{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.651 visninger | Oprettet:

Super blyfri 100 benzin. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Så vidt jeg ved er det ikke alle steder man kan få super blyfri 100 benzin. Så vidt jeg ved.

Min Mikaniker sagde at en gang imellem ville min VW Polo 6N 1,6 8V 1998 have det "godt" af at få blyfri 100 benzin. Det ville rende benzin system og dyserne og hvor end benzinen suser hen.

Min er jo en gammel bil. Og undre mig over om det ville påvirke motoren. Eller har nu gamle motore måske godt af det?

Har nogen af jer hørt lignende, eller har prøvet det på jeres gamle bil (dem af jer der har en ældre bil)

Tak på forhånd. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super blyfri 100 benzin.
  • #1   11. jan 2015 tror det er bedre at købe en dysserens at putte i tanken en gang i mellem til sådan en bil smiley

• #3   11. jan 2015 99 oktan vpower, ikke ?

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #6   11. jan 2015 Vpower er oktan 99 med additiver som skulle rense motoren smiley
    Men det er langt fra alle biler som lider af koks ophobninger, men det er ikke dumt at bruge på fx mitsubishi GDI motorer da de soder som en i helvede.
    FDM har vist udført en test, om det kunne betale sig på alm biler, mener at de var lidt spild af penge.. smiley

• #7   11. jan 2015 Det heller ikke landsdækkende. Jeg ved der skulle ligge en i Statoil i Vallensbæk. Kan ikke huske præcis.

Men det lyder som om det ikke rigtig noget man bør spilde penge på. Så det med bare nøjes med det der. Bell Add Produkter?

smiley

• #8   11. jan 2015 95 med oktan boost og du er kørende....... Eller bare dyserens fra Lindemann.....

• #10   11. jan 2015 Men det overflødig på bil

• #11   11. jan 2015 Jesper H

Hvad fan snakker du om? Min bil tændingsbanker helt vildt på oktan 95. Derfor må jeg kun tanke 99 V-power. Og HVIS de nu hælder 95 i deres 99 standere, så mærker min bil det med det samme. Så jeg kan LOVE dig for, at Shell HAR faktisk 99 i deres 99 standere.

De tilsætter selvfølgelig også diverse "hemmelige" renseadditiver osv. Men det ER altså 99 oktan.

• #14   11. jan 2015 Jeg har prøvet på mine nyere biler. Der er ingen forskel at mærke. Men min Manta kører altid på V-power, den kører 10 gange bedre og har ingen eftertænding. En polo 6n gad jeg godt nok ikke og ofre mere end 92 på. Du kommer ikke til at mærke nævneværdig forskel.

• #15   11. jan 2015 Så kan du ligeså godt købe noget bell add og hælde i tanken, der får du renset det endnu bedre!

• #16   11. jan 2015 Shell vil ikke turde hælde 95 på en 99 stander det falsk reklame og svindel. Svære groft set til at købe en Golf men få en Polo.
    Noget andet er at de ofte er 95 på 92 standerne da det fordyrt at opfylde 92 og 95 på værd deres tank. Nå forskellen er så lav..

Men en Polo 6N er pisse ligeglad med benzin. Og en tank 99i ny og næ gavner intet.

Har selv kørt Vpower på en del at mine benzinbiler for at teste. Min Corolla gsi kørte 50-75km længere på en tank og var væsentlig sjovere at køre i.
    Men det primitive lort de bruger i en Polo6N er sku ligeglad.

• #17   11. jan 2015 Ikke fordi der forskel på at køre. Men høre bare mange sige at det har en god rense effekt til motoren og benzin systemet. smiley

Kommentér på:
Super blyfri 100 benzin.

Annonce