{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lån selvom man er i RKI
  • #1   3. aug 2014 du laver ik andet end emner om lån og afbetaling på ting, sku du ik hellere få et job end at sidde ved computeren? smiley

• #2   3. aug 2014 Lån dog af en rocker istedet.

• #3   3. aug 2014 Jeg har et job, og jeg har ikke lavet et opslag længe smiley

• #4   3. aug 2014 Når man går ind og ser de opslag du har lavet handler de cirka alle sammen om telefon afbetaling osv

• #5   3. aug 2014 Registreret i RKI = dårlig betaler

Ville du låne penge til en der skylder væk i forvejen og ikke kan finde ud af at betale tilbage?

Det er hele pointen med rki; så nej, du kan ikke låne penge uden lemmer som pant...

• #6   3. aug 2014 Kan ikke se din sammenhæng med spørgsmålet , så hvorfor ikke bare bruge din tid på andet smiley

• #7   3. aug 2014 Ej kan virkelig ik lade vær, men du har i februar iår altså et halvt år siden spurgt omkring afbetaling af en computer hvor i du selv har skrevet "

Landsbytossen
    Emner: 7
    Svar: 46
    # 5 5. feb kl. 18:58

Jeg er kun 18 år, hvis jeg allerede var i RKI er jeg for god til og bruge fremtidens penge "
    smiley

• #8   3. aug 2014 Hvis du ikke kan se sammenhængen i det Dan C skriver kan du sgu heller ikke se forskel på en lort og en flødebolle med kokus.

Du må betale din gæld, komme ud af RKI og så kan du låne lige så mange penge og komme i samme situation en gang til lige så mange gange det skal være. Det er ikke ulovligt at være dum i Danmark (desværre).

Jeg ved godt at der kan være mange årsager til at folk lander i RKI, jeg står der selv (indtil november) for over 3 mio jeg blev skyldig i da jeg gik konkurs med min virksomhed i 2010.

Men ved du hvad. Det er sur røv, og det er hvad der kan ske, din skyld eller ej, så "suck it up" big boy.

• #9   3. aug 2014 du kan ikke låne en krone nogle steder, længere er den ikke .og heldigvis for det , tænk hvis alle idioter ikke betalte deres lån tilbage , så ville det blive dyrt for dem som rent faktisk gider tjene penge og betaler tilbage at få et lån.

• #10   3. aug 2014 Dennis J er det ikke allerede sket med alle de gebyrer Danske Bank kom med ? Hvis ikke det skyldes folk og firmaer der ikke har kunnet tilbagebetale deres gæld ved jeg ikke hvad er smiley

• #11   3. aug 2014 tjoo Ruben U men det hjælper nok ikke folk bliver ved smiley

• #12   3. aug 2014 Tja, Dennis nu bedte jeg ikke om og blive kaldt en idiot, nu kan vi alle jo ikke være superman som dig smiley desuden arbejder jeg og tjener mine egne penge, dog ikke nok til og kunne få den bil jeg har kigget på..Der for spørgsmålet..

• #14   3. aug 2014 Det er ikke ret meget den ligger på længere, tror den ligger på en 8-9k endnu

• #15   3. aug 2014 Hvis du allerede er i RKI og ikke har råd til en den bil du gerne vil ha, er der så ikke en alarm der ringer? noget med ingen arme ingen kage osv

• #17   3. aug 2014 Start med at betale det du skylder og køb bil når du er ude af RKI..
    Det kommer helt af sig selv, du får ikke bilen før du har betalt alligevel, og udover det, så er der efterhånden mange forsikringer der ikke vil ha kunder der står i RKI, så du kan også få svært ved at forsikre en bil..

• #18   3. aug 2014 8-9.000 hvor herre bevares hvis du har job og spænder bæltet lidt ind kan du jo være ude af RKI på 2 måneder !

• #19   3. aug 2014 8-9K? jamen så få da det ud af verden først, det er jo småpenge...?

