{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

off topic køb af tv hvad er bedst? {{forumTopicSubject}}

Hej står og skal købe nyt tv ds 26 tommer sku er småt smiley men må indrømme jeg intet ved om hvad der er godt og dårlig :)? har de to her i tankerne hvad er bedst hælder jo mest til 50 " smiley ?

https://www.bilka.dk/elektronik/tv/alle-tv/lg-47-led-47lb561v/p/100139135?event=32&point=13

eller.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/50PFT4509/philips-50-slankt-smart-tv-50pft4509

eller evt andre til de Maks 4000?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  off topic køb af tv hvad er bedst?
  • #1   2. mar 2015 Hvis du VIL ha' muligheden for Smart TV, så er det jo det fra Philips du skal vælge. Ellers ville jeg bare "nøjes" med LG'et. Begge er udmærket til prisen smiley

• #3   2. mar 2015 Du skal tage ud og se billedekvaliteten af dem begge smiley

Da jeg købte fjernsyn for noget tid siden, tog jeg ned i Elgiganten, el. lign. varehus, og kiggede på fjernsyn. Jeg kiggede, købte ikke noget. For at finde et jeg var tilfreds med.

Så gik jeg hjem og fandt det billigste sted at købte det TV jeg var "faldet" for.
    Det blev et Sony. Nu er der så også kun Sony i resten af huset, men det var ikke just mærket jeg faldt for smiley

• #4   2. mar 2015 Jeg havde ikke valgt nogle af dem. det er begge kun med en skanningsfrekvens på 50hz hvilket er for lidt hvis du godt kan lige at se sport eller actionfilm med forholdsvise hurtige bevægelser eller du bare vil spille noget ps eller xbox.

Hvis du vil have et tv til 4000 er der dette alternativ:
    http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/47LB610V/lg-47-smart-tv-i-flot-design-47lb610

• #5   2. mar 2015 okay mange tak for svar smiley må ud og kigge på dem smiley den skal primær kun bruges til at se lidt standard tv på og spille x boks en gang i måneden ca så det skal heller ikke være vild og voldsomt smiley

• #6   2. mar 2015 Panasonic!!

• #7   2. mar 2015 Du skal ikke kigge på billedekvalitet en i et varehus eller butik.
    De er alle fejlindstillet for at du skal få en wow følelse når du ser de stærke farver og lys. Sådan vil du ikke ha det derhjemme. Trust me.
    Gå ind på flatpanels eller recordere forum og søg på de modeller du kikker på og se folks mening.

Men til under 4000 får du ikke noget godt tv.
    Glem smarttv og køb en Appletv boks i stedet.

• #8   2. mar 2015 Køre selv Sony, og er meget glad for det, det var det som de forslog mig i butikken da jeg fortale mit budget og hvad det skulle kunne smiley

Det har dog ikke full 3D men det bruger jeg heller ikke smiley

• erik m
    erik m Tilmeldt:
    sep 2008

Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 45
  • #10   2. mar 2015 Thomas, nu baserede jeg heller ikke kun mit køb på det jeg oplevede i butikken. Kiggede selv diverse test igennem på flatpanels, 3D test, om de 200Hz nu også fungerede ordentligt, om der var for meget genskind fra skærmen i sollys, hvilken opløsning skærmen har af pixels osv.osv. smiley

Man skal jo vide hvad man køber smiley

Men du kan jo læse nok så mange test og diverse på nettet. Du bestiller jo heller ikke en Porsche før du har prøvekørt den. I et varehus er det et sted hvor du ser overall kvaliteten af fjernsynet smiley

• #11   2. mar 2015 Dyhring >> et fjernsyn til 4-5000 gad jeg ikke tænke så meget på billede kvalitet. Men gå efter et godt mærke. Dvs ikke et Samsung f.eks

Men et dyrt fjernsyn til 25000+ skal lånes med hjem og indstilles til rummets behov

• #12   2. mar 2015 Prisen siger mig nu ikke så meget, jeg brugte selv 13.000 på mit Sony. Jeg er ikke blevet skuffet på nogen måde og er fuldt ud tilfreds med min handel smiley

• #13   3. mar 2015 Thomas
    billede kvaliteten jo alt så det er jo det vigtigste men der blev til et 47 " philips i fona til 4500 for smart tv med 200 hertz og 100 screen halløj og hd 1080 osv smiley så det er sku meget lækkert smiley

• #14   3. mar 2015 Billedkvalitet er nemlig alt. Smarttv, 3D, design, Brugervenlighed osv osv er ligemeget.

Det jeg mente var at hvis du har 4-5000 kr til tv så svinger billedkvaliteten ikke lige så meget som hvis det er tv til 10.000 eller 20.000 eller 30.000. Så der er det tit nok at læse en masse anmeldelser og tests. Hvorimod et til til f.ek 20k, ville jeg teste hjemme i min stue og få det rigtig indstillet, før jeg ville købe det.

• #15   3. mar 2015 okay smiley men der er faktisk rigtig meget billede forskel på pris mellem 4000-5000 f.eks kunne man både på 58" og 50" med uhd og smart tv til 5000 men de var 400 hertz men dog kun 50 screen hertz eller hva der hedder så selv om grafikken var super hakkede det ved hurtige bevægelser smiley mmen som sælgeren sagde de tv var noget det skulle bestilles ds der var lidt at snyde kunden til at købe noget der ser bedre ud end det faktisk er. var så heldig at snakke med nogle fair sælgere så det hele endte godt smiley så skal der bare stenes fast and loud smiley

Kommentér på:
off topic køb af tv hvad er bedst?

Annonce