{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

Tør man genindrykke sin annonce?? {{forumTopicSubject}}

Jeg fik denne mail en moderator herinde :

Hej Thomas F,

Vi er glade for at du har valgt at benytte BilGalleri.dk's marked og håber det lever op til dine forventninger.

Vi har dog gennem en længere periode oplevet at genpostning af annoncer i markedet generelt er meget generende for vores brugere. De brugere der virkelig er på udkig efter noget vil søge i markedet og ikke kun se på de annoncer der ligger på forsiden.

Genpostning betyder at brugere opretter flere enslydende annoncer der har til formål at sælge/købe/bytte de samme varer. Annoncer uden varer der henviser til andre annoncer betragtes også som genpostning. Vi betragter det som spam, hvilket ingen er tjent med.

Vi har registreret at du har genpostet dine annoncer, hvilket er imod vores retningslinier og vil venligst bede dig holde op med det i fremtiden.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på BilGalleri.dk.

Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode.

Med venlig hilsen
BilGalleri.dk | Moderator

Nu er det bare lige at når jeg ligger en annonce ind på ny så bliver den gamle slettet så der altid kun er 1 annonce for hver vare jeg sælger. Jeg har nu 1 annonce som er udløbet og ved ikke om jeg tør oprette den igen, da jeg så åbenbart vil få lukket min konto.
Jeg har set rigtig mange annoncer som er oprettet op til flere gange men der er åbenbart forskel på brugere herinde.
De må virkelig kede sig på bazoom kontoret når de ikke har andet at lave end at genere og true medlemmer der ikke gør noget forkert.
Når man sender svar på tiltale til vedkomne som har sendt ovenstående trussel så får man ikke svar tilbage, så enten er vedkomne konfliktsky eller et af de fjolser som sidder og keder sig kl. Lort om natten og giver sig til at mellem linierne true folk med at smide dem ud som efter hans mening ikke følger reglerne..
Bazoom hvis I vil opretholde en indtil videre super side så må I sgu lige stramme skruen og komme lidt ind i kampen og lad de medlemmer være som ikke gør noget galt og istedet tage fat i dem der virkelig er problemet herinde (hvis der er nogen)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tør man genindrykke sin annonce??
  • #1   21. dec 2014 Det er de tabere til "hjælpe" administratore.

Det er ikke selve bazoom

• #2   21. dec 2014 Det de sikkert mener er at nogen opretter og sletter samme annonce en gang om dagen for at deres annoncer altid ligger på første side når man laver en søgning

Så at din annonce har kørt i 30 dage og at du så fornyer den, er der intet galt i. Det er normal procedure for annoncer

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #3   21. dec 2014 Det underligt. Har også før fået den advarsel. Senere hen fik jeg så af vide det var blevet tilladt nu. Så længe man kun havde en annonce.
    Viser igen blot at HA'erne køre efter hvert deres eget lille personlige regelsæt.

• #4   21. dec 2014 Jdw : det er bazoom der hyre det som administrator og så er det deres ansvar at holde styr på dem

• #5   21. dec 2014 Jørgensen : jeg sletter måske annoncen når den har været på i 20 dage og sætter den så på igen. De burde bruge deres tid på noget mere fornuftigt.. Gør det samme på dba osv. Og der er sgu aldrig noget galt

• #6   21. dec 2014 Thomas F hvorfor slette dem efter 20 dage.Du skal jo nok lade dem løbe tiden ud også først genoprette, nok der problemet ligger.

• #7   21. dec 2014 At kalde det der en trussel er måske lidt barnligt. Det er tydeligvis en standard besked til folk der har overtrådt den regel.
    Med det har jeg ikke sagt at jeg er hverken enig eller uenig med dig.

