{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Christian H
Christian H
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 13

værnepligt {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg står i et Bette dillema. Jeg skal ind at tjene min værnepligt her på mandag (4 august) i 4 måneder. Situationen er bare den at jeg er blevet tilbudt et job jeg simpelthen ikke kan sige nej til. Er der noget man kan gøre med så kort varsel for at snyde sig udenom om det på mandag og evt blive sendt hjem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  værnepligt
  • #1   2. aug 2014 Fyr en fed som det første når du kommer derind, så kommer du ligeså hurtigt ud igen smiley

• #3   2. aug 2014 Sorry men det er fandme da en meget meget dum ide at give manden.. Fyr en fed så bliver du smidt hjem.. Hvad så hvis han ønsker senere at komme ind? Så den dør lukket.. Nu ved jeg ikke hvor du skal møde på mandag, men evt ring til FPT mandag morgen meget tidligt. Hvis de ikke kan hjælpe dig tag kontakt til kommando kontoret der hvor du nu skal starte.. Men nu er du jo nok ikke blevet tilbudt jobbet idag vel? Havde nok været lidt bedre du havde taget kontakt i en af disse hver dage vi har haft her i uge 31...

• #4   2. aug 2014 Og dit var måske smartere?? "Havde nok været lidt bedre du havde taget kontakt i en af disse hver dage vi har haft her i uge 31.." hvad kan han bruge det til??

Har jo aldrig sagt at min idé var genial, men ud kommer han af det smiley take it or leave it.

• #5   2. aug 2014 Bare spørg dem hvornår du kan komme ned og skyde nogle abekatte. Så bliver du også smidt hjem igen ??

• #6   2. aug 2014 Kan du ikke få lov at starte på jobbet om fire måneder?

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #7   2. aug 2014 For fyre er værnepligten en tilladt årsag til at beholde et job - dvs. du må ikke blive fyret fordi det er en "pligt"
    Sig ja til jobbet og vend tilbage til det om 4 måneder.

• #8   2. aug 2014 Sig til din læge at du har astma, få recept på bricanyl og med del dem om din medicin... Længere er den ikke... OG hvis du igen vil ind på et senere tidspunk får du og vide at du er velkommen tilbage når du har været medicin fri i 1år... jeg ved det af erfaring... Har haft brugt det i mange år ind til jeg stoppede med at ryge... var nærmest misbruger at bricanyl, 7-8 dåser hver måned

Kommentér på:
værnepligt

Annonce