{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.089 visninger | Oprettet:

uship.com - Betaling af bil ved transport firma. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Står og er ved at købe en bil i udlandet, og nuværende ejer vil bruge et firma der hedder Uship.com.

De har en bankløsning til betaling,

Nogen der har prøvet at bruge dem før ?

Evt nogle forslag til hvordan jeg kan gøre det mest sikkert for mig selv og sælger ?

Har hørt banken om man kunne lave en spærret konto, men dette er ikke muligt

Mvh Mathias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uship.com - Betaling af bil ved transport firma.
  • #1   30. jan 2015 Betal med Paypal? Så kan du da altid få pengene igen smiley

• #3   30. jan 2015 uship.com er ikke et firma, men en portal hvor transportfirmaer kan byde ind på transport opgaver. Lidt lige som autobutler, bare for transport. Bare se shipping wars, det er nemlig folk inde fra uship.com der transporterer ting og det er ikke alle af dem der gør det lige godt.

• #4   30. jan 2015 Lyder som svindel?

• Nikolaj S
    Nikolaj S Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #5   24. feb 2015 Hej

hvad var det for en bil du var ved at se på?
    Er nemlig ved at se på en bil også og han vil også bruge dette firma til transport.

• #6   24. feb 2015 et var en Aygo, men har droppet det, da jeg har hørt at nogle af chaufførene de bruger er lidt ustabile..

• #8   25. feb 2015 det var fra skotland, ja den var på danske plader. Han påstod at have arbejdet i dk i 2 år, men havde valgt at flytte hjem igen da han skulle have barn nr 2. og så ville han af med bilen.

Valgte også at springe fra, da jeg ikke ville satse ved at benytte det system, når man ikke hørte skide godt om det ..

• #10   25. feb 2015 Hvordan ville det være et scam.

• #11   25. feb 2015 svindel. Min kæreste var ved år købe en hund fra Finland. Hun havde boet i Danmark og taget hjem igen. hunden var gratis men skulle så betale for hundetransport via et transportfirma ligende det bare for dyr..

• #13   25. feb 2015 Nu er uship.com ikke et fragtfirma ;-). Det er for fragtfirmaer hvad autobutler er for værksteder

• #15   25. feb 2015 Chris C, så må shipping firmaet jo have dårligt rep på uship.com og normalt betaler man da først når skidtet dukker op.

Uship.com er bla. Brugt i Shipping Wars

• Nadia Y
    Nadia Y Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #16   25. feb 2015 Hej jeg har sammen email, men til skoda octavia....

"Jeg arbejdede som ingeniør i 2 år i Danmark, og jeg købte bilen. Da min kone blev gravid med mit andet barn, besluttede jeg at underskrive en ny kontrakt hjemme i vores by, Dundee i Skotland.
    Jeg er kommet hjem med bilen, så bilen nu er i Dundee.

Jeg forsøgte at sætte min bil i Skotland til at sælge til en højere pris, men ingen ønsker at købe en bil med venstre hånd drev. (Også svært for mig at køre det). Jeg tænkte på at gå tilbage til Danmark og sælge bilen selv, men efter at jeg gjorde nogle beregninger vil det koste mig mere end £ 2.000. (Brændstof til at skattebyrden på nogle veje, to nætter i et hotel, flybillet hjem, og det faktum, at jeg vil mangle 5-6 dage fra arbejde)."

• Nadia Y
    Nadia Y Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #18   25. feb 2015 smiley

• Jesper N
    Jesper N Tilmeldt:
    mar 2015

#20   4. mar 2015 Hej jeg har også været i kontakt med den ovenstående mand. Denne gang med en fiat 500. Jeg har idag d.4/3 2015 modtaget flg.
    Hello,

I am working as an engineer on a cruise ship and therefore cannot meet with you or bring the vehicle myself. Due to the large number of people who only ask several questions without any real interest in buying, I decided to handle the sale via a different platform. Are you familiar with uShip Transport?

The car along with all the documents are already at the transport company deposit custody in Scotland and ready for transport. For each day that my car sits in the custody of the transport company I pay some taxes. For this reason I've decided to negotiate the price to find a buyer quickly.

As you know, uShip, ( www.uShip.co.uk, www.uShip.de, www.uShip.com) it is the best organization for online transactions in Europe. I am 100% satisfied with their services, because they protect us both (buyer and seller).

You have 14 days to inspect and check the car. You can go to a local service and check the car.
    If it is OK to let me know so I can explain to you how it works.

Sincerely,
    Marcus

• #21   8. maj 2015 Hahah. Han lægger stadig på lur derude. Har så meget som idag fået en mail fra ham d 7-5/15.
    Det lidt trist at sådan nogle mennesker ikke bliver straffet for det de laver.

• Ryan A
    Ryan A Tilmeldt:
    maj 2015

#22   8. maj 2015 Jeg har også fået den mail fra ham bare med en Audi a4! wtf sker der, er der nogle som overhoved har prøvet det før?

• #23   12. maj 2015 Burde næsten kører den til vejs ende hvis at jeg får tilbuddet, for med uShip betaler jeg jo først når varen er leveret smiley

• Lars T
    Lars T Tilmeldt:
    aug 2020

Svar: 1
    #24   27. aug 2020 Jeg var lidt i gang med den her bandit, dropper det helt sikkert nu, det er ozz uship

Jeg undskylder for det forsinkede svar, men jeg var meget travl.
    Min bil er stadig til salg. Det er i fremragende stand, ingen tekniske skader, ingen ridser og ingen skjulte fejl. Der er slet ikke noget økonomisk problem, og alt er klar til at skifte ejere. Bilen leveres med en logbog og ekstra nøgler.
    Først og fremmest skal du vide, at jeg er fra England, og mit modersmål er engelsk, ikke dansk, så fejl er forståelige. Jeg var gift i Danmark i 5 år, og derfor er bilen registreret i Danmark. Nu er vi skilt og delte tingene, og jeg tog bilen og huset fra England, hvor jeg bor nu.
    Den eneste grund til at sælge det er, at jeg ikke kan køre bil med rattet til venstre her i England, så det skal sælges. Jeg har også betalt et depositum her for en ny bil med rattet til højre, så jeg reducerede prisen for et hurtigt salg.
    Min bil er registreret i Danmark, så du behøver ikke betale noget ekstra (ingen skat), kun bilens pris.
    Jeg har allerede fundet et firma med speciale i salg og levering af biler, og jeg har allerede indgået en kontrakt med dem. De vil håndtere alle de nødvendige dokumenter, billevering til din adresse og registrere bilen på dit navn, hvis du vil købe det, efter at du vil inspicere det. (Selvfølgelig betales alle omkostninger til dette firma af mig.)
    Bilen har ikke været involveret i nogen form for ulykke, motoren fungerer perfekt, og kilometer er virkelige.
    Du kan også inspicere bilen i 3 dage og en grænse på 500 km.
    Jeg taler ikke dansk godt, som du kan se, så jeg vil sætte pris på et svar på engelsk, hvis du kan.
    Lad mig vide, om du stadig er interesseret.

Tak for din opmærksomhed og for din forståelse.
    Med venlig hilsen,
    Peter

Kommentér på:
uship.com - Betaling af bil ved transport firma.

Annonce