{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

bilbasen er sku da ringe {{forumTopicSubject}}

nu har jeg sat min bil til salg på bilbasen og på et døgn har 43 været inde og kigge på min annonce og det kostede altså 199 kr.

på gul og gratis har der været 87 inde og kigge og der kom 2 bud på bilen og det kostede gratis

og 169 har kigget her inde på bilgalleri og 2 har givet bud det gav jeg kun 20 kr for

hvor plejer i at sælge jeres bil henne for syntes da ikke bilbasen er særlig meget værd.
men okay ved så ikke om det er det mere seriøse folk der befinder sig på den side

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bilbasen er sku da ringe
  • #1   6. apr 2014 Har solgt begge mine biler igennem bilbasen, men ja det er sku lidt dyrt.. smiley
    Hvis man både skal have en annonce på bilbasen og dba, så er det 400 kr...

• #2   6. apr 2014 Mine bedste handler har været på DBA eller Bilbasen, men de hurtigste (og de billigste, både køb og salg) har været her. Men hvis man har en god vare, og kan finde ud af at skrive en god annonce, og sælger til en fornuftig pris, så skal den sgu nok sælge - uanset hvor. Bilbasen/DBA har bare tendens til at være lidt mere seriøs og lidt mindre skambud/byttehandler/kloge åger.

• #4   6. apr 2014 det er nu en familie øse jeg sælger og ikke en drift bil så vil da tro at der er interasse for den de fleste steder

• #5   6. apr 2014 http://www.bilpriser.dk/

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #6   6. apr 2014 Jeg tror MTJ kan have lidt ret.

Det er bestemt en nydelig bil, men når jeg ser den, så tænker jeg "brian-bil",
    eller noget der er kørt af en ung mand, fordi det så ofte er set, med seat´er.

Den har jo et sportsligt udseende, og det henvender sig nok mere, til "briangalleri",
    end til "bedstefar"-bilbasen.

• #7   6. apr 2014 den er næsten original det eneste der er lavet er farvet emblem og alufælge og andre baglygter

og jeg er 33 og ham jeg købte den af var noget ældre

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

#8   6. apr 2014 Jeg hører hvad du siger, men det er jo også bare hvad JEG tror, grunden kunne være.

Det er ikke sikkert jeg har ret. smiley

• #9   6. apr 2014 bilen har fået om lakeret motorhjelm for kofanger og A stolper for 7000 kr. sidste år med kvittering. simpelthen pga. stenslag så nu står den super flot i lakken.
    Tyder på den er kørt hårdt og tæt kørsel.

og så burde du nok få renset førersædet for de der hvide pletter smiley de falder lige i øjet når billedet kommer op på skærmen.

ud over det så ser den meget stilet ud uden alt muligt gejl på smiley

• #10   6. apr 2014 198,000 km giver altså lidt stenslag desværre den har jo ikke været lakeret før. og har haft en klud på sædet så det er pæn igen.

• #11   6. apr 2014 åhh nu havde jeg også lige en fra England der ville ha oplysninger på bilen hehe

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

#12   6. apr 2014 Dejligt. Så skete der endelig noget. smiley

• #13   6. apr 2014 #10
    så er det nye billeder hvor førersædet kan ses smiley

• #14   7. apr 2014 først i morgen har lige en lille 12 timers vagt

Kommentér på:
bilbasen er sku da ringe

Annonce