• #20   3. aug 2014 Bilen blir forsikret i mine forældres navn, har haft bil før, den blev solgt til trods for gælden, også derfor der kun er så lidt tilbage

• #21   3. aug 2014 Ja altså 8-9k til dags dato , jeg arbejder skam os og betaler gæld af hele tiden så jeg ved godt jeg kan komme af med det hurtigt, men nu tænkte jeg lige jeg ville spørge, det er tilladt at spørge smiley

• #22   3. aug 2014 Du er sgu da en bums.. Hvad med at have lidt selvrespekt og så prøve at klare dig selv ? Skal din mor så også duppe dig efter toiletbesøg ?

• #23   3. aug 2014 Klem ballerne sammen og få det betalt ud, det kan ikke tage lang tid..

• #24   3. aug 2014 Ellers prøv dem her:

http://goo.gl/Q8JwH5

• #25   3. aug 2014 Så du sælger din tidligere bil for at afbetale gælden, og vil herefter låne penge til en ny bil.

Det uholdbart det der.

• #26   3. aug 2014 Fuck en bums mand... At man kan få sig selv til at spørge. ...

• #27   3. aug 2014 Hvis man ikke spørg får man ikke nogen svar..

Så jimmi pis af med dig din vatpik

• #30   3. aug 2014 # 20
    Bilen blir forsikret i mine forældres navn

Der knækker filmen... det er dumt og ulovligt at forsikre i dine forældres navn - det dumme er at du ikke selv optjener skadefrikørsel og dermed falder i pris.

Nu skriver du ikke hvad gælden startede på, men du kunne jo evt. høre om dem du skylder penge vil gå med til at slette dig fra RKI hvis der kun er et lille beløb tilbage ud af et stort - det er ikke sikkert de vil, men hvis du ikke spørger får du ikke svar smiley

• #31   3. aug 2014 Jeg klikkede ind på din profil, og meget belejligt kom der en annonce fra Google. Kig på den. Jeg synes bestemt du skal gøre det. Det lyder til du er en fornuftig ung mand der ved hvad han vil have, og ikke lader småting komme i vejen. Tager man ingen chancer vinder man ikke noget.

profilbillede
  • #32   3. aug 2014 må give jimmy ret , det svarer jo lidt til at gå ud og sige til hele BG davs jeg hedder xxx og jeg har MINUS styr på min økonomi WHAT SO EVER , og jeg vil gerne have en dyr bil smiley

• #33   3. aug 2014 Jeg mente i øvrigt ikke det jeg skrev

• #35   3. aug 2014 Jeg klare mig fint selv smiley jeg bor for mig selv, styre min økonomi fint selv, men jeg tænkte jeg ville spørge alligevel!

• #37   3. aug 2014 Du lukker bare fissen. På grund af folk som dig, jeg knap nok kan følgende med til at betale renter efterhånden, eller få lov at låne til nyt tag, ting der faktisk er nødvendig..
    Spørg dumt og få et dumt svar.! Hader folk som dig, der bare låner og låner uden det får konsekvenser, os andre almindelige danskere betaler for tingene INDEN vi køber dem..
    Man ser folk som dig, snart i en fart, låner til det hele... Føler sig nærmest til grin, ved at den smule man har er ens eget, når nu naboen har stor bil og hus... Lån du bare nogle flere penge, håber du låner af de rigtige en dag...
    Har lånt for mange penge ud selv, ikke set skyggen af "kammeraterne" siden... Så du kan bare pisse af pikarm. ..

• #39   3. aug 2014 Aftenunderholdning på BG smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley

• #40   3. aug 2014 Hvis du har en god udbetaling skulle det godt kunne lade sig gøre.

• #41   4. aug 2014 Ja, hvad gir avis kørsel egentlig nu om dage? ?

• #42   4. aug 2014 Aviskørsel? Wow Jimmi , det dig der er rap i kæften smiley

• #43   4. aug 2014 Gi ham 2 år så er han i luksusfælden.

