Nogen kloge hoveder herinde, windows 8 fucker efter opdatering {{forumTopicSubject}}
Hej.. Er der en herinde der har styr på computer.? Min bærbar Packard bell hvorpå styre programmet er Windows 8, bad forleden om en general opdatering ( som de nu gør ind imellem) og jeg trykkede ok som jeg altid plejer, efter ca 10min gik den helt død og jeg genstarede den.. hvorpå der kun kom en helt blå skærm frem , og der står No bootable device, hit any key..
Kan dog trykke F2 og gå ind i boot menuen, men Ved ikke om de div ting står som de skal.. Har vedlagt et billede måske nogen af jer der kan se en fejl, eller ved hvad der kan gøres.. Har evt flere billeder af boot menuen hvis det er.. Håber en kan hjælpe..
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 121 Svar: 1.010
Hvis ikke det er din primære HD, der står som første bootmulighed, kunne det være der problemet ligger.
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.951
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 36
Og boot mode står på ( UFEI ) Secure boot. ( enabled )
Thomas M. Windows 8 lå i den da jeg købte den af ny for lidt over et år siden, og har kørt perfekt indtil den bad om opdateringen...
Tommy A der var ingen cd'er med da jeg købte den af ny, det hele lå bare klar på den, men hvis jeg får fat i en og smider den cd i , sletter den så ikke det hele, ville jeg være ked af med alle de billeder der er i den...
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 36
Nogen kloge hoveder herinde, windows 8 fucker efter opdatering