{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dræber pitbull.
  • #1   16. jan 2015 Ja det sige sq alt afskaf så den forbandede hundelov og indse at der finde ikke noget der hedder onde hunde der findes kun dårlig opdragelse

• #2   16. jan 2015 Jeg har personligt aldrig været fan af muskelhunde, men det gør sgu alligevel ondt at se dem blive mishandlet og efterladt. Kender flere der har muskelhunde og de kan være mindst lige så godhjertede som alle andre. Det er op til ejeren der opdrager den...

• #3   16. jan 2015 han er da en go dreng kan ikk forstå hvorfor folk har været så onde ved ham:(... bliver helt trist

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #5   16. jan 2015 en muskel hund er en rigtig familie hund, med den rigtige opdragelse så er de alle super gode hunde, eneste grund til hunde loven er skræmte politikere der er bange for alle slags hunde, og så de få total idioter der opdrager dem til at være farlige, hvis jeg ville kunne min lille bumle, en golden retriever være mindst ligeså aggresiv og farlig som en kamphund, men han er opdraget med kærlighed og er bedste venner med alt, mine 3 katte er hans bedste venner, selvom han knepper dem af og til smiley

• #6   16. jan 2015 Er du gal den er sød...

• #7   16. jan 2015 grunden til de diverse hunde kom på listen af som flere skriver dårlig opdragelse og fordi mange har den opfattelse at muskel/kamp hunde har et dræber gen i sig...øhhh ja flot alle hunde har det instinkt i sig, så med den logik skulle alle hunde jo forbydes ved lov.
    min mormor havde engang et rottweiler, magen til sødere og blideste hund kan man ikke komme efter og man kunne alt med den hund...

man skulle sgu få indført hunde ''kørekort'' !!!

• #8   16. jan 2015 alle hunde er gode hunde det kommer an på de mennesker der opdrager dem.. har en kammera med en kæmpe cane corso han... større putterøv og sofa kartoffel skal man lede længe efter.. dejlig vaps

• #9   16. jan 2015 Hvorfor f... er det lige at der ikke bliver indført et (hunde bevis) for at må have muskelhunde istedet for at aflive alle... Sygt siger jeg bare! o.O

• #10   16. jan 2015 Bjarni N .. Så skule det gælde alle racer ikke bare muskel

I de forkerte hænder kan næsten alle hunde blive ret så farlige.. Jo større jo værre

Enste de har fået ud af hundeloven er at pumper Brian og Connie er begyndt at se efter andre racer som de kan blande for at få en "farlig" hund

Schæfer+rotte+husky/mallamute tilsat lidt mastiff e.l. .... Jo jo der er nogen spændende blandinger på vej

• #11   16. jan 2015 Erik A .. Du har helt og aldeles ret! smiley

• #12   16. jan 2015 nu er nogle af de racer muskel hunde der er på listen faktisk nogle af de racer som, kan blive de bedste familie hunde smiley

• #15   16. jan 2015 Det kan godt være nogle af de hunde på listen førhen har været mishandlet og opdrættet til kamp, men fandme ikke opdrættet til at flyve i flæsket på andre mennesker. Det er svært at finde en bedre familiehund end amstaff, staffordshire bull terrier osv. Den lov er bygget op på fordomme og uvidenhed. Det eneste det handler om er at vide hvad man har mellem hænderen. Hvis man ved hvordan man opdrager hunden og hvordan den skal omgåes andre hunde, så er der intet problem. Mig og konen har 3 stk staffordshire bull terrier, de er kåret til årets bedste familiehund op til flere gange i england. Og ud af omkring 700 fci racer er der 2 racer der har indskrevet ordene (absolut pålidelig) i deres racebeskrivelse, en staffordshire bull terrier er den ene. Der burde være en form for kørekort for at måtte eje en hund, ideen er desværre meget svær at udøve i praksis

• #17   16. jan 2015 Ronni .. Fuck generne .. Det er ejeren der er det største problem

