{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.802 visninger | Oprettet:

santander billån erfaring {{forumTopicSubject}}

Nogle der har bil lån igennem dem ?
Syntes det vildt de skal have hele 18.700 for at oprette lånet .
Vi kan få fast rente ppå 3.99
Men åop er på 9,2
Vi har kigget på den nye kia rio og skrevet under på kontrakt men er sku godt i tivl nu smiley
Vi skal give 149 for det hele med levering . Også har vi fået 35 for vores anden bil . Men fordi vi skal give så meget for at oprette lånet . Så istedet for at skylde 11400 tusind skylder vi 132 tusind . Hva syntes i om dette ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  santander billån erfaring
  • #1   30. aug 2014 Der er højst sandsynligt en provision på 9-10.000 kr. til bilforhandleren.
    resten er til selve oprettelse af lånet for finansieringsselskabet hvilket er meget normalt, men provisionen for forhandleren er MEGET forskelligt fra sted til sted.


  • #2   30. aug 2014 hvis du kan lægge 20% i udbetaling så har FDM Lån nogle gode tilbud til dig hvis altså du er medlem... http://billaan.fdm.dk/

  • #3   30. aug 2014 Hvis i går ind på kia og kigger på deres kampanie de køre . Står der så ikke at alle farver kostet 139.999. kr ???


    profilbillede
  • #4   30. aug 2014 Og man kan få et lån med fast rente på 2,99% og bilen til 139.900kr
    Kan se den vi har skrevet under på koster den 145.000kr fordi vi har valgt den i den farve . Men der står man kan vælge den man vil . Og vi har en rente på 3,99% hva siger i der ???

    Tager op og taler med dem imorgen .
    Kan man evt annuller handlen . Skrev under i dag


  • #5   31. aug 2014 Det jeg finder mest underligt . Er hvorfor de har lavet det til en rente på 3,99 og ikke 2,99 når det står på deres side med stort og det er kampagne
    Vil i ikke se . Eller er det mig der er en tosse


  • #7   31. aug 2014 Jeg har billån hos dem. De var de billigste da jeg skulle ha. Jeg lavede sammenligning på bilens pris og afdrag over 4år og der kom de ud som billigst pr månede. Men tror sku det er ligeså forskellig som bilforsikring hvem der er billigst.

  • #11   31. aug 2014 #3
    Der står vel bare at de har alle farver på lager ikke at der er valgfri farve til prisen.


  • #12   31. aug 2014 Da jeg købt min up var det bedste for mig og gå i banken og låne penge til bilen. Renter var lidt højre end ved santander, og skulle gode betalen 150 kr alt i alt men i banken. Men det var flere fordel i banken at jeg bare kan smide flere penge over på lånet og få den hurtige ned. Så bliver det billiger end santander. Skulle give 5900 kr for og oprette lånet og pantebrevet. Så prøv og høre hvad banken kan gøre for dig.

  • #13   31. aug 2014 har godtnok ikke skulle betale oprettelsesgebyr for de lån jeg har haft hos Santander.
    i Begge tilfælde biler der er købt igennem forhandler som har oprettet lån for mig..
    Om forhandlerne har haft nogle gode kontakter hos Santander eller hvordan skal jeg ikke kunne sige... men oprettelsesgebyrer har jeg ikke haft ?

    Har i begge tilfælde lagt 20 eller 30% udbetaling og valgt santander da de var de billigeste på det tidspunkt...

    smiley


Kommentér på:
santander billån erfaring

Annonce