{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om Bmw 320d. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et par små spørgsmål om denne bil og da jeg intet aner om BMW eller nogensinde har haft en. så vil jeg lige stille dem her.

342000 km er det meget for en årgang 2002?

Dårlige og gode fordele ved den?

og der står den køre 17.5 km'l kan man regne med det? smiley

- Tak på forhånd. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål om Bmw 320d.
  • #1   9. apr 2014 Når du ikke ved noget om BMW kan jeg varmt anbefale en FDM-brugtvognstest de er godt givet ud da en reperation på en diesel kan løbe op i forfærdlig mang penge , køb ved forhandler , køb kun med fuld servicebog , køb endelig ikke den billigste , køb KUN med orginalt udstyr.
    Vh Palle

• #3   9. apr 2014 Hvis den er fin rust-mæssig osv. så er det en fin pris.. Det er en den faceliftede model hvilket er en fordel.

Fuck FDM testen. Jeg har endnu ikke haft en god oplevelse med dem.. Opdager "fejl" der ikke er der, overser reparationer til mange penge.

Få den ned i 55000 Kr, så kan du snildt køre i 1½ år og sælge den for 45000 mindst endnu. Er den mekanisk i orden og slid mæssigt havde jeg ikke tvivlet..

• #4   9. apr 2014 Okay mange tak Thomas smiley vi har så en bil vi skal ha byttet med hvis det kan lade sig gøre da den er alt alt for dyr. men så der ikke andet for at tage ud og kigge på den. noget specielt man skal se efter udover rust?

• #5   9. apr 2014 Du skal self. holde øje med typiske diesel ting, så som hvordan motoren yder og om den går jævnt. Hyler/suser turboen (hvis det er en med turbo that is)
    Er service overholdt. Evt. Hvad er skiftet og hvornår.

Sliddele kan du let påregne at skulle investere i (meget god investering) så som bøsninger, styrekugler, sporestænger ol. Jeg er i hvert fald glad for at jeg har gjort det ved mine biler.

Det er klart den skal tjekkes for rust. Skærme, bagklap, paneler, vanger evt. soltag.

virker alt elektronikken. (sidespejle, sædevarme, klimaanlæg osv.)

Er servicebogen overholdt? Det er et plus, men i den alder langt fra nødvendigt.

Er bilen generel fin? ingen våd hund stank, oversmurt med vinyl-makeup eller lign.

Kører den godt. Er der nogle advarselslamper der lyser osv.

Generelt den slags ting skal man tjekke, men det er også ret generelt.

en 3-er fra 2002 er normaltvis en rigtig fin bil til pengene. Jeg havde dog aldrig selv taget en dieselbil, mest fordi deres økonomi i den årgang ikke er til at råbe hurra for egentlig.

• #6   9. apr 2014 det mest fordi vi skal helst ha en stor bil til en rimelig pris og som køre langt på literen og den synes jeg ellers lige var fint i forhold til pris og km literen. smiley

• #7   9. apr 2014 jeg har selv en 320d den har gået 487000 nu og den bruger ikke en dråbe olie eller noget som helst så det er sku en god motor, men der er en del turbo lyd men det har intet og sige hvis den yder og ikke bruger olie smiley

• #8   9. apr 2014 Turbo lyden gør ikke spor smiley

Kommentér på:
Spørgsmål om Bmw 320d.

Annonce