• #19   16. jan 2015 Ronni M .. Uanset stamtræ og gener så kan den forkerte ejer få en hund til at gå amok.... Igen med de forkerte gener og tavle men rette ejer så kan det gå godt

Og den med at det er kamphunde der står for de grove .. Det er sikkert rigtig nok .. Men det er bestemt IKKE dem der bider mest men kun dem man høre om i medierne

Med det samme det er af visse racer så vil overskriften være "Kamphund angreb mand"

Gør en schæfer samme ville der i overskriften stå "Mand bidt af hund" .. Hvis det da kommer i avisen e.l.

Også er det iøvrigt ikke bare kamphunde der ud af det blå kan angribe.. Den langhåret bamse jeg har kan også finde på at tænde helt af på en anden hund.. Specielt sorte/mørke hunde
    Og den er enda af en race som normalt kan med alt og alle

• #21   16. jan 2015 Bare vent .. Der bliver flere og flere af de nye "Brian" blandinger

Vent til en blanding med rotte/schæfer/mallamute i sig går amok .... Så vil jeg satme hellere have en staff hængende i armen

Ville nu mere frygte bid fra div slædehunde racer.. Deres tænder og bidstyrke er beregnet til at flå frosset kød istykker.... De er dog så venlige af natur så er næsten umulige at få til at bide

• #23   16. jan 2015 Ronni .. Der du dum ? ... Jeg skrev SLÆDEHUNDE RACER !!!!!!

Dem er der en hel del af bla husky mallamute samojede m.v.

Den grønlandske slædehund er nu god nok .. når man kender den ligesom mange andre racer

• #24   16. jan 2015 Ronni M

du nævner kontrolleret avl af racerne kunne være en ide...hmm det findes jo allerede med DKK registeret for og blive medlem der skal alle hunde (forældre dyrene og hvalpene selvfølgelig) opfylde kravene om race standarder for på pågældende hunde race, det er netop for og undgå at mange racer blive slettet fra deres oprindelige udseende og væremåde.

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 875
    #25   16. jan 2015 Pitbulls er mindst lige så lamme i roen, som dem der vælger at anskaffe sig en. Ligeså med amstaffs.

• #26   16. jan 2015 #25

du har tydeligvis den samme naive og dumsmarte tilgang og ikke mindst viden om de hunde som vores politikere har.....tsk tsk meget sørgeligt!!!

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#27   16. jan 2015 Tolk det som du lyster smiley

• #28   16. jan 2015 Der er ingen tvivl om at visse racer har mere anlæg for agresivitet end andre og derfor måske kræver en mere "fast" hånd under opdragelse men jeg holder nu stadig på at alle hunde uanset race kan opdrages til fredelige familie hunde.
    I øvrigt syntes jeg det er sjovt at de racer der gennem de sidste mange år har haft førstepladsen i bidskader pr 1000 hunde er flere af de populære familie racer fx. golden retriver, shæfer og labradore

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#29   16. jan 2015 Mon ikke at det er fordi at normale mennesker vælger en normal race, og ikke en potensforlænger? Man hører også oftere om en VW med fejl, end en Ferrari. Det er da klart at hvis der ud af 2000 hunde er 1500 labrador, og 500 idiot hunde (+ejere) - så er der altså lige 2/3 dele flere labrador til statistikken.

• #30   16. jan 2015 #27
    hunden kan intet gøre for at den er opdrættet på den måde, det er kun ejeren der har ansvaret for hvad han laver med sin hund når den er kommet hjem til bopælen.

hunde uanset race/herkomst eller opdræt kan blive til en dræbermaskine, det er bevist nok gange, de hunde(pitbull amstaff osv.)er blevet stemplet på den måde kun pga nogle idioter har brugt dem som kamphunde og derefter har det udviklet sig til at mange ser ned på dem, det er da forkert!!!
    vælger ikke og købe de hunde af den grund at jeg ikke bryder mig om deres udseende, det er så den eneste grund.'

dit problem er at du har adopteret den ulogiske frygt for racerne (kamphunde) igennem medierne, ikke en dyt andet.

