{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skift af gløderør, på audi
  • #1   17. apr 2014 næh der er ikke nogle bestemte, bare køb dem så de passer til din bil,, jeg plejer at købe NK mener jeg de hedder...
    Når du skal skifte dem så sørg for at motoren er varm det gør det lidt lettere og så godt med smørrelse,, så har du i hvert fald gjort hvad du kan for de ikke knækker,,, når du skruer dem løs plejer jeg at bruge en momentnøgle og sætter den på 8 NM,, man skal passe på med bare at knokle dem ud hvis spidsen sidder lidt fast,, så er det bedre at skrue dem lidt frem og tilbage til det kommer smiley

• #2   17. apr 2014 okay mange tak smiley har aldrig prøvet at skifte det før, og er heller ikke helt 100 på hva det er for noget jeg skal fjerne, er ikke så mekanisk, men hvis jeg kan sparre en bondegård på at gøre det selv, så vil jeg da prøve mig frem smiley det var derfor jeg håbede lidt på en brugsforviring smiley

• #4   17. apr 2014 Mange tak for hjælpen:)

• #5   17. apr 2014 Jeps, god ide med alufedt det glemt jeg helt at sige smiley og husk, ALU ikke kobberfedt smiley

Jeg har prøvet utrolig mange der knækkede når de skulle afmonteres,, der er løsninger på det men de er ikke altid sjove,, men man kan godt undgå at skulle have toppen af for at få spidsen ud hvis uheldet er ude smiley

• #6   17. apr 2014 Jeg er allu tømre, så har masser af allu fedt på værkstedet smiley
    Endnu engang tak, skriver hvis jeg får problemer smiley

Kommentér på:
skift af gløderør, på audi

Annonce