iPhone 5 (error 4013), kan ikke gendanne eller noget.. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har en iPhone 5, som er godt og vel 2 år gammel.
For tre uger siden gik opladerenheden i mobilen i stykker, samt tænd og sluk knappen. Jeg fik det så lavet for to uger siden inden jeg tog på ferie, men for en uge siden, da jeg sad og hørte musik, gik den lige pludselig ned og hver gang jeg tænder den, så skriver den en masse ting som jeg ellers kun før har set en computer gøre.
Jeg fandt en video på nettet der sagde at jeg skulle skifte batteri og så skulle den virke igen. Det har jeg så gjort og nu har den ikke kun ét problem, men nu siger den også at den skal tilsluttes iTunes. Når jeg tilslutter den til iTunes og prøver at gendanne den, kan den ikke da det første tekniske problem gør at den ikke kan få noget svar fra telefonen.. Jeg har læst at man skal udskifte nogle bestemte dele på den, men jeg har indenfor de sidste tre uger skiftet: batteri, tænd/sluk knap og opladerenheden i mobilen.. Den virker stadig ikke...
Er der nogen herinde der evt har været ude for samme problem eller måske ved hvad der kan gøres? Jeg har fulgt utallige af guides for at få den til at virke igen, men uden held...
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.873
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 82
feb 2007
Følger: 65 Følgere: 76 Biler: 10 Emner: 16 Svar: 186
maj 2009
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 5 Emner: 3 Svar: 573
Jeg fik aldrig gang i den igen, selv gendannelse via iTunes fejlet.
maj 2009
Men tak for hjælpen alle!
iPhone 5 (error 4013), kan ikke gendanne eller noget..