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#31   16. jan 2015 Igen; Tolk det som du lyster. Hvis det kan trøste dig at skrive det, så er det selvfølgelig det du skal gøre! Og nej mit problem er ikke medierne, men de ar som danner et perfekt tandsæt fra en pitbull på min hals smiley

• #32   16. jan 2015 Hvis en pittbull har haft fat i din hals så sad du ikke her ..

• #33   16. jan 2015 En af de farlige kamphunde ? Haha i skulle bare vide

profilbillede
  • #34   16. jan 2015 det er selvfølgelig negativt og blive bidt af en hund og det her er ikke noget mod dig personligt, men hunde angriber altså ikke uden grund,,,hvis du f.eks overrasker en hund ved og komme op til den bagfra så er man sgu selv skyld i og blive bidt.

• #35   16. jan 2015 Og normale mennesker vælger også den type hunde, jeg betragter mig selv som et normalt menneske,23 år, har 3 stk staffordshire bull terrier med DKK tavle, har egen virksomhed, husejer i en lille provinsby i jylland (sølvbrullypskvarter), er gift og bliver far om en måned til en bette knægt. Vores genbo kommer 3 gange dagligt over til hegnet for at give hundene godbidder. Så jeg vil da betragte mig selv som meget normal. Jeg har ikke købt racen for at bruge den som potensforlænger. Jeg har købt dem fordi det er verdens bedste race, og når man møder racen er man solgt. Ung som gammel

• #36   16. jan 2015 Meldgaard.
    lyder som en succes historie med dine hunde smiley men desværre så er manges opfattelse at de hunde spreder rædsel!!

du havde højst sandsynlig ikke de hunde hvis du mente eller de viste sig og være farlige.

• #37   16. jan 2015 Tror ikke på de er farlige, jeg har altid selv været bange for hunde (blev bidt af en schæfer som lille) men da jeg faldt over racen begyndte jeg at læse om den, og alt ved racen tiltalte mig. De er ikke som andre hunde, du finder ikke mere menneskeglade og kærlige hunde. Derfor valgte jeg racen, ikke pga udsende eller "potens". Til gengæld mener jeg en schæfer er en af de farligste hunde man kan opstøve, men jeg kender nogle stykker som har racen. De har bare styr på hunde mht. aktivering, opdragelse og træning. Og hvis en schæfer er trænet/opdraget rigtigt, og får lov at bruge hjerne/ bliver aktiveret, så er det bare en mega dejlig hund. Det handler kun om at man ved hvad man har mellem
    Hænderne. Det hjælper ikke at lave et forbud, så finder de uansvarlige bare andre racer at ødelægge, de typer der har hund af forkerte grunde. Det er deres skyld der er kommet forbud, for der findes mange andre hunde som har større bidstyrke end dem på forbudslisten. Men ja, hvis man ikke ved hvad man har med at gøre, så kan det hurtigt gå galt, uanset race

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#38   16. jan 2015 Det skal selvfølgelig tages med et gran salt, og som man siger "overdrivelse fremmer forståelse" - men jeg er blevet angrebet helt umotiveret af sådan en race, og den episode er ligger selvfølgelig til grund for min holdning den dag i dag.

• #39   16. jan 2015 Meldgaard
    helt nøjagtig, af samme grund kan jeg godt li at mange opdrættere i Danmark spørg ind til hvordan den potentielle køber er og absolut bestemmer om man er egnet til og få anskaffet sig en bestemt hund... hunde der kræver en fast hånd fra begyndelsen er de hunde der bliver brugt som arbejdsdyr (slædehunde/vagthunde og jagthunde) og så har vi de gængse hunde racer som er normalt i det danske hjem labrador/G.retriever/dansksvensk gårdhund osv.
    elsker hunde og har altid gjort det, de eneste hunde jeg hader som pesten er chihuaer eller håndtaske hunden, kan ikke stole på dem og minder for mit vedkommende om en muteret rotte.

