{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

uddanelse - er udlært mekaniker {{forumTopicSubject}}

i 2011 blev jeg udlært vw mekaniker, men arbejder ikke som mekaniker nu, og synes der skal ske noget nyt nu. evt læse videre ( ikke fordi jeg har droppe mekaniker faget.. holdes stadig ved lige)

er nysgerrig efter at høre hvad andre har valgt / hvorfor de har det?
og evt hvad deres udsigter er, og hvilke adgangs krav de blev stillet til det pågælende fag.

Har læst mig frem til inde på UG.dk hvilke krav det kræver til nogle forskellige relevante uddanelse ( har sågar skrevet til dem ang merit, blev pænt bedt om at læse nogle links, fremfor at få et specifikt svar.)

håber nogle kan hjælpe mig lidt på vej her, der har stået i samme båd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uddanelse - er udlært mekaniker
  • #1   5. feb 2015 Jeg starter snart på Aalborg Universitet for at læse International Virksomhedskommunikation. Af fremtidsudsigter drømmer jeg om at sidde med intern såvel som ekstern kommunikation i en autorelateret virksomhed og være pågældendes billede udadtil (til pressen etc.).

• #2   5. feb 2015 Jeg er udlært maskinarbejder, men gik hurtigt død i det og ville prøve noget andet. Har siden arbejdet bl.a rejsemontør og lagerassistent. Men det er stadig fysisk hårde job, med tunge løft osv.
    Sidste år blev jeg fyret og skulle finde ud af hvad der så skulle ske. Så jeg startede på uddannelsen som lokomotivfører og er færdig i næste måned. Jeg har ikke fortrudt det et sekund. Et hyggejob, med masser af ansvar og en fornuftig løn.

• #5   5. feb 2015 har selv overvejet maskin mester uddannelsen.. men matematik er iikke lige mig smiley men også bare, 3,5 år på skole bænken, det ville nok pine mig en anelse fremfor 2 år.. men fedt at høre jeres erfaringer fra den virkelige verden, og ikke bare læse sig frem til det! .. må gå i tænke boks og se hvad der byder sig. tak for de lækre indputs drenger ! (Y)

• #6   5. feb 2015 Er uddannet Civilingeniør med speciale i IT, men læser nu videre imod min drøm om jura. Det er dyrt hvis du ikke har en studentereksamen, da du skal betale alt selv ved VUC. Har du en STX / HF ect der er adgangsgivende er det bare afsted.

• #7   5. feb 2015 har kun folkeskole og min mekaniker uddannelse.. andet synes jeg ikke var relevant dengang smiley

• #8   5. feb 2015 Udlært mekaniker i 2011.
    Arbejder nu som maskinarbejder/maintainer til meget bedre løn og fede arbejds tider.
    Har ikke fortrudt at jeg droppe mekaniker faget.

• #9   5. feb 2015 hvilken type maskine arbejder er du doctor who? og hvad hedder den uddannelse? smiley

• #11   5. feb 2015 Jeg er kun uddannet mekaniker.
    Det eneste krav var en metal uddannelse for at få jobbet som jeg har nu.
    Jeg bruger ikke maskiner til at fremstille forskellige enmer.
    Jeg vedligeholder og reparere produktions maskiner.
    Jeg laver Cuppere (the press) og Bodymakere, som er den første del af dåseproduktion.

https://www.youtube.com/watch?v=V4TVDSWuR5E

• #13   6. feb 2015 hmm... ville pine mig lidt at skulle sidde med en flok unge mennesker og blive pryglet igennem nogle fag smiley

doctor who, så det du siger er at vi har dine fingre i vores munde når vi drikker af en dåse? smiley .. - hvor har de sådan en fabrik i DK?

• #14   6. feb 2015 Jep mine beskidte fingre har været på rigtig mange dåser. Men langt fra de 4.500.000 dåser vi laver i døgnet.
    REXAM i Fredericia.

• #15   6. feb 2015 havde altid undret mig hvordan de blev lavet.. tak for det smiley

Kommentér på:
uddanelse - er udlært mekaniker

Annonce