindste berøring. Men F1 biler er jo meget følsomme pga deres åbne hjul og kulfiber vinger

Kommentér på:
Ny straf til Kevin Magnussen!

Annonce