• #40   16. jan 2015 Det er klart at sådan en personlig erfaring påvirker en holdning. Jeg er da heller ikke schæfer fan. Jeg er ikke bange for dem mere, vil nok nærmere kalde det respekt

• #41   16. jan 2015 måske du skulle udfordre den angst du har ved og møde en der har styr på sin hund, måakse din angst så ville blive mindre og blive erstattet af sund respekt for racen.

• #42   16. jan 2015 Og i skal da ikke snydes for et billede af mine 3 basser. Kunne ikke være mere enig R M smiley

profilbillede
  • #43   16. jan 2015 sødt smiley er alle 3 unge hunde?

• #44   16. jan 2015 Nej, fra venstre tæve på 3 år 36,5 høj og 13,5 kilo. Han i midten (kun 1 år på billedet) vejer nu 16 kilo og er 40,5 cm høj. 2 år. Og så helt til højre, tæve på 12,5 kg og 37 cm høj (som hvalp på 10 uger på billedet) Det er normal størrelse for den race

• #45   16. jan 2015 samme højde som min lillebror's hund og betydeligt mindre muskler smiley

profilbillede
  • #46   16. jan 2015 Hvad hedder den race RM?

• #47   16. jan 2015 Jeg har i mange år haft en god potion frygt for shæfere tror så i mit tilfælde det kommer af at det næsten altid er dem man ser som politihunde og vagthunde i medierne, men nu har jeg en kammi der har fået en 9 mnd gammel shæfer der bare er opdraget helt rigtig fra hvalp ( skulle ha været bruft til politi hund men blev kasseret ) og han er simpelt bare det mest kærlige og legesyge dyr man kan komme i nærheden af så det med at konfrontere de racer man har det svært kan efter min mening være rigtig god ide

• Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 60
    #48   16. jan 2015 Hvad skal man med sådan en muskelhund når man kan få en sumbroder smiley

profilbillede
  • #49   16. jan 2015 her er min lille ballademager smiley

profilbillede
  • #50   16. jan 2015 Meldgaard

det er en japansk race, racen hedder Shiba-inu...hvis man ønsker en større hund fra japan så skal man gå efter Akita-inu mega flotte og søde hunde. i det gamle japan blev de brugt til bjørne jagt altså begge racer.

• #51   16. jan 2015 RM .. Og personlig beskyttelse ...

Akitaen er IKKE til at spøge med og bestemt ikke en hund for alle og enhver .... En veninde er opdrætter af dem ...

Her 32kg muskler gemt godt under en tyk pels så den kan tåle at være udendørs

profilbillede
  • #52   16. jan 2015 Erik A

er dem hun opdrætter japanske akita hunde eller den amerikanske variant?

• #54   16. jan 2015 R M .. Akita inu .. Men det er jo egentlig samme hund

• #55   16. jan 2015 Erik A
    eneste forskel som så er ret tydelig er pelsen...den oprindelige har mellem langt pels og den amerikanske har kort tæt siddende pels. synes nu din venindes ligner en samojede mere end en akita.

• #56   17. jan 2015 R M Nu har jeg ikke lagt billeder op af venindens ......

Billedet jeg lagde op var min egen hund som ja er en Samojede af svenske træklinjer.. De er lidt større i det som dem man normalt set på udstilling o.l.

• #58   17. jan 2015 Erik A
    altså kan tydeligt se at den stor selvom den ligger ned smiley flot hund btw

• #59   17. jan 2015 OBS listen? hvad mener du?

• #60   17. jan 2015 Det er bare ærgerligt at 9 ud af 10 ejere af muskelhunde har tatoverede arme, synes de er smartere end gennemsnittet (Selvom det er lige modsat) Og bruger mere tid nede i motionscenteret end på hunden... Det synes jeg er et meget godt billede af det...

