{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fibia bredbånd ??
  • #1   12. nov 2014 Jeg har waoo og jeg er meget godt tilfreds... 60/60 tror jeg...

• #2   12. nov 2014 Lyder godt , men vil selvfølgelig høre fra så mange så muligt ??

Kunne jo være fedt at spare de penge og få hurtigere net smiley

• #3   12. nov 2014 Du får den forbindelse du betaler for.. Andet er der vel ikke at sige smiley Jeg har haft waoo i 4-5 år, og der har aldrig været problemer med min forbindelse smiley

• #4   12. nov 2014 Det er 50/50 jeg kan få..
    Og nu har vidst 30/20..

• #5   12. nov 2014 er det i hus eller boligforening?

Vi har det i vores boligforening og vi er 180 boliger og hos 98% spiller det bare som det skal, men der er lige et par stykker som har problemer.

Men mit eget fuld pakke og 90/90 er der ingen problemer med smiley

• #6   12. nov 2014 Det er i hus smiley
    Okey så lader det til man godt kan ringe og snakke med dem om at få det smiley

• #7   12. nov 2014 Det må sgu da være vildt hurtigt 90/90 smiley

Syntes mit nuværende på 30/20 er hurtigt..hehe

• #8   12. nov 2014 Ville aldrig tøve med at skifte fra TDC til Waoo. Har endnu ikke hørt en eneste der kunne sige noget godt om TDC. Kan kraftigt anbefale waoo herfra.

• #9   12. nov 2014 Til alm surf der tror jeg ikke du oplever det specielt meget hurtigere... Du skal jo stadig have fat i en server hver gang der skal hentes en side eller et billede... Og den kontakt hver gang er jo den samme... Men klart, hvis du henter "sikkehedeskopier" af film du har lagt hos din "søster", så er det en helt anden snak... Når der først er hul igennem så sprøjter det afsted jo større hullet er...

• #10   12. nov 2014 Det er super stabilt. Har haft det i 4-5 år med meget få nedbrud.

• #11   12. nov 2014 Nu er tdc's net så også bare virkelig elendigt.. så det blir kun bedre med waoo.

• #12   12. nov 2014 har også waoo 60/60 fik opgradete fra 30/30 til den 60/60 til samme pris smiley har haft det i ca 4 år og kun været afbrudt når vejarbejde har klippet ledningen over

• #13   12. nov 2014 Har også waoo en 30/30 Mbit, aldrig problemer. Kører fint, vi havde mange problemer med TDC da vi bor på landet.

• #14   12. nov 2014 har kun 90/90 fordi jeg har det til en meget special pris smiley ellers havde jeg taget enten 20/20 eller 50/50 hvor 50/50 stadig er 80 kr. billigere end YouSee's 60/12 og MEGET mere stabil.
    vi har haft fiber siden 01.07-2014 i foreningen og siden da har jeg haft 2 udfald på forbindelsen, det ene var pga. service på anlægget og varede et par timer anden gang var en fejl ude for vores net og var løst på under ½ time.
    med YouSee mistede vi forbindelsen flere gange dagligt og selvom vi havde 60/12 så var det yderst sjældent at man var over 30/10 og ofte under 10/X

• #15   12. nov 2014 ja nok først waoo, der er sat op og kører så er der ingen problem 100 % thumps up, men hold kæft en ringe kundeservice de har hos waoo..

• #16   12. nov 2014 har waoo og det lever op til navnet, havde tdc før.....det får jeg nok alligevel aldrig igen. bor langt ude på landet og waoo virker fortrinligt her, har tv net og tlf, og teenagerne hos naboerne kører tit trådløst på vores forbindelse samtidigt med vi kører 3-4 netstreaming samtidigt , uden problemmer.....

