2.089 visninger
|
Oprettet:
uship.com - Betaling af bil ved transport firma. {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Står og er ved at købe en bil i udlandet, og nuværende ejer vil bruge et firma der hedder Uship.com.
De har en bankløsning til betaling,
Nogen der har prøvet at bruge dem før ?
Evt nogle forslag til hvordan jeg kan gøre det mest sikkert for mig selv og sælger ?
Har hørt banken om man kunne lave en spærret konto, men dette er ikke muligt
Mvh Mathias
feb 2010
Følger: 34 Følgere: 24 Emner: 55 Svar: 2.823
nov 2002
Følger: 11 Følgere: 173 Biler: 4 Emner: 76 Svar: 1.913
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 3 Emner: 41 Svar: 1.218
feb 2015
Følger: 1 Svar: 1
hvad var det for en bil du var ved at se på?
Er nemlig ved at se på en bil også og han vil også bruge dette firma til transport.
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 78
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 78
Valgte også at springe fra, da jeg ikke ville satse ved at benytte det system, når man ikke hørte skide godt om det ..
nov 2002
sep 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 4 Emner: 37 Svar: 682
nov 2002
nov 2002
Uship.com er bla. Brugt i Shipping Wars
feb 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
"Jeg arbejdede som ingeniør i 2 år i Danmark, og jeg købte bilen. Da min kone blev gravid med mit andet barn, besluttede jeg at underskrive en ny kontrakt hjemme i vores by, Dundee i Skotland.
Jeg er kommet hjem med bilen, så bilen nu er i Dundee.
Jeg forsøgte at sætte min bil i Skotland til at sælge til en højere pris, men ingen ønsker at købe en bil med venstre hånd drev. (Også svært for mig at køre det). Jeg tænkte på at gå tilbage til Danmark og sælge bilen selv, men efter at jeg gjorde nogle beregninger vil det koste mig mere end £ 2.000. (Brændstof til at skattebyrden på nogle veje, to nætter i et hotel, flybillet hjem, og det faktum, at jeg vil mangle 5-6 dage fra arbejde)."
feb 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
mar 2015
Hello,
I am working as an engineer on a cruise ship and therefore cannot meet with you or bring the vehicle myself. Due to the large number of people who only ask several questions without any real interest in buying, I decided to handle the sale via a different platform. Are you familiar with uShip Transport?
The car along with all the documents are already at the transport company deposit custody in Scotland and ready for transport. For each day that my car sits in the custody of the transport company I pay some taxes. For this reason I've decided to negotiate the price to find a buyer quickly.
As you know, uShip, ( www.uShip.co.uk, www.uShip.de, www.uShip.com) it is the best organization for online transactions in Europe. I am 100% satisfied with their services, because they protect us both (buyer and seller).
You have 14 days to inspect and check the car. You can go to a local service and check the car.
If it is OK to let me know so I can explain to you how it works.
Sincerely,
Marcus
aug 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 3
Det lidt trist at sådan nogle mennesker ikke bliver straffet for det de laver.
maj 2015
nov 2002
aug 2020
Svar: 1
Jeg undskylder for det forsinkede svar, men jeg var meget travl.
Min bil er stadig til salg. Det er i fremragende stand, ingen tekniske skader, ingen ridser og ingen skjulte fejl. Der er slet ikke noget økonomisk problem, og alt er klar til at skifte ejere. Bilen leveres med en logbog og ekstra nøgler.
Først og fremmest skal du vide, at jeg er fra England, og mit modersmål er engelsk, ikke dansk, så fejl er forståelige. Jeg var gift i Danmark i 5 år, og derfor er bilen registreret i Danmark. Nu er vi skilt og delte tingene, og jeg tog bilen og huset fra England, hvor jeg bor nu.
Den eneste grund til at sælge det er, at jeg ikke kan køre bil med rattet til venstre her i England, så det skal sælges. Jeg har også betalt et depositum her for en ny bil med rattet til højre, så jeg reducerede prisen for et hurtigt salg.
Min bil er registreret i Danmark, så du behøver ikke betale noget ekstra (ingen skat), kun bilens pris.
Jeg har allerede fundet et firma med speciale i salg og levering af biler, og jeg har allerede indgået en kontrakt med dem. De vil håndtere alle de nødvendige dokumenter, billevering til din adresse og registrere bilen på dit navn, hvis du vil købe det, efter at du vil inspicere det. (Selvfølgelig betales alle omkostninger til dette firma af mig.)
Bilen har ikke været involveret i nogen form for ulykke, motoren fungerer perfekt, og kilometer er virkelige.
Du kan også inspicere bilen i 3 dage og en grænse på 500 km.
Jeg taler ikke dansk godt, som du kan se, så jeg vil sætte pris på et svar på engelsk, hvis du kan.
Lad mig vide, om du stadig er interesseret.
Tak for din opmærksomhed og for din forståelse.
Med venlig hilsen,
Peter
uship.com - Betaling af bil ved transport firma.