Og som hund som ejer... Hundende fejler sikkert ik noget... Jeg hverken skal eller vil have en muskelhund... Jeg bryder mig ikke om dem... Jeg bryder mig heller ikke om en Puddel eller en Mops for den sags skyld.
    Jeg holder mig til de voksne raser, man kan kæle for uden man skal ned på knæ smiley

• #61   17. jan 2015 R M ......De hunde man holder extra øje med om de skal med på listen over forbudte.. Akitaen ER en småskummel hund

Ham X .. Det er ikke 9 ud af 10 ejere der har det..... Men dem man høre om er dem

• #62   17. jan 2015 Erik A
    kommer vel meget an på hvordan man er som ejer af hunden, nu f.eks sådan en som din, har set den min mor har været sur de kan bestemt også blive ret så skumle...ret morsomt og se den min lillebror har når den bliver sur så vokser den til dobbelt størrelse nøjagtig som en kat ville gøre smiley

• #63   17. jan 2015 Alle hunde kan være farlige under de rette omstændigheder.
    Selv en "flagermus" som min smiley

profilbillede
  • #64   17. jan 2015 Skinkelynet....mega cute hund smiley hvad er det lige den race hedder.?

• #65   17. jan 2015 R M Akitaen er meget reseveret og tillader normalt ikke at fremmede kommer for tæt på og slet ikke uden ejers tilladelse .. Den knytter sig også typisk til en person i familien.. Denne person er den tilgengæld klar på at forsvare om det så koster den livet

Samojeden er meget imødekommende også overfor fremmede.. Elsker hele familien og er bestemt ingen vagthund .. Dog passer de på familiennår mørket falder på

• #66   17. jan 2015 Erik A
    så matcher sindet fra akitaen og shibaen ret godt på hinanden, men nu er det jo sådan i de fleste tilfælde at man skal spørge ejeren om den vil snakke eller ej, både af respekt for ejeren men mest af alt fordi man ikke kender hunden.

den min mor har er som du nævner glad for alle mennesker og lystrer til alle i den nærmeste familie (altså mor hendes kæreste og os børn) men går man f.eks en tur enten om dagen eller aftenen og man er bare lidt utryg mærker den det på os og beskytter os, og det du siger at de ikke er vagthunde passer ikke helt, sover du f.eks så tror jeg nok din hund holder øje med huset.

• #67   17. jan 2015 R M læs racebeskrivelsen på samojede .. Det er IKKE en vagthund

Men får man en fra de svenske træklinjer så er der vagthund i dem ... Sikkert også sådan en din mor har

• #68   17. jan 2015 Erik A
    siger heler ikke at det er en vagthund som sådan,siger kun at den ville reagere ved og gø hvis der gik nogen udenfor som den ikke kendte....lyder nok pisse åndsvagt men vi er ret sikre på den kan genkende os på de lyde vi laver når vi går udenfor, for den bliver ikke sur eller noget hvis en af os kommer en sen aften men den gør det hvis en fremmed kommer den ikke kender.

ved ikke om det er en fra svenske træklinjer, ved bare det er en Samojede

• #69   17. jan 2015 Erik A> Du lagde igen ikke mærke til hvad der blev skrevet...
    Citat: "... Det synes jeg er et meget godt billede af det... "

Det er sådan jeg ser dem i gadebilledet. Hvordan andre ser dem må de om. Men folk skal heller ikke tage deres kamphund med ud til mig... Det bestemmer JEG selv, for jeg stoler ikke på dem. Hvad folk synes er en familiehund må de om men kommer naboens ind på min grund uden snor bliver den skudt. Og det ved han! Min anden nabo's schæfer er velkommen.

• #70   17. jan 2015 Nu er der ikke noget der hedder en kamphund ..

