{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Autoteknolog gode job muligheder?
  • #2   13. jan 2015 Se det som en god investering i viden. Du lærer sindsygt meget, I hvert fald i Aarhus.
    Jeg har taget den i Aarhus, og jeg læser nu motorsport i england. Det kunne jeg også have gjort uden at læse i Aarhus, men den viden jeg har fået havde jeg uden tvivl manglet.

Jeg tror helt sikkert at der hjælper mig til at finde et job, men jeg ser det mere som øget viden, end øget chance for at finde job.

• Rune J
    Rune J Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   1. feb 2015 Jeg er selv i gang med uddannelsen i Århus, og vil sige hvis du ikke helt præcist ved hvad du vil med autoteknolog omkring motorsportsdelen, så lad helt vær med at tage den.

Men en decideret udbygning af mekaniker uddannelsen vil jeg ikke kalde det, er også selv uddannet mekaniker. Og jeg ville føle mig snydt, hvis en med autoteknolog uddannelse kom ind og tog en stilling fra en udlært mekaniker for at være ærlig.

Økonomidelen er lidt en tynd kom the. Så det er ikke noget man bryder sin hjerne med. Slet ikke hvis man har haft det før på andre uddannelser.

Kommentér på:
Autoteknolog gode job muligheder?

Annonce