• #44   4. aug 2014 Yes, skal vi vædde? Emil? smiley

• #45   4. aug 2014 Ja, eller spansbjerg....

• #46   4. aug 2014 Vædde med dig??? Vil du så tage et lån for at betale den af også???

• #47   4. aug 2014 Små børn som dig Jimmi, de er virkelig til og give en på næbet..

• #48   4. aug 2014 hmmm popcorn

profilbillede
  • #49   4. aug 2014 Ha ha... Som jeg kan se ud fra det hele, så har min opdragelse været lidt anderledes end din. Så har sgu fået dem jeg skal ha..
    Ahh, du lægger dem fandme os lige til højre benet hver gang smiley

• #50   4. aug 2014 Så du kan simpelthen se online, hvordan min opdragelse har været?

Wow, den opdragelse du har fået har ødelagt din hjerne, du er virkelig et uviden individ..Held og lykke til dig og dine omgivelser smiley har ondt af dine bekendte og famillie.

• #51   4. aug 2014 Er det mig eller dig der er i RKI?

• #52   4. aug 2014 Og hvad har det med sagen at gøre? smiley Jeg er i RKI fordi jeg har haft lidt af en kælling som ekskæreste smiley

Altså du kan intet skrive som kan ramme mig, og at se på din alder, så burde du dælme opføre dig mere voksent.. Men der er os forskel på mentalitet og alder smiley

• #53   4. aug 2014 Er det ikke netop det dit spørgsmål går ud på????
    Ja, det altid en andens skyld....
    Og gid det bare var mig der var lige så voksen og ansvarlig som dig smiley

• #54   4. aug 2014 Hvad er dit problem? smiley

• #55   4. aug 2014 billig tøs du har haft hvis hun kun har kostet dig 9000 , vær glad for det . min køber tasker og punge der koster ca det samme lol

• #56   4. aug 2014 Du ikke så hurtig hva.....
    Mit problem er dig, eller nærmere folk som dig...
    Ved du hvad, gider sgu ikke spilde mere tid på dig, pas dig selv...
    Find et hul.........
    Dennis J. Samme her + min lille datter..

• #57   4. aug 2014 Så smut Jimmi, du var ikke inviteret til dette opslag, så buh bye smiley

Dennis, nu er 9000 os hvad der er tilbage af gælden smiley den var 121.000 før smiley

• #58   4. aug 2014 Ok, husker jeg lige til en anden gang, at man skal inviteres til en tråd smiley

• #59   4. aug 2014 Yes, farvel du smiley

• #60   4. aug 2014 Skal du ikke os til at i seng lille mand???

• #61   4. aug 2014 Du gad ikke spilde tid på mig? smiley så smut da smiley

• #62   4. aug 2014 dvs i har lavet lyn lån på forbrug for ca 80000 ? og endt med 121 ? jeg mener hvis man har brugt 121000 og har råd til det for EGNE penge havner man jo ikke i RKI . og har man lavet så mange dumme lån så er man sgu da selv uden om det .

• #63   4. aug 2014 Hun har lavet lån i mit navn har jeg fundet ud af

• #64   4. aug 2014 som så ikke BURDE kunne lade sig gøre .

• #65   4. aug 2014 Korrekt, så derfor vil jeg os undersøge hvordan

• #66   4. aug 2014 Det meget simpelt.

Står man som dårlig betaler. Så kan man ikke låne flere penge. For dem betaler man jo heller IKKE tilbage.

• #67   4. aug 2014 Ingen kan oprette lån i dit navn, dårlig undskyldning.

Din måde at tiltale folk på når de kommer med deres svar/mening ligner noget der burde være på scootergalleri. Jeg har hermed sendt anmeldelse til support om dine trusler og omgangstone.

I danmark har vi stadig Ytringsfrihed.

