{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.714 visninger | Oprettet:

Husejernes forsikring - ejerskifteforsikring {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, er der nogen der har erfaringer med husejernes forsikring og deres ejerskifteforsikring?
Jeg har fået et tilbud fra dem på en 10 årig.
Som er en del billigere en de andre steder jeg har hentet tilbud.
Jeg har tilbud fra Topdanmark, Frida og Tryk. Som alle ligger på ca 22.000 og så fra husejernes på 14 ca.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Husejernes forsikring - ejerskifteforsikring
  • #1   11. aug 2014 Det du skal være særligt opmærksom på, er selvrisikoen.

    En selvrisiko på en ejerskrifteforsikring fungere på en af to måder:

    * En selvrisiko per skade

    og/eller

    En total max selvrisiko på samtlige skader.


    Den sidste er især værd at bide mærke i. Lad os sige, at du opdager flere små fejl til en samlet "værdi" af 10.000 kr. Har du en samlet max-selvrisiko, vil din selvrisiko blive nedskrevet til fx den dag det viser sig at taget er ulovligt. Har du en skade (eller flere små, og en stor som til sammen) udfylder hele din max selvrisiko, vil alle skader i fremtiden være uden selvrisiko.

    Har du en selvrisiko per skade, vil du altid skulle betale din selvrisiko ved hver enkelt skade, uanset om du har haft en skade før.


    Håber ovenstående gav nogen form for mening smiley


  • #2   11. aug 2014 Prøv dyrk hvad deres betingelser beskriver kontra en af de mere kendte som Gjensidige, tryg og topdanmark. Du skal bare holde dig langt væk fra dansk boligforsikring, der har været meget ballade med dem. Og husk, at sælger betaler halvdelen af det billigste tilbud.

  • #3   11. aug 2014 Grhn:
    Ja tak, efter lidt google og trustpilot, lader det til min mistanke var korrekt.
    Man for som regel hvad man betaler for.
    Topdanmark og Frida virker som det mest interessante.

    SQUIRREL:
    Tak det var også sådan jeg havde forstået det smiley


  • #4   11. aug 2014 Jeg havde gode erfaringer med nykredit og gjensidige som gav et samlet tilbud på ejerskifte, husforsikring, bilforsikring, indboforsikring, ulykke og rejseforsikring. Jeg sparede sammenlagt 5000kr på mine forsikringer og 10% på selve ejerskifte. Så du skal nok undersøge et samlet tilbud. Og når ejerskifte, indbo og husforsikring er under samme tag, så har de sværere ved at kaste bolden over til den anden og sige "det er dem som skal lave det". Når det er det samme selskab, så hænger de på den uanset om det er husforsikring eller ejerskifte smiley

  • #5   11. aug 2014 Ja jeg vil også samle alle mine forsikringer et sted helst.
    Jeg har bil og indbo i fdm, og de samarbejder så med Frida. (Tegner også villaforsikring i fdm) jeg har også tilbud fra Tryk, men har hørt de er rigtig tunge at danse med.
    Topdanmark kunne ikke være med på bilforsikring overhoved.


  • #6   11. aug 2014 Sålænge du som det mindste samler din husforsikring og ejerskifte det samme sted, så burde du være sikret. I sidste ende, hvis det går i hårdknude, tager man fat i en advokat. Som regel er pengene givet godt ud.

Kommentér på:
Husejernes forsikring - ejerskifteforsikring

Annonce