261 visninger
|
Oprettet:
Nye videoer fra Sportscar Event {{forumTopicSubject}}
Så fik jeg endelig smidt nogle flere videoer op. Jeg troede ellers at jeg havde mistet alle mine optagelser da min harddisk brændte sammen tidligere på året, men jeg fandt alternative metoder
Anyway, der er video til en hel del af bilerne nu - tjek dem og giv en kommentar.
http://www.sportscarevent.dk/viewpage.php?page_id=2
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.538
mar 2005
Hehe, nej selvfølgelig kommer bilerne ikke op på deres topfart. Farten er begrænset af banen og chaufførerne, men det er helt sikkert, at de bliver presset til det yderste!
Men efter min mening, så er det klart sjovere med hurtige sving og hidsige accelerationer, end at komme op på topfart
mar 2005
Der er rigtig mange der henvender sig med rigtigt interessante biler, og selvom jeg ville elske at se en Ariel på banen, så skal der sorteres fra tid til anden. Og hvis en ganske almindelig person står og har valget mellem en Porsche/Ferrari/Lamborghini etc. eller en masse rør der er slået sammen om en 4-cylindret Honda-motor, så ved du godt hvad de vælger.
Det er helheden der er vigtig, bilen, lyden, lugten og følelsen.
..det er ikke et racerløb!
Men efter min bedste overbevisning vil jeg ikke give dig ret i, at de biler vi har på listen er langsomme.
mar 2005
Kender du da nogen der har sådan en?
Nye videoer fra Sportscar Event