• #68   4. aug 2014 Nøj mand, sidder lige op tønden imens jeg læste det her, skulle ikke en gang selv presse, det kom helt a sig selv med alt den grinen !! smiley

• #69   4. aug 2014 Det er simpelthen for åndssvagt at lave sådan et indlæg. "Jeg står i RKI, men vil gerne låne penge til en bil". Det giver ingen mening at ville tage et online lån til en bil, når man er i RKI...

Og når det ikke er mere end små 10000,- så er det da bare med at få gælden/registreringen væk. Du vil ALDRIG få lov til at låne online med en RKI registrering.

• #70   4. aug 2014 Måske nok den vildeste fallit erklæring ever lagt på nettet denne tråd, skal vi samle 10k sammen til drengen smiley

• #72   4. aug 2014 Lyder da lidt mærkeligt TS kan betale 110000 af på 6 måneder og så ikke kan, spare op eller købe andet. Enten troller han eller lyver han.

• #73   4. aug 2014 #72
    hvis du nu læser indlæg #20 har haft bil før, den blev solgt til trods for gælden, også derfor der kun er så lidt tilbage så ville du se hvorfor....

• #74   4. aug 2014 Jens N
    Det kan jeg love dig for, man ikke kan, selvom man er gift. Ikke uden at forfalske en underskrift eller stjæle en NemID. Men det kan man jo også, selvom man ikke er gift.

Til trådstarter
    Du har vist fået de svar, du skulle bruge.

• #75   4. aug 2014 kim p kigger du på hans andre emner. så kigger han på golf 3. så tvivler på han har hft en bil til mere end15 til 25.000 så det hænger stadig ikke helt sammen

• #76   4. aug 2014 De har jo vist i nyhederne hvordan man køber ting online med andre folks cpr Nr.

• #77   4. aug 2014 Hvad er en pikarm?

• #78   4. aug 2014 77#
    Kig forbi så skal jeg vise dig det..

• #79   4. aug 2014 Tror jeg springer over, har på fornemmelsen at det er noget a la det her? smiley
    http://www.bedtimeheaven.co.uk/images/300px/basix_fist_fury.jpg

• #80   4. aug 2014 Tror det der skræmmer mig mest er, at vedkommende står i RKI som 19, og ku' måske allerede være sket som 18-årig :s

• #81   4. aug 2014 tror mere det hænger sådan sammen, at han har fået en masse på afbetaling. Da han allerede i februar skal have en pc på afbetaling. Så opretter han en masse lån, og nu påstår han så det er kæresten. der har gjort det. for at slippe for at betale.

• #83   4. aug 2014 Syg holdning at have må man sige, men hvad er grunden til at du ikke vil betale dig ud af RKI, før du begynder at låne igen?

• #84   4. aug 2014 curlingbørn.. jesus christ, gutter tænk lige på at det er folk som trådstarter der skal sørge for os når vi bliver gamle... AAAAARHG

profilbillede
  • #85   4. aug 2014 "Landsbytossen" er det din computer på Billedet?

• #86   5. aug 2014 #85
    At det er hans, er vel så meget sagt....

• #87   5. aug 2014 vi kan alle lande i rki på en eller anden måde, har ikke altid noget med dårlig finanser og gøre. nok en god ide og feje foran egen dør før man håner trådstarter.

• #88   5. aug 2014 Ja man behøver skam ikke være et uansvarligt menneske for at havne i rki og i nogle tilfælde kan det være nødvendigt og berettiget at låne penge på trods af man står der.
    Jeg selv havnede der med en gæld på omkring 200.000 kr da en kunde mit firma havde lavet arbejde for fuskede og erklærede sig konkurs og jeg stod så med udlæg for alle materialer osv og bagefter var jeg jo fortsat nød til at ha materialer og til løn til min svend så måtte da ud og låne heldigvis havde jeg en forstående bank.
    Så min pointe er alle kan til trods for at de har fuld kontrol havne i rki uden det er deres egen skyld dog ser jeg det så ikke ansvarligt at ville låne til luksus ting som"den bil jeg gerne vil have" her må man klarer sig med det nødvendige til gælden er betalt

