{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Bjælkehytte fra byggemarked? {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.

Har købt mig en kolonihave, hvor jeg skal have sat et nyt hus op. Det skal ikke være stort. Bare til en sofa, seng, bord og en brændeovn. Men jeg kan ikke finde ud af om jeg skal bygge det fra bunden selv, eller tage ud i byggemarkedet og købe en af de hytter i samlesæt til en 10-15000. Har regnet på det, og man får selvfølgelig mere for pengene hvis man selv bygger det. Dog ville det være nemmere og med mindre spild hvis man købte samlesættet.

Hvad er jeres mening, og har i erfaring med de samlesæt, er det okay kvalitet?

På forhånd tak , mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bjælkehytte fra byggemarked?
  • #1   21. maj 2014 Hvis du har bare lidt forstand på tømrer arbejde, så syns jeg helt klart at du skal bygge det selv.
    Du kan lave den lige som du gerne vil have den, og bruge nogle bedre materialer.
    Og så er hele oplevelsen bare så meget federe ved at have noget man selv har lavet helt fra bunden af smiley
    Men har du 10 tommeltotter og ikke synderlig sans for detaljer, ja så skal du nok købe et samlesæt..

• #2   21. maj 2014 De huse fra byggemarkederne er sgu lavet af noget lortetræ 9 ud af ti gange!

• #3   21. maj 2014 ville bygge noget selv, evt med lidt tømmer hjælp. dem de sælger til de penge , er bare et legehus til voksne, i dårlig kvalitet, ps og undersøg alt omkring brændeovn, skorsten mm, der er kommet mange nye og dyre regler, mvh hc.. og tillykke med grunden. smiley

• #4   21. maj 2014 Tak for svarene. Det ender hvis med jeg selv bygger det fra bund.:)

• #5   21. maj 2014 mine naboer har lige bygget et hegn af paller de har skilt ad...stemmer for at du bygger dit hus af det, så matcher det sikkert også bedre de andre kolonihavehuse i kvalitet og udseende...:-P

Eller gå all in, som min nu afdøde far, og byg et helt sommerhus på grunden...han var sgu ikke helt rask...det var helt umuligt at komme af med, da vi skulle sælge boet....:-P

On topic: selvbyg stemmer jeg på...

• #6   21. maj 2014 Har en kammerat der lige har muret et rødstenshus på 49 m2 med 2 små værelser, bad og køkken/stue i et... Isoleret og med gulvvarme og hele pisset... osse muret indvendigt.
    Der blev osse skulet noget fra naboerne smiley

Kommentér på:
Bjælkehytte fra byggemarked?

Annonce