Ham X .. Måske du lige skulle få styr på hvad div. racer kaldes

Skyder du naboens hund i din have så kommer du i seriøse problemer

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #71   17. jan 2015 Ikke at jeg er tilhænger af det,, men hvad skulle der ske ved det Erik?

• #72   17. jan 2015 RM
    Det er en fransk bulldog på 16 uger smiley

• #73   17. jan 2015 Rasmus H.
    det og affyre et skarpladt våben i et bebygget område straffes hårdere end hvis det foregik på en øde landevej

• #75   17. jan 2015 Rasmus bla overtrædelse af våbenloven og alt efter hvad betjentene vudere så kan du ryge i spjældet i 12mdr

• #76   17. jan 2015 Hvem fanden bor i Byzone??

Der er meget man ikke må... Man må heller ikke skyde knoppen af en sigøjner der begår hjemmerøveri! Det ville jeg heller ikke have betænkeligheder ved.

Du må heller ikke skyde den store gamle basse du finder i gang med at voldtage din 12årige datter... Det ville jeg heller ikke have betænkeligheder ved.

Du må heller ikke køre 90 på landevejen

Jeg er totalt crime-rider smiley

Naboen kan holde sin pis hund ved sig selv... Det gør vi andre. Om så han ville, kan han ikke engang lokke den derover.

Det gælder i øvrigt osse folks katte der skider på gulvet hos mig... En dag kommer de ikke hjem mere. Længere er den ikke... Men folk synes jo at det er andres ansvar at holde styr på deres dyr.

• #77   17. jan 2015 Ham X
    der bliver ikke snakket om byzoner men bebygget områder, det er altså ikke det samme.

• #78   17. jan 2015 Du må sgu gerne skyde på din egen grund... Ellers tror jeg der er mange jægere der bliver kede af det.

• #79   17. jan 2015 Ham X
    seriøst hvor er du dum og høre på, vi lever i en retsstat, så er det sgu da logik for perlehøns at du ikke må gå rundt og skyde folk eller dyr som det passer dig og helt ærligt hvis katte irriterer dig så fandens meget og andre dyr for den sags skyld, så hegn dog din grund ind!!!

• #80   17. jan 2015 da ikke i et villa kvarter for fanden da !!!

• #81   17. jan 2015 Må slet ikke skydes i nærheden af andre huse

Tydeligt at høre manden ikke har et jagttegn.. Hvilket så giver endnu større problemer hvis han skyder en af naboens dyr

• #82   17. jan 2015 Erik A>> Du har heller aldrig kørt for stærkt vel? smiley

• #83   17. jan 2015 er meget stor forskel på og køre for stærkt, som alle gør og være psykopat og skyde dyr uden nogen speciel god grund og selvom der var en grund ville det være sygt

• #84   17. jan 2015 Ham X ... Jævnligt .. Men jeg har ikke overtrådt straffeloven eller våbenloven .... Der er liiiige lidt forskel

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #85   17. jan 2015 Puha. Jeg skal vist være glad for det sted jeg bor.

Vores hund har hoppet over hegnet til naboen et par gange, og deres 3 katte kom jævnligt ved os, inden vi fik hund, og det har aldrig givet anledning til problemer, men ok. Det er jo ikke alle der kan lide dyr.

• #86   17. jan 2015 Ja min hund vader også ind til naboen hvis den har lyst .. Hans dame er helt vild med den

Og naboen til den anden side hans katte har lært at her bor en hund så det er sjældent de kommer forbi

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#88   17. jan 2015 Skriver Christian F som har oprettet utallige emner om politik. Just … up

• #89   17. jan 2015 De mangle KUN et gene som alle andre hunde har , advarselsgene og det er såmænd det der gør dem så farlig.
    Men hvorfor er det kun helt unge eller yngre der holder disser hunde , har aldrig set et "voksen" menneske med disse tybe hunde , enten er de helt unge , yngre mener jeg under 40 år , hvorfor mon meget mystisk.
    Dyrvelfærd i Danmark lader meget at ønske , er en helt anden sag i forhold til dem der gemmer sig bag en defekt hund "respekt mann"