• #89   5. aug 2014 Hvis i giver mig jeres nemid, med kode osv, så skal i bare se hvad gæld i kan få
    Nemid er nok til at lave lån med
    Klart er det ikke lovligt/legalt, men ikke desto mindre kan det lade sig gøre,
    Og i behøver ikke være gift med vedkomne
    De oplysninger de skal bruge, udfylder man bare så det ser ok ud, hvis man bare sørger for at "give" vedkomne en god indtægt, er alle døre åbne ved de forskellige finansiering selskaber
    Og til til jer der siger det ikke kan lade sig gøre, i bliver klogere! Det er faktisk skræmmende nemt!!!

• #90   5. aug 2014 CPR nummer så kan mange ting erhverves på afbetaling det der faktisk mange piger der er begyndt på.
    Foto at dankort og sygesikringsbevis så kan de bestille en masse lort på nettet få det sendt hjem og så skriderde nå rykkerne komme. Det kræver intet andet end 5 min og være den der tømmer postkassen.

Men det godt nok dumt at ville låne mens man er i RKI.
    Politianmeld ex'en og betalt lånet ud i en fart. Køl vidre med livet og nå en evt ret sag kommer så skal bevis på gæld fremlægges den er sværd at vinde men gem alt der kunne minde om bevis som billag til en retssag.
    Og orienter bank og andre kreditore om sagen nogle gange er de lidt large hvis du viser tideligt at der er problemer.

Vent 3-6 måneder og betalt gælden ud og spar noget op.
    Bile. Vil stadig være der om 6 måneder og sikkert være billigere

• #91   5. aug 2014 Nu er det jo ikke alle der kommer i RKI af egen vilje. Men det er selvfølgelig altid en ide at betale det man skylder inden man låner til nyt. Kan se der er mange her der kæfter op om pis og lort janteloven længe leve, Husk alt hvad du møder på vej op, møder du på vej ned.

Svar på dit spørg er. Ja man kan sagtens købe bil trods RKI dog kræver dette en udbetaling. Men Bil-Centret i taastrup er et af de bil firmaer der låner ud trods gæld.

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #92   5. aug 2014 Google på lån, og sorter efter dem som ikke har krav til at vide hvorvidt du er i RKI.
    Pengeinstituter/banker har dette krav (i hvert fald offentlige registrerede).

Jeg havnede også selv næsten RKI pga. budget konto ikke overførte penge rettidigt (sidste dag i mdr), så der var ikke dækning på budget trods 100k+ på andre konti.
    Og det var en regning på tlf, for ca 130kr som glippede (næste 4 regninger var blevet betalt, før jeg blev kontaktet af dem) - Viste sig deres post var forsvundet og rykkerne ikke var gået igennem - dunno why - henledte dem til banken som tog sig af korrespondancen fremefter, da de godt kunne se problemet.

Bare fordi man havner i RKI betyder det jo ikke man nødvendigvis er en dårlig betaler smiley

• #93   5. aug 2014 Ja undskyld jeg siger det . Men mand er fandeme ikke en skid bedre hvis det eneste man kan foretage sig er at svine folk til der har eller haft økonomiske problemer .... Hvis du ikke kan tale ordenligt til folk og ikke har noget fornuftigt at skulle have sagt vedr. Emnet så lad dog vær at skrive ......

