{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Nogen kloge hoveder herinde, windows 8 fucker efter opdatering {{forumTopicSubject}}

Hej.. Er der en herinde der har styr på computer.? Min bærbar Packard bell hvorpå styre programmet er Windows 8, bad forleden om en general opdatering ( som de nu gør ind imellem) og jeg trykkede ok som jeg altid plejer, efter ca 10min gik den helt død og jeg genstarede den.. hvorpå der kun kom en helt blå skærm frem , og der står No bootable device, hit any key..
Kan dog trykke F2 og gå ind i boot menuen, men Ved ikke om de div ting står som de skal.. Har vedlagt et billede måske nogen af jer der kan se en fejl, eller ved hvad der kan gøres.. Har evt flere billeder af boot menuen hvis det er.. Håber en kan hjælpe..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen kloge hoveder herinde, windows 8 fucker efter opdatering
  • #1   23. mar 2015 Hvad står der i "fanebladet" boot?
    Hvis ikke det er din primære HD, der står som første bootmulighed, kunne det være der problemet ligger.

• #2   23. mar 2015 Gør dig selv en kæmpe tjeneste og installer Windows 7 i stedet.

• #4   23. mar 2015 $$ Schmidt $$ der står. 1 Hdd som den føste. 2. Atapi cdrom. 3 usb fdd. 4 Network boot-ipv4 5 usb hdd. 6 usb cdrom 7 network boot-ipv6
    Og boot mode står på ( UFEI ) Secure boot. ( enabled )

Thomas M. Windows 8 lå i den da jeg købte den af ny for lidt over et år siden, og har kørt perfekt indtil den bad om opdateringen...

Tommy A der var ingen cd'er med da jeg købte den af ny, det hele lå bare klar på den, men hvis jeg får fat i en og smider den cd i , sletter den så ikke det hele, ville jeg være ked af med alle de billeder der er i den...

• #6   23. mar 2015 Nej desværre kun F2 der reagere..

Kommentér på:
Nogen kloge hoveder herinde, windows 8 fucker efter opdatering

Annonce