568 visninger
|
Oprettet:
Addblock - Har jeg fået slået det fra? {{forumTopicSubject}}
Jeg har sgu lige brug for lidt rådgivning her - Jeg er ikke den store computernørd, så bær lige over med mig og skær gerne tingene ud i pap. På forhånd tak.
Jeg bruger Chrome som browser og har endtil nu aldrig haft problemer med popup-reklamer. Jeg har aldrig selv hentet Addblock (kender kun til det udfra hvad jeg har kunne læse i andre tråde her på BG) så jeg er faktisk i tvivl om jeg overhovedet har det?
Havde lidt bøvl med min netbank for et par dage siden. Kan jeg i min fumlen have slået noget fra, som gør at jeg får alle de popups? Jeg får dem især på Bazooms sider og på DBA.
jun 2005
Følger: 131 Følgere: 171 Biler: 43 Emner: 305 Svar: 3.882
nov 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12
Jeg har selv haft det problem for noget tid siden, og fandt en guide på nettet som hjalp mig! Men den kan jeg selvfølgelig ikke finde nu.. men kan huske den i grove træk!
Har du set i dine extensions om der skulle være et program du ikke kender til? (Du går ind i dine extensions ved at klikke oppe i højre hjørne på de tre vandrette streger, derefter klikker på "settings" og så skulle der meget gerne stå "extensions" ude i venstre side
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 439 Svar: 3.633
Addblock - Har jeg fået slået det fra?