• #17   12. nov 2014 Har haft Bredbånd nord (waoo) siden 08 og det kører super. Har 90/90 i dag mener jeg startede med 20/20 som var helt sindsygt i 08 smiley

• #19   12. nov 2014 Fibia..... Bare til en anden gang, så skrives det "fiber" smiley

Nok om det.
    Jeg har selv været på EnergiMidt's fiber i en del år - husker faktisk ikke hvor lang tid. Men i hvert fald 4 år i eget hjem.
    Det har ALTID kørt.

Har man valget mellem TDC og Waoo - så skal der ikke tænkes mange sekunder!

• #20   12. nov 2014 #19
    fnis fnis du følger vist ikke med i hvad der sker fnis fnis

www.fibia.dk

Fibia er etableret den 1.september 2014 og er ejet af SEAS-NVE og NRGi. Vi arbejder på højtryk med at etablere et fælles kundecenter.

• #21   12. nov 2014 Jeg har en 500/500 forbindelse fra Waoo, og det spiller som det skal!

• #22   13. nov 2014 Lyder meget positivt, ringer helt bestemt til dem imorgen smiley

• #23   13. nov 2014 Kim b :
    Jamen er waoo og fibia så stadig det samme?
    For der står begge navne på det brev jeg har fået smiley

• #24   13. nov 2014 Fibia er de 2 energiselskaber som er slået sammen som der står i mit andet indlæg.

Waoo er et fælles selskab som er ejet/drevet af ALLE energiselskaberne (som er med i det) for at samle alle kunder under et tag og på den måde forhandle sig til bedre prisaftaler med de forskellige TV-kanal udbydere.

så du kontakter Fibia og de sørger for det hele, men det er Waoo der "sender-signalet-til-dig"

• #25   13. nov 2014 http://www.waoo.dk/omwaoo

• #26   13. nov 2014 Okey så forstod jeg det rigtigt smiley

• Tobias S
    Tobias S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 110
    #27   13. nov 2014 Jeg går også selv og overvejer det, men er egentlig mest bekymret for røret der skal lægges/skydes. Skal man selv betale det, og bliver det kun til nærmeste ende af huset?
    Vil nemlig være lidt ked at at have min fiberboks siddende i badeværelset smiley

• #28   13. nov 2014 Tobias

Jeg gav 750kr for installation - Dette inkludere gravning af fiberrør, få blæst fiber i røret og opsat fiberboksen.

De ville også kun grave til nærmeste facade på mit hus, men mit kontor er på modsatte side af huset, så fik lokket dem til at grave op på siden af huset, også vi bare satte fiberboksen i modsatte ende af kontoret smiley

• Tobias S
    Tobias S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 110
    #29   13. nov 2014 Hamder

Tak, jeg må prøve at se på det. Kunne være rart med en hurtigere forbindelse.

• #30   13. nov 2014 Tobias S: da en kollega fik det ville de skyde den ind til nærmeste hjørne af huset men da de kom fik vi dem overbevist om at et par kasser øl så skød de den til de den 5 meter mere og så gravede vi ca 3 meter bag om huset og så kom den ind i teknik rummet.

• #31   13. nov 2014 #30 Ja det er nogle gange utroligt hvad national drikkevand kan gøre smiley

• #32   15. nov 2014 #20 Kim B
    Håhåhhåhåhåå! lol smiley

Det har du fandme ret i smiley
    Fok, "Fibia" lyder altså fesent, men kkk - den sutter jeg i mig igen smiley

• #33   16. nov 2014 hvis stofa kan levere ved dig er det sku bedre for der skal du ikke ha en boks for at kunne se tv da det virker på samme måde som kabel tv

• #34   16. nov 2014 #33
    Hos os havde vi også kik på Stofa som også skulle have en boks i hver lejlighed, men deres pris var MEGET højre end både YouSee og waoo.

Og når boksen fra waoo er sat op er det ligesom kabel-tv... 1 udtag som kan bruges i alle rum kun med antenne kabel.

