{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Vaskemaskine fejlsøgning. {{forumTopicSubject}}

Min vaskemaskine "strejker" - og inden jeg bare skrotter den, ville jeg godt se om der skulle være nogle med forstand på at fejlsøge på så'n fætter.

Maskinen er en BEKO (wmd 66160). Den tager fint vand ind, men så sker der ikke mere.

Har googlet lidt og man kan få div. dele til den - bla. varme legemet som det ifølge "nettet" godt kunne være. Jeg har prøvet forskellige programmer, men samme resultat på alle programmer. (varme legemet er åbenbart sandsynligt, hvis den tager vand ind og så stopper umiddelbart efter).

Jeg kan ikke helt finde ud af om min KAN vaske i "koldt" vand - det skrives der nemlig man kunne teste det ved at prøve.

Nogle der tilfældigvis arbejder med den slags..??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vaskemaskine fejlsøgning.
  • #2   11. jan 2015 Hmmm - må jeg lige undersøge - pt. ved jeg ikke lige hvordan jeg skulle gøre det..

Mistænker pt. mest timeren. Efter hvad jeg kan læse mig til så er der div. vaske som ikke kræver et fungerende varme legeme. Det var det første jeg tænkte det nok var.

Ang. motor - så kan jeg se man kan købe løse kul - og det var da en mulighed. Må jeg lige teste lidt på.

• #4   11. jan 2015 #3

Det har jo ingen indvirkning på om den prøver køre videre i programmet - og er i øvrigt kontrolleret.

Var det remmen - ville motor jo bare kunne høres fise rundt.

Kommentér på:
Vaskemaskine fejlsøgning.

Annonce