{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Indboforsikring - TV {{forumTopicSubject}}

http://www2.topdanmark.dk/fileadmin/dokumenter/PDF/Privat/Vilkaar/6650-4-Hjemforsikring.pdf

Godaften alle

Min kære mor har desværre under støvsugningen til aftes, kommet til at banke støvsuge håndtaget bagud og ind i bunden af hendes tv. Der kommet en revne/hul; ihvertfald er der kommet sorte streger og regnbue farver..

Jeg har prøvet at læse vilkårene for indboforsikring, men jeg forstår ikke helt, om hun er dækket eller ej.

(Link øverst)

Nogen der har mere forstand på det end mig? smiley

Tvet er under 1 år gammelt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indboforsikring - TV
  • #2   26. okt 2014 Den dækker ved tyveri.. man skal have en ekstra elektronik forsikring til sådanne sager her.. har selv lige været møllen igennem.. dermed er det ikke sagt at i måske kunne snakke med hendes forsikring omkring det.. Men de fleste forsikringselskaber vil jo gøre alt for at undgå at skulle betale

• #3   26. okt 2014 Som udgangspunkt går jeg ud fra der er en selvrisiko at betale, HVIS de dækker

• #4   26. okt 2014 Så absolut er der en selvrisiko smiley

• #5   26. okt 2014 Der er fastsat særlige afskrivningsregler for følgende ting, hvis disse ikke var beskadigede før skaden1. Elektriske apparater til lyd eller billede herunder radio- og tv-apparater, videoudstyr, stereoanlæg, højttaleranlæg, fotoudstyr samt tilbehør til disse ting, antenner, walkie-talkies, fastnettelefon og telefonsvarer, elektrisk hobbyværktøj, elektriske musikin-strumenter, hårde hvidevarer herunder el-radiatorer samt andre almindelige elektriske apparater til brug i hjemmet* erstatter vi efter denne tabel Alder % af nyværdien på genanskaffelsestidspunktet 0-2 år 100 % 2-3 år 85 % 3-4 år 75 % 4-5 år 65 % 5-6 år 50 % 6-7 år 40 % 7-8 år 30 % 8 år og derover 20 %

• #6   26. okt 2014 Så tror jeg lige du fik svaret på dit eget spørgsmål der.. hvorfor overhovedet lave et forum om det?

• #7   26. okt 2014 V .
    Hvis hun havde tenget en elektronik forsikring så ville hun havde en x selvrisiko alt efter hvilket elektronik forsikring hun havde tegnet og så ville de dække som du selv linker til der ,plus de trækker selvrisikoen fra også

Hun skal finde sin police frem og så se om hun har tilvalgt elektronik forsikring har hun ikke dette på policen er der ikke noget der dækker

• #8   26. okt 2014 Hvad så, når hun ingen udvidet elektronik forsikring har, så det bare øv bøv ?

• #9   26. okt 2014 Ja så er der ingen ting at komme efter

• #10   26. okt 2014 Så er der kun en udvej... Tøm resten af hytten, lås døren og spark den op igen, og så ringe til bent betjent... smiley

Kommentér på:
Indboforsikring - TV

Annonce