{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.630 visninger | Oprettet:

Død mobiltelefon - kontakter overføres hvordan? {{forumTopicSubject}}

Har smadret min telefon (Galaxy Nexus) og den er helt død, hvordan får jeg overført alle kontakter fra den og over til en ny?

Findes der et smart program der er NEMT at bruge?
Jeg har flere kontakter på telefonen end SIM kortet kan klare, derfor skal det være noget der kan ordnes i èn omgang.

Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Død mobiltelefon - kontakter overføres hvordan?
  • #1   7. sep 2014 Den kører jo Android.. Så du har forhåbentligt gemt alle dine kontakter, kalender begivenheder osv under din Googlekonto? For så er det bare at synkronisere den nye mobil med din Google konto og så kører den igen...

• #2   7. sep 2014 Hvis ikke #1, så har du jo selv lige fortalt at din mobil er helt død.

Ergo kan du ikke redde noget fra den, med mindre se #1

• #3   8. sep 2014 Hmm.. Jeg synkroniserer ikke med min google konto, har aldrig set det smarte i det - før nu. .. nitte

Skylder måske nærmere forklaring, skærmen er totalt død. Er ret sikker på at telefonen kan kobles op på en PC.

Syntes at have hørt om et lille smart program der nemt kan flytte telefonbøger osv.

Takker

• #4   9. sep 2014 Nogen ideer? Kan ikke aktivere USB styring i telefonen da skærmen er sort..

Hvor ligger kontakterne gemt på telefonen, kan kun finde billeder osv.

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #5   9. sep 2014 har du prøvet en af de mange guides der popper op på google, med import/export contacts gennem 3parts program på en computer?

• #6   9. sep 2014 Har prøvet et program der hedder wondershare, og det kræver at man låser telefonen op til USB tilstand - det kræver at skærmen virker smiley

Må google videre i aften.

Kommentér på:
Død mobiltelefon - kontakter overføres hvordan?

Annonce