949 visninger
|
Oprettet:
Valg af benzinkort {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Jeg står og overvejer et benzinkort - Og jeg ville derfor hører om jeres erfaringer med det, hvilke selskaber der giver de bedste rabatter, og fordele, og om det overhovedet kan betale sig.
Håber i vil hjælpe og dele jeres erfaringer, på forhånd tak.
mvh
mar 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 113 Svar: 547
mar 2007
Følger: 105 Følgere: 104 Biler: 1 Emner: 37 Svar: 372
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 33 Biler: 6 Emner: 649 Svar: 8.733
Jeg har været kunde i mange år hos Statoil og fik 21 øre i rabat per liter diesel. Pludselig en dag, kunne Statoil give mig 25 øre i rabat, hvis jeg bare tilmeldte mit dankort på en hjemmeside i stedet. Bagtanken: Statoil må efter du har accepteret din 25 øre i rabat, videregive dine personlige oplysninger (navn, adresse, telefonnummer) og købsadfærd til trediepart. Ikke kun tætte samarbejdspartnere, men trediepart. Mr Egern og xxx antal andre køber overraskende mange franske hotdogs. Gad vide, om ikke deres telefonnummer kunne være af interesse for en fittnesskæde eller pølsefabrikant (tænkt eksempel for at overdrive resultatet).
Ikke alene belønner de "tilfældige" der "bare" har indtastet deres dankortoplysninger på en tilfældig hjemmeside, for så at kunne videregive/videresælge deres oplysninger og købsadfærd. De giver dem også en større og bedre rabat end de loyale kunder, der ligger ALT deres dieselkøb hos Statoil.
FØJ - det bliver sq uden mig.
Jeg er nu kunde hos q8 / F24. Hvor jeg får følgende rabat:
87 øre i rabat pr. liter benzin og 101 øre i rabat pr. liter diesel, samt 10% på Q8-bilvask (gælder ikke værdi- og vaskekort, samt F24-bilvask).
I situationer, hvor stationen følger en lokal prisnedsættelse, fx. i form af priskrig, vil købet blive afregnet enten til listepris minus den aftalte rabat eller til den lokale pumpepris - afhængigt af hvilken af de to priser, der er mest fordelagtig for dig. Prisnedsættelsen på stationen vil dermed fuldt ud komme dig til gode, i det omfang det lokale prisdyk er større end den aftalte rabat.
Priserne hos F24 er altid dejligt lave - deres tankanlæg er altid i bedste orden - vaskehallen er billig og ganske god, hvis man har de lyster. Gratis pusleplads med gratis støvsuger. De ligger over alt.
Kaffen hos Q8 er god og billig. Tanker du samtidig kan du af og til hente en stor kop til 10 kr, via rabatkode på kvitteringen
De ansatte hos q8 er venlige og smilende - dog er de på ingen måde storbarmede
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 288
Jeg har personligt et FDM kort til Shell, som giver hhv. 20 og 25 øre rabat på benzin og diesel ud fra standerprisen. Jeg har også gode erfaringer med fuelsave, især til benzinbiler. Derudover er det også min erfaring at Shell i den senere tid er blevet bedre til at matche lavprisselskaberne på prisen.
Det kan næppe svare sig at melde sig ind i FDM kun for rabatten, men hvis du mangler vejhjælp kan du evt. tage deres tilbud til folk under 25, med medlemskab og vejhjælp for 499 kroner det første år. Det er mindre end hvad vejhjælp alene koster de fleste andre steder.
aug 2009
Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
Men skal så også siges at vi bruger ca 300.000 liter diesel om året i firmaet, til at hælde på sprinterne.
og vasker man på q8, så er kaffen helt gratis, samt gratis lån af plejemidler (vinyl makeup, silicone, fælgrens ol) og ja, det er faktisk den bedste tankstations kaffe i mine øje.
dec 2009
Følger: 11 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 27 Svar: 196
mar 2012
Følger: 33 Følgere: 34 Biler: 7 Emner: 64 Svar: 639
Q8/f24 får jeg ca 85-90 øre rabat på benzin.
Satoil kan jeg ikke huske hvor meget, mener det er 25 øre på benzin.
og ok får jeg jo fordelspoint på coopkortet, som kan bruges i den anden ende.
grunden til de mange kort er jeg altid ka holde ind på den billigste og tanke
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 288
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 9 Svar: 80
maj 2004
Følger: 16 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 113 Svar: 3.388
mar 2007
Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
både diesel og fyringsolie, og får self coop point samtidig.
Fint med en ekstra lille "gevinst".
mar 2012
Men syntes bare det er nemmere altid at have et kort der kan bruges ved hånden.. det er jo ikk altid der står 1000kr på mit mastercard. og det kræver OK jo, ellers kan du ikke tanke..
men har ikke oplevet nogle gebyre.. har kviteringer på alle kortene liggende, så vil lige tage et kig i de papire fra pbs imorgen og se om det stemmer
aug 2006
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 2 Svar: 976
mar 2012
mar 2012
mar 2012
Valg af benzinkort