{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Nogen med forstand på Outlook 2013?? {{forumTopicSubject}}

Hej
Ved godt dette ikke er et IT-forum, men håber alligevel at nogen kan hjælpe.

Sagen er den, at jeg anvender Outlook 2013 til at hente mine E-mails med - i alt 4-5 forskellige E-mail adresser.

Derudover henter jeg i Outlook 2013 mine forældres E-mails, da det primært vedrører noget sommerhusudlejning, som jeg hjælper dem med. Så vidt så godt.

Hidtil har det fungeret perfekt. Selv om jeg hentede deres E-mails på min PC, så kunne de godt hente dem efterfølgende også på deres PC.

I den senere tid er der imidlertid opstået det problem, at så snart jeg henter deres E-mails, så kan de ikke længere hente dem på deres PC. Og dem som de allerede havde hentet ned på PC´en forsvinder, når jeg går ind og tjekker (downloader) deres E-mail.

Nogen der ved, hvad dette skyldes? Jeg mener helt sikkert, at det har fungeret perfekt tidligere i Outlook 2013, dvs. hvor både de og jeg kunne hente deres E-mails, uden at noget blev slettet.

Har forsøgt at google det - men uden held.

På forhånd tak for hjælpen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen med forstand på Outlook 2013??
  • #1   20. apr 2014 Du kører pop3 på den konto, skift til imap, hvis din udbyder understøtter det. Alternativt har du en option i outlook under den konto der hedder noget med "slet meddelser fra serveren" den skal du slå fra.

Kommentér på:
Nogen med forstand på Outlook 2013??

Annonce