{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

murer spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Har besluttet mig for at jeg vil hive vores gæste badeværelse ud at det brune 70'er helvede det er... Så har banket spejlet ned, fjernet toilet og vask og vil så spartle fliserne ud med multipuds.... Skal så ha banket gulv fliserne op, men er det en fordel at få lagt nye gulvfliser før jeg går i gang med væggene eller er det ligegyldigt? Et skud på hvad en murer skal have for at ligge fliser på 1,5 x 2 meter vil jeg også gerne ha smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  murer spørgsmål
  • #1   27. okt 2014 vent da med fliserne på gulvet til sidst ellers skal du jo bare dække af når du laver væggene.

• #2   27. okt 2014 Ville også vente med gulvet til sidst, og få vægge fikset først.. Ang. gulvet kommer det selvfølgelig an på hvordan rummet er indrettet (tænker hvor meget der skal skæres) men tager max 3 timer med sokkelklinker, og så en times tid til fugning.. I det Sønderjyske er det meget normalt med 200-250 i timen sort, og tænker det er det samme i midt og vest, så 1000 kr gør meget ved det..

• #3   30. okt 2014 jeg fik at vide at vi ikke skulle fjerne fliserne da de bare ville pudse over fliserene det vil ikke kunne ses og sparer os for en masse bøvl.
    vi skulle gi 12000 kr for et stort bade værelse med nye fliser rundt i bruse kabine og rundt ved badekar og selvfølgelig nye fliser på gulvet

• #4   1. nov 2014 Tak for tippet....var selv pudset fliserne ud og skal bare have lagt lidt gulvfliser... Resten klarer jeg selv... Lille gæste badeværelse

Kommentér på:
murer spørgsmål

Annonce