{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
261 visninger | Oprettet:

Nye videoer fra Sportscar Event {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg endelig smidt nogle flere videoer op. Jeg troede ellers at jeg havde mistet alle mine optagelser da min harddisk brændte sammen tidligere på året, men jeg fandt alternative metoder smiley

Anyway, der er video til en hel del af bilerne nu - tjek dem og giv en kommentar.

http://www.sportscarevent.dk/viewpage.php?page_id=2

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye videoer fra Sportscar Event
  • #1   3. maj 2006 Og hvis nogen er i tvivl, så skal I ind under "detaljer" for de forskellige biler ...

• #2   3. maj 2006 LA A>>

Hehe, nej selvfølgelig kommer bilerne ikke op på deres topfart. Farten er begrænset af banen og chaufførerne, men det er helt sikkert, at de bliver presset til det yderste!

Men efter min mening, så er det klart sjovere med hurtige sving og hidsige accelerationer, end at komme op på topfart smiley

• #3   3. maj 2006 SHN>>

Der er rigtig mange der henvender sig med rigtigt interessante biler, og selvom jeg ville elske at se en Ariel på banen, så skal der sorteres fra tid til anden. Og hvis en ganske almindelig person står og har valget mellem en Porsche/Ferrari/Lamborghini etc. eller en masse rør der er slået sammen om en 4-cylindret Honda-motor, så ved du godt hvad de vælger.
    Det er helheden der er vigtig, bilen, lyden, lugten og følelsen.
    ..det er ikke et racerløb!

Men efter min bedste overbevisning vil jeg ikke give dig ret i, at de biler vi har på listen er langsomme.

• #4   4. maj 2006 Tak for omtanken SHN - jeg er enig på nogle punkter. Jeg ville sgu også gerne selv have en tur i sådan et bæst, men sådan en bil er sgu mest for kendere!

Kender du da nogen der har sådan en?

Kommentér på:
Nye videoer fra Sportscar Event

Annonce