• #90   17. jan 2015 K&P .. Nok fordi de ældre ejere ikke føler trangen til konstant at vise hunden frem

Har en veninde midt i 50erne hun har da muskelhund.. En rigtig kærlig en af slagsen enda som går super godt sammen med min selvom de begge er hanner.. Noget mange "kloge" hoveder påstår er umuligt

• #91   18. jan 2015 K&P jeg kender mindst en håndfuld på over 50 som har samme race som mig!

• #92   18. jan 2015 K&P
    mangel af advarselstegn, hvor har du det ævl fra? alle hunde og mener alle hunde, kan springe på sin ejer eller andre uden varsel, igen kommer så vildt meget an på hvem ejeren er og hvordan den hund er opdraget.
    må give Erik og Meldgaard ret, der er altså en del personer over 40 eller bare voksne personer der har de hunde og som trives lige så godt som en Labrador eller Pudel.

• #93   14. feb 2015 Min søsters labrador er mere farlig end hendes staffordshire Bull terrier, som også er på OBS listen, simpelthen fordi han som hvalp er blevet overfaldet så mange gange. Skal en labrador så også forbydes ? smiley

profilbillede
  • Magnus F
    Magnus F Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 22
    #95   22. feb 2015 Hold da k*ft han er dejlig, ham Buddha! Ville dog ikke turde have en "muskelhund", selv.. Ville ikke kunne holde ud at tænke på, hvis han/hun overfaldt et barn eller lign. smiley

• #96   22. feb 2015 Mine 2 hunde. Boxeren er her dog ikke mere. Bulldog'en er en bred fyr på 6 år og ca 30 kilo. Det meste af det er muskler. smiley

PS. Bare fordi man står på et sted, er ikke ensbetydende med at han stopper med at løbe eller løber forbi... Det ender som regel værst for dig... smiley

profilbillede
  • #97   22. feb 2015 Her har han lige fundet en afslappende stilling... smiley

profilbillede
  • #98   22. feb 2015 Hende her er ikke så farlig.... Værre når resten af flokken kommer

profilbillede
  • #99   22. feb 2015 smiley

profilbillede
  • #101   22. feb 2015 Christian .. Nej det er samojeder

Ulvehund ser sådan her ud ... Og vejer 80+kg

profilbillede
  • #103   22. feb 2015 Wtf Erik.. Skal du ikke ha nogle flere hunde så døren bliver totalt ubrugelig smiley

• #104   22. feb 2015 Du mener en Tjekkoslovakisk ulvehund Christian... Der findes mange slags.

• #105   23. feb 2015 Christian .. Det er en irsk ulvehund .. Men findes flere ulvehunde af forskellig str

Intet ulv over samojeden .. Nok noget af det mest fredelige hund der findes.. Indtil de får afvide de skal passe på så kan de blive ret så skumle

profilbillede
  • #107   23. feb 2015 Så er det serbisk husky, hvis det skal komme så tæt på ulve familien smiley
    Har jeg ladet mg fortælle engang.

• #108   23. feb 2015 Der er bla også Tjekkoslovakisk Ulvehund, Slovakisk Ulvehund hvad de kalder den.
    Den ligner meget smiley

• #109   23. feb 2015 .

profilbillede
  • #111   23. feb 2015 smiley

• #113   23. feb 2015 Ja det er det smiley

Kender dog ikke dens sind, om man kan have den som en familie hund.
    Men det har de nu i de andre lande langt væk herfra.
    Det kan man sikkert læse mere om den race på google smiley

• #114   23. feb 2015 Ikke sebirian husky .. Men Alaskan malamute

http://petparent.me/wp-content/uploads/2014/07/Alaskan-Malamute-1.jpg

Kommentér på:
dræber pitbull.

Annonce