{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af benzinkort
  • #1   15. apr 2014 Jeg bruger bare mit OK kort men nu ligger der os en ca 100M fra mig, og så smider jeg den bare sammen med det der COOP kort som vist giver et eller andet en gang om året smiley

• #2   15. apr 2014 Jeg har tre forskellige. Der er mest rabat at hente på diesel, men jeg går ikke så meget op i det - prøver bare så vidt muligt at undgå motorvejsstationerne

• #3   15. apr 2014 Jeg havde et Statoil-kort.. det har jeg opsagt med øjeblikkelig virkning... hvorfor??

Jeg har været kunde i mange år hos Statoil og fik 21 øre i rabat per liter diesel. Pludselig en dag, kunne Statoil give mig 25 øre i rabat, hvis jeg bare tilmeldte mit dankort på en hjemmeside i stedet. Bagtanken: Statoil må efter du har accepteret din 25 øre i rabat, videregive dine personlige oplysninger (navn, adresse, telefonnummer) og købsadfærd til trediepart. Ikke kun tætte samarbejdspartnere, men trediepart. Mr Egern og xxx antal andre køber overraskende mange franske hotdogs. Gad vide, om ikke deres telefonnummer kunne være af interesse for en fittnesskæde eller pølsefabrikant (tænkt eksempel for at overdrive resultatet).

Ikke alene belønner de "tilfældige" der "bare" har indtastet deres dankortoplysninger på en tilfældig hjemmeside, for så at kunne videregive/videresælge deres oplysninger og købsadfærd. De giver dem også en større og bedre rabat end de loyale kunder, der ligger ALT deres dieselkøb hos Statoil.

FØJ - det bliver sq uden mig.

Jeg er nu kunde hos q8 / F24. Hvor jeg får følgende rabat:

87 øre i rabat pr. liter benzin og 101 øre i rabat pr. liter diesel, samt 10% på Q8-bilvask (gælder ikke værdi- og vaskekort, samt F24-bilvask).

I situationer, hvor stationen følger en lokal prisnedsættelse, fx. i form af priskrig, vil købet blive afregnet enten til listepris minus den aftalte rabat eller til den lokale pumpepris - afhængigt af hvilken af de to priser, der er mest fordelagtig for dig. Prisnedsættelsen på stationen vil dermed fuldt ud komme dig til gode, i det omfang det lokale prisdyk er større end den aftalte rabat.

Priserne hos F24 er altid dejligt lave - deres tankanlæg er altid i bedste orden - vaskehallen er billig og ganske god, hvis man har de lyster. Gratis pusleplads med gratis støvsuger. De ligger over alt.

Kaffen hos Q8 er god og billig. Tanker du samtidig kan du af og til hente en stor kop til 10 kr, via rabatkode på kvitteringen smiley

De ansatte hos q8 er venlige og smilende - dog er de på ingen måde storbarmede smiley De manglende patter er absolut eneste minus.

• #4   15. apr 2014 Husk at være opmærksom på om der gives tilbud på listeprisen eller på standerprisen. Jeg vil ikke vove at påstå hvad der bedst kan svare sig, det afhænger bla. af om du ofte tanker i "den dyre tid". (Typisk 10-16)

Jeg har personligt et FDM kort til Shell, som giver hhv. 20 og 25 øre rabat på benzin og diesel ud fra standerprisen. Jeg har også gode erfaringer med fuelsave, især til benzinbiler. Derudover er det også min erfaring at Shell i den senere tid er blevet bedre til at matche lavprisselskaberne på prisen.

Det kan næppe svare sig at melde sig ind i FDM kun for rabatten, men hvis du mangler vejhjælp kan du evt. tage deres tilbud til folk under 25, med medlemskab og vejhjælp for 499 kroner det første år. Det er mindre end hvad vejhjælp alene koster de fleste andre steder.

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #5   15. apr 2014 Bruger pt. et Q8 kort, da de kunne give den bedste rabat til os pt, mener vi får i omegnen af 130-140øre/diesel.

Men skal så også siges at vi bruger ca 300.000 liter diesel om året i firmaet, til at hælde på sprinterne.

og vasker man på q8, så er kaffen helt gratis, samt gratis lån af plejemidler (vinyl makeup, silicone, fælgrens ol) og ja, det er faktisk den bedste tankstations kaffe i mine øje.

• #6   15. apr 2014 Medarbejder kort til Statoil her.. det virker fint.. jeg vil nemlig gerne støtte brysterne! smiley

• #7   15. apr 2014 har Q8/f24, statoil og OK med coop kortet smiley
    Q8/f24 får jeg ca 85-90 øre rabat på benzin.
    Satoil kan jeg ikke huske hvor meget, mener det er 25 øre på benzin.
    og ok får jeg jo fordelspoint på coopkortet, som kan bruges i den anden ende. smiley
    grunden til de mange kort er jeg altid ka holde ind på den billigste og tanke smiley

• #9   15. apr 2014 Til oplysning så er der ikke gebyr på Shell kort. (Medmindre man betaler pr. girokort)

• #10   15. apr 2014 Hvordan kan du få rabat med et F24 kort? De giver da ingen?

• #11   15. apr 2014 Visa kortet, virker hos dem alle sammen, bare lade være at tanke til fuld pris

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #12   15. apr 2014 Ok kort her. Tanken ligger 50 meter væk, og tanker næsten altid der,
    både diesel og fyringsolie, og får self coop point samtidig.
    Fint med en ekstra lille "gevinst".

• #13   15. apr 2014 >>Soebaek<< så vidt jeg ved, så er der ikke nogle gebyre på nogle af mine kort.. men kan da lige kigge på betalingsservicen imorgen.. det hele køre jo over pbs.
    Men syntes bare det er nemmere altid at have et kort der kan bruges ved hånden.. det er jo ikk altid der står 1000kr på mit mastercard. og det kræver OK jo, ellers kan du ikke tanke..
    men har ikke oplevet nogle gebyre.. har kviteringer på alle kortene liggende, så vil lige tage et kig i de papire fra pbs imorgen og se om det stemmer smiley

• #14   15. apr 2014 Jeg tror du betaler et opkrævningsgebyr på 5,50kr hver måned når du bruger dit OK kort

• #15   15. apr 2014 Det håber jeg så sandelig ikke.. men vil da lige kigge på det imorgen, og vende tilbage med svar.. ved at jeg kun betaler for forbruget på statoil. smiley

• #17   15. apr 2014 >>Soebaek<<.. jeg vender lige tilbage imorgen.. for hvis det er sandt, så bliver det lukket øjeblikkeligt.. så betaler 15kr, uanset om jeg har tanket for 400 eller 35? men finder lige ud af det imorgen... smiley

• #19   15. apr 2014 får intet fra nogen.. får kun fra pbs. smiley men er det en flad 5´r om måneden går det nok smiley men ville være ærgelig at skulle stoppe med det tankort der skal bruges til den tank ca 300m fra mig smiley men kan da godt holde ud at smide en 5´r smiley men statoil betaler jeg intet udover det jeg bruger for smiley men good to know smiley

Kommentér på:
Valg af benzinkort

Annonce