• #8   21. dec 2014 Jacob R : det er mere barnligt at sende sådan en gang lort ud til folk som ikke hør noget forkert

• #9   21. dec 2014 hvis de ikke vil have man sletter og opretter annoncer igen, så har du jo lige nøjagtigt gjort noget forkert..

fordi du mener det ikke er forkert, så bliver det ikke rigtigt smiley

men ja admins går tit i små sko.. Men de bestemmer jo smiley

• #10   21. dec 2014 Hvis man ikke må slette og oprette igen så kan der godt nok ikke være mange herinde som overholde den regel

• #11   21. dec 2014 Citat
    "Jacob R : det er mere barnligt at sende sådan en gang lort ud til folk som ikke hør noget forkert"

Du skriver længere oppe, at du lader dine annoncer løbe 20 dage, sletter dem og opretter en ny.

Dette er jo netop forkert!
    Du får automatisk en note om, når dine annoncer udløber, og om du vil forny dem - hermed er du fri for at slette og oprette igen for at komme til tops.
    Bliver dine ting ikke solgt ved denne metode, er tingene vel sat for dyrt? Udbud/efterspørgsel.

Personligt benytter jeg yderst sjældent dette forum, da der ganske enkelt sidder alt for mange personer med en IQ, der på en god dag kan snige sig op på højde med en sædcelles!

Det er disse idioter du kan takke for, at der er de regler der er og at de bliver strammet op!
    På trods af regler og opstramninger er BG stadig fyldt med ubrugelige individer!

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#12   21. dec 2014 Stefan men alligevel følte du trang til lige at skulle ind og mænge dig med de såkaldte idioter. Må være lækkert at være i besiddelse af en intelligens så stor som din. Det må være en gave.

Pointen ligger jo lidt i at reglerne ikke varetages ens for brugere og af hjælpeadmins herinde. Reglerne burde jo være ens for alle brugere og varetages ens af alle hjælpeadmins.

• #13   21. dec 2014 Stefan : ja ved godt jeg får en påmindelse men nogle gange føler jeg bare der skal ske noget lidt før men det er åbenbart ikke tilladt, så nu hvor mine annoncer snart udløber, så må jeg overveje om denne side skal benyttes fremover og om den er værd at spilde penge på.

Hvad det andet du skriver angår så kan jeg kun give dig ret smiley

• #14   21. dec 2014 Jeg tror helt ærligt ikke at der er nogen af de admins de har herinde kender reglerne og bazoom gør sikkert heller ikke selv da de sikkert har fået en eller advokat til at skrive det eller kopiere det et sted fra

• #15   21. dec 2014 Casper - ja, det følte jeg absolut trang til!
    Og sproget var måske ikke det mest velovervejede, det må jeg give dig.
    Men det er røv belastende at enkelte individer (i stedet for idioter) kan ødelægge så meget for de seriøse brugere.

Her tager jeg afsæt i en periode jeg havde i fredags (Har ikke benyttet forum længe), hvor jeg oprettede et indlæg - der gik 10 min hvorefter der var kommet 4 svar - de 3 var svar fra IDIOTER!!!!!! som var fuldstændig irrelevant for topic.

Slettede indlægget og oprettede et nye - igen kommer den ene af idioterne ind og giver sit smukke svar - igen fuldstændig irrelevant.

Det bringer sgu mit pis i kog og hvis jeg var administrator ville jeg have smidt vedkommende ud med det samme.
    Selv samme person har besvaret emner igen i dag med mundlort.
    Formentlig for at være sjov - men røv irriterende!

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#16   21. dec 2014 Stefan dem lære man at ignorere med tiden. smiley Der skal heldigvis mere til at bringe mit pis i kog.
    Men vi kan da sagtens blive enige om der er et par bruger herinde der åbenbart får et kick ud af at smide dumme kommentarer på indlæg herinde. Så må man jo bare glæde sig over man ikke har en lige så kedelig hverdag som det lader til de har smiley

• #17   21. dec 2014 Thomas F helt ærlig så er der nok flere bruger herinde som heller ikke kender reglerne og du er jo åbenbart i den tilhørende gruppe. Så mon ikke du skulle feje for egendør inden du kommer med påstande mod HA?