Til jer der kalder ham Tumbe og idiot osv ..... Se lige på jer selv engang .... Hvem er det egentlig lige der er idiot og Tumbe ??? Ham der spørger folk til råds uanset årsag eller dem der ser ned på folk fordi de vælger at leve deres liv på en anden måde

Tag jer dog sammen

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #94   5. aug 2014 Bandidos låner dig gerne pengene, husk dog lige at overholde afdragene smiley

• #96   5. aug 2014 Nu er der jo mange måder man kan stille spørgsmål på, men lige i Landsbytossens tilfælde fremgår det rimelig utvetydigt at han er i RKI da han ikke kan betale sine lån, har overforbrug "for god til at bruge fremtidens penge" og stadig skylder, og nu vil han høre forummet om der er nogen der ved hvordan man kan låne yderlige penge til en bil der i hvert fald ikke er en nødvendighed. I denne sammenhæng er det at Landsbytossen har manifesteret sig som en skydeskive, og jeg syntes også det er ret tumpet at starte denne tråd. Noget andet var hvis han nu havde været offer for privat virksomheds konkurs og virkelig havde brug for et transportmiddel, men det er bare ikke tilfældet.
    Landsby Tosse eller ej, indse at du får nogle magre år foran dig, sæt drømmebilen på hold, køb en cykel på politi auktion og kom ud af RKI.
    Tjen hvad du bruger, men brug ikke hvad du tjener fremover, således undgår du af komme på yderligere sidespor.

Held og lykke med det smiley

• Kai N
    Kai N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Svar: 19
    #97   5. aug 2014 Du kan købe bil selv om du står i RKI, hos Silkeborg Bilcenter ved Hårup / Silkeborg

• #98   5. aug 2014 Man kan ikke bare gå gennem livet og være skideligglad med alt og alle , konsekvenserne indhenter dig og bare vendt du bliver også fornuftig om du vil elle ej , tror din tId er kommet , og hvad kan du så lære af det , jo tag at blive voksen og begynd at afvikle din gæld , tror ikke engang du selv ville låne dig selv noget vel .
    Gå hjem til dine forældre og spørg dem hvorfor de ikke har lært dig at tage ansvar , og hvorfor har de ikke lært dig at når man låner noget giver man det tilbage i samme stand , låner man penge skal de selvfølgelig betales tilbage , spørg hvorfor de ikke har lært dig de simple ting her i livet. Jeg misunde dig ikke.

• Dan E
    Dan E Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 17 Følgere: 16 Svar: 1
    #99   6. aug 2014 Hjerne er der ik mange herinde der har siden det kun meget få der svare på det spørgsmål der blev spurgt om. Men der få enkelte steder såsom sms lån. Prøv google smiley

• #101   6. aug 2014 Nu er det tossen der selv spørger, manden er tydeligvis på herrens mark hvad angår økonomi, vælger at blive ved, selvom det er selvforskyldt, og trods alle de annoncer der vælter frem med lån trods RKI. At stille spørgsmålet alligevel og så herinde, er da noget af en fallit erklæring. . Man ved jo man bliver hakket ned, havner man i RKI, er det sgu da noget man holde for sig selv... Men det er altid nemmere at oprette et emne herinde, istedet for at Google og gøre bare lidt research selv... Både under hans eget tråd, og i bunden på siden er der links til lån..
    Sys fandme de er over det hele efterhånden..
    så er man fandme for doven.....

• #102   6. aug 2014 Hvad giver aviskørsel nu om dage?
    Ja, jeg har lige lavet 20k på en uge på at køre aviser.
    Tal om hvad I ved en skid om, I spiller så pisse smarte på den unge mands bekostning, I kunne havne i situationen selv. Tards

• Kai N
    Kai N Tilmeldt:
    jan 2012

#104   6. aug 2014 Har kørt aviser og reklamer i 16 år som depotbil og du kan satme ikke lave 20 K på én uge med det.

• #105   6. aug 2014 Så dropper jeg det offshore pis her...
    Og maskinstation i døgndrift når jeg er hjemme, vil da til at ha avisruter. ..

• #106   6. aug 2014 Kort sagt ja det kan du godt.

• #107   6. aug 2014 Der er dog visde krav som skal være opfyldt, og angående garanti så er der ingen så du skal ha en der har forstand på på biler. Ring til hjort automobiler og hør ham hvilke krav han har. Sidst var kravet 20% i udbetaling

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #108   6. aug 2014 selvfølgelig vil de da kræve 20% udbetaling, ellers kan de ikke tage ejendomsforbehold ved kreditaftalen smiley

• #109   6. aug 2014 HAHAAH 20.000kr på en uge for at køre aviser smiley

• #110   6. aug 2014 Jeg ville gerne kommentere på det her indlæg men jeg har for travlt med at søge arbejde som avisbud..

