{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Godmorgen til alle på bg og godt nytår! {{forumTopicSubject}}

Det sku rart for en gang skyld og stå op uden tømmer mænd og en masse oprydning!! smiley hva med jer hvordan gik aften der ude i det danske land!? jeg selv havde en hyggelig aften med spisning hos de gamle derefter hjem og gi den gas med gaming og en masse chips og cola, ud kl 12 og se alle andre fyre penge op i luften.. hehe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godmorgen til alle på bg og godt nytår!
  • #1   1. jan 2015 Gik i seng kl 21.30 med en meget træt 6 mdr gammel datter og en panikslagen hund som ikke kunne sove pga alle bragene. Der var først ro kl 01.00 da de værste brag havde fortaget sig. ?? godt nytår ellers.

• #2   1. jan 2015 Ja der var sku rimelig gang i den første time, men der var stadigvæk nogle knald kl 5 og der bliver det sku for meget efter min mening når man nu som jer og sikkert mange andre har små børn og hund!

• #3   1. jan 2015 Jeg måtte også slappe af ved en 22 tiden med gaming og kæresten der passede på hunden som ikke kunne falde til ro pga alle de knald, smiley men det var da en hyggelig aften! smiley Godt nytår.

• #4   1. jan 2015 hos os var det stille og roligt,vi fik lidt lækker mad og en enkelt glas rødvin. vi var en flok naboer der rendte hinanden på dørene og kl 12 skålede vi nytåret ind og så skulle vi se på det fyrværkeri jeg for en gangs skyld havde købt og det var da absolut ingen succes.
    havde købt en grand gru sortimentspose hos harald skrald og det var squ lidt af en oplevelse, tror ikke engang thansen nogensiden har leveret sådan en gang lort
    sikringshættere omkring lunten var limet fast, rakethovederne sad megt løst på pinden, batteriene skød kuglerne ud til højre og venstre, sidst men ikke mindst sprang bomberørene ikke som de skulle, den første kugle røg afsted som den skulle, de 4 næste sprang i ca 1-2mtr højde.
    og så var lunterne på det meste vanvittig korte
    valgte til sidst bare at lægge fyrværkeriet væk, det var squ for farligt.

• #5   1. jan 2015 Så det godt jeg ikke købte noget af det bras.. smiley jeg så også en på vejen der tændte et batteri og efter de første par skud væltede det! så tror jeg nok folk kunne komme væk i en fart! der var faktisk også mange der skyd nødplus af.. det kan jeg så ikk se det sjove i !?

• #7   1. jan 2015 Så må det være en af få hunde der ikke blev bange smiley men hva fanden bare man har haft en go aften så er det jo ikke gået helt galt!

• #10   1. jan 2015 godt nytår BG folket smiley
    aftenen startede ud med noget vildt lækkert mad, resten af aftenen stod på almen hygge smiley så alt i alt en stille og rolig aften og bedst af alt en ren lejlighed og stå op til, så kan det næppe blive bedre.

• #11   1. jan 2015 Nej det sku bare slappe af dagen der på smiley

• #12   1. jan 2015 det eneste vilde jeg har lavet i dag var og hente morgenmad smiley der skal bare dovnes film resten af dagen .

• #13   1. jan 2015 Og så med en go spand cola og chips så køre det smiley smiley

• #14   1. jan 2015 Jeg spiste pisse lækkert mad med min famile og ca. 10 af deres venner, så kom der 4 stk. venner fra min folkeskole, så drak vi os i hegnet i dårlig champagne, tog ind på Egmontkollegiet, fyrede den af indtil klokken 6-6.30 tog toget hjem til Frederikssund, og er først lige vågnet nu med den mest hjernedøde splinterskid og en hovedpine der minder om en stor forhammer der banker på min knold. MEN fuck hvor var det en fed nytårsaften! smiley

P.s nu skal der købes 2 liter drikke yoghurt, 2 spandauer og nogle digestive kiks. VIRKER HVER GANG smiley

• #15   1. jan 2015 Jeg holdt nytår ved de gamle sammen med min datter på 2,5. Hun tik sku kold lige inden kl 24, så hun nåede ikke at se det store brag smiley
    Derefter havde jeg bare en stille aften og indenfor kl halv to allerede. Det sku rart nok at stå op dagen efter, uden at have det dårligt smiley

• #16   1. jan 2015 Var ved en kammerats forældre og spise, sammen med nogle af kammeraterne, dog blev det ikke specielt sent eller vådt, da kæresten er gravid i 6 måned:)

• #17   1. jan 2015 tillykke Anders N og godt nytår smiley

• #18   1. jan 2015 Jo tak, bliver sgu en noget anden hverdag fremover, men forhåbentlig god:)

• #19   1. jan 2015 så lidt, har ikke børn selv men ved fra mine søskende der har børn at det er det største der er sket i deres liv og selvom det er hårdt i starten er det på den gode måde smiley

Kommentér på:
Godmorgen til alle på bg og godt nytår!

Annonce