• #18   21. dec 2014 Once : kan du finde det sted hvor der står at man ikke må slette en annonce og så oprette den på ny?? Jeg kan forstå det var et problem hvis man blev ved med at oprette samme annonce uden ag slette de gamle, for så vil hele siden flyde med gentagelser men det er jo ikke tilfældet her.

• #19   21. dec 2014 Thomas F siden vil da ikke flyde da du jo kun har den ene annonce som du forlængere ved annoncens udløb. Så din udtalelse passer jo ikke. Du opretter Én annonce efter x antal dage udløber den. Og så bliver du spurgt om du vil forlænge den. Ergo så er der kun Én annonce og ikke flere.

• #20   21. dec 2014 Det står jo fint her

Brug af Markedet
    Regler for annoncering
    Alene reelle annoncer må oprettes på Bazooms hjemmesider. Alle annoncer, der oprettes skal være for varer man selv ejer. Annoncer med varer der sælges på vegne af andre vil blive slettet. Opret kun én annonce pr. kategori. Annoncer der genpostes vil blive slettet.
    Annoncer fra Erhvervsdrivende skal oprettes i erhvervskategorien. Ved erhvervsdrivende forstås personer eller virksomheden, der er momsregistrerede indenfor det pågældende erhvervsområde.
    Såfremt erhvervsdrivende opretter annoncer udenfor erhvervskategorien, forbeholder Bazoom sig retten til at spærre, fryse eller slette brugerkontoen. Ligeledes forbeholder Bazoom sig retten til at efterfakturere den erhvervsdrivende for betaling for en erhvervsannonce
    Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af varer i de angivne kategorier, og skal være relateret til biler. Alle andre varer henvises til www.baboom.dk.

Du har lavet en annonce slettet den og lavet den samme ergo genpostet din annonce Så du opretter lader den køre ud og forlænger, du skal på ingen måde slette den før tid og lave den samme igen

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#21   21. dec 2014 Once men den regel gælder ikke længere ifølge nogen HA.
    Den kan åbenbart tolkes forskelligt.
    Er lidt træt af jeg ikke har gemt nogen af de private beskeder jeg fik af en HA herinde. For han skrev at det faktisk var tilladt. Man måtte gerne slette og oprette på ny. Men man måtte ikke have to ens annoncer på samme tid. Det var en regel der var lavet om. Dog uden at fortælle brugerne omkring regelændringen.

• #22   21. dec 2014 Casper K ifølge nogen HA så længe du ikke har noget fra Dem der laver reglerne, så er det der står på skrift der gælder og ikke noget fra nogen HA

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#23   21. dec 2014 Once men hvad skal jeg bruge det til ?
    Nu det jo ikke dem der har lavet reglerne der håndhæver dem.
    Og nå to HA'er tolker dem forskelligt er det jo ikke nemt at blive klog på.

Du behøver ikke belære mig om hvad der står i dem. Det ikke det jeg taler om, men hvordan de håndhæves ad de forskellige HA'er.

• #24   21. dec 2014 Casper K det du skal bruge det til. Det er jo at der står at man ikke må, så den HA der håndhæver reglerne efter hvad der står skrevet, er jo den der gør det rigtige. Den HA der håndhæver reglerne efter noget der ikke står skrevet nogen steder gør jo noget forkert. Så kan jo kke gøre for du ikke kan bruge det til noget, når HAéren bare følger reglerne som de står skrevet.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#25   21. dec 2014 De følger dem jo netop ikke så. Læs dog hvad det er jeg skriver.
    Jeg fik netop en privatbesked hvor en HA sagde det var lavet om til man godt måtte slette og oprette på ny lige så tosset man ville nu.
    Kan af gode grunde ikke fortælle hvilken HA det var da jeg har slettet samtalen desværre.
    Så stop nu dit kæften op om hvordan reglerne er. Kender dem udemærket og er ikke det jeg snakker om, men at det er problematisk de forskellige HA'er tolker og håndhæver reglerne på hver deres måde.

Kommentér på:
Tør man genindrykke sin annonce??

Annonce