• #111   6. aug 2014 Martin A .
    Det forstår jeg sgu godt smiley .

Selv hvis man er doven og kun gider arbejde 3 uger. Så det jo stadig 60.000kr om måneden!!!.

• #114   6. aug 2014 Jeg ved at aviskørsel IKKE giver det samme som i de gode gamle dage...

Tilbage i 1997 kørte jeg som selvstændig vognmand hos et firma der omdelte aviser for Jyllandsposten når der var sygdom hos deres faste bude.

Dengang gav 1 stk. akut-avis om søndagen (akut-avis var når et bud blev forhindret i at omdele sine aviser og vi blev tilkaldt) 12,50 kr. plus 25% moms PR. STK. og med en gennemsnitlig rute på 30 aviser blev det til 375 kr. plus moms på 30 - 45 minutter.

kan fortælle at jeg i 1997 og 1998 havde en omsætning på kr. 750.000 pr år. plus moms....
    Eneste udgift dengang var foder til min Ford Escort XR3i

Så JA der kan/kunne være penge i at være avisbud smiley

• #115   6. aug 2014 Nå, men hvor kom vi så fra??? smiley

• #116   7. aug 2014 Hold nu kæft og tal om hvad I ved en skid om. Jeg kan bevise det, men lægger fandme ikke mit regnskab op her.
    Kig forbi til kaffe og få den galt i halsen.
    Det kan lade sig gøre.. Så flet lige..

• #117   7. aug 2014 LOL. I er squ da for sjove. Kender I overhovedet det der "arbejde"?

• #118   7. aug 2014 Kai, fødevogn giver ikke en skid. Reklamer giver ikke en skid.
    Vågn op og ring til dine tidligere kolleger der kører ABO, de laver endda flere penge.

• Kai N
    Kai N Tilmeldt:
    jan 2012

#119   8. aug 2014 Rune læs mit indlæg igen, jeg gir dig jo ret

• #120   8. aug 2014 Ja man behøver skam ikke være et uansvarligt menneske for at havne i rki og i nogle tilfælde kan det være nødvendigt og berettiget at låne penge på trods af man står der

Nej man behøver ikke være uansvarlig for at havne i RKI, men det er ALTID ens egen skyld. Det med at det var ekskonens skyld kan pakke sammen, man kendte risikoen fra starten af.
    Summa summarum, man må tage det sure som det kommer, og så er det sgu ikke smart at rende rundt og låne penge når man i forvejen skylder og står i RKI.

Tænk lige på at der står en eller anden i den anden ende og mangler de penge. Hvordan har de det lige med at man ikke vil / kan betale dem, men man godt kan låne penge til en bil eller andet... Det ville jeg personligt blive jævnt mopset over.

Og iøvrigt kommer man jo ikke i RKI fordi man skylder penge. Man kommer i RKI hvis man har været en tur i fogedretten og fået en dom på ens gæld, og det kommer kun så vidt når man ikke har betalt adskillige rykkere, og krav om betaling, og har nægtet at indgå nogen former for aftaler.

• #121   8. aug 2014 Man kan godt komme i RKI uden at kommer i fogeretten, men så ringer man bare til RKI og erklærer at man ikke er enig i gælden, og vupti så er man ude af RKI igen.

Der må og skal ligge en eller anden form for ligegyldig holdning til sin økonomi for at havne i RKI, medmindre det er en konkurs der er tale om.

• Kent S
    Kent S Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #122   12. aug 2014 hejsa. hvis du ligger 20% i udbetaling, kan du sikkert gøre det hos Bjarne Hjorth i Silkeborg.

Kommentér på:
Lån selvom man er i RKI

Annonce