• #35   16. nov 2014 okay så er det blevet lavet om siden vi fik det for 4 år siden for der skulle vi ha en boks i hver rum med tv

• Sebastian J
    Sebastian J Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Biler: 2 Svar: 94
    #36   18. nov 2014 Man bliver sgu lidt misundelig!

Nu skriver Per S. Godt nok at han bor på landet og har fiber, men så vil jeg slet ikke vide hvor langt ude jeg bor. Jeg har TDC nu, uden adgang til at kunne få fiber hvor jeg bor. Jeg har den højeste bredbåndshastighed de kunne tilbyde, 2 Mbit. Taget i betragtning af hvad der går tabt i ledningerne på vej herud, så har jeg under 1 Mbit at gøre godt med.

http://www.speedtest.net/my-result/3913990463

• #37   18. nov 2014 http://www.speedtest.net/my-result/i/1039493536 taget med min mobil smiley

• Sebastian J
    Sebastian J Tilmeldt:
    aug 2012

#38   18. nov 2014 Simon du bor garanteret heller ikke ude i midten af ingenting. smiley

Vi (red. mig og min chef) har prøvet at høre om ikke det kan lade sig gøre at få fiber lavet herude, til erhvervsmæssig brug. Vi er endda villige til selv at grave hullerne, hvor kablerne skal trækkes. Vi har maskinerne til det, men de vil intet gøre så længe at over 60% af naboerne ikke gider at have fiber.

Jeg forstår også udmærket at man ikke skal have fiber, hvis man ikke har behovet. Det er bare svært at drive en moderne virksomhed, når man har 2Mbit til rådighed. Vi har skrevet os op til 1000Mbit forbindelse, men vi må vente til at naboerne vil med på fiberbølgen, desværre.

• #39   18. nov 2014 Jeg ville gå amok hvis jeg ikke havde ordentligt internet, forstår dig udmærket... Internet er klart på førsteplads her, så tv... Og så opvaskemaskinen smiley

• #40   18. nov 2014 #38
    Hvem har I snakket med??

Nianet er fiberløsninger til erhvervslivet og de graver gerne hele verden op for at knalde noget fiber i jorden smiley
    https://www.nianet.dk/om-nianet/fibernettet/

Her hvor jeg bor, i Kbh., der gravede de hele vejen op og skød ind til en anden vuggestue bare 1 måned før at SEAS-NVE skulle i jorden og lave samme arbejde, så tror ikke de er sarte med at få kunder smiley

• Sebastian J
    Sebastian J Tilmeldt:
    aug 2012

#41   18. nov 2014 Kim B.

Jeg har snakket med:

Yousee, Stofa ( Disse 2 med henblik på internet via vores antenne stik i væggen, kunne ikke lade sig gøre ) TDC, Telenor (Henblik på telefon kablerne) Waoo, Bredbånd Nord (Med henblik på fiber)

Det lyder spændene Kim, jeg ringer til dem imorgen kl 08:00. Det ville være en sand befrielse hvis de kunne hjælpe os!

• #42   18. nov 2014 hvad med www.fullrate.dk de gør det også via telefonstikket - de plejer at have mere held med det end TDC rundt omkring.

• Sebastian J
    Sebastian J Tilmeldt:
    aug 2012

#43   18. nov 2014 Det kan jeg også godt prøve, men tror ikke de kan gøre det hurtigere. Det var noget med kablerne simpelthen ikke kunne trække mere, noget med at de var æld gamle.

En ting er sikkert, jeg prøver at ringe til Nianet imorgen. smiley

• Sebastian J
    Sebastian J Tilmeldt:
    aug 2012

#44   18. nov 2014 Problemet er bare at vi snakker kilometer af vej der skal graves op, det er derfor at hverken Waoo, eller bredbånd nord, ville have noget med det at gøre. Heller ikke selvom vi nok skulle grave de huller. smiley

Kommentér på:
Fibia bredbånd ??

Annonce