{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.590 visninger | Oprettet:

Nu er det nok!!! {{forumTopicSubject}}

Faldt over denne her:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/tv-her-koerer-politiets-fotovogn-for-staerkt/5494735

Nu må folk fandme tage og stoppe deres ynkelige brok! Hvad sker der for at man vil nedværdige sig til at være et så hysterisk stikkersvin at man vil henvende sig til Ekstrabladet for en så lille forseelse som 10 km/t, som ligeså vel kunne være fejlvisning i speedometeret?
Og så er det endda så åbenlyst at det er føreren af bilen som selv filmer, så ikke nok med at personen selv kører for stærkt, så bruger personen også håndholdt mobiltelefon.
"Kilden sad på passagersædet..." Fint fint... Selv hvis man er så dum at tro på det, så skulle passageren sidde og filme med sin telefon, lige foran snotten på føreren og dermed blokere for udsynet.

Øv, hvor er det kvalmende at man har så travlt med at pege fingre af andre, at man ikke selv indser hvad man laver!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er det nok!!!
  • #1   24. mar 2015 DK er snart ikke andet end jantelovs ryttere!

  • #2   24. mar 2015 Der er idioter overalt.


  • #3   24. mar 2015 Tja hvis jeg kan få en bøde for at køre 10 km/t for stærkt, misvisning eller ej, så synes jeg at det er ok at de får af samme skuffe hvis de kører for stærkt smiley
    og jeg synes at det er dobbeltmoralsk at dele bøder ud og så selv skide på loven...


  • #4   24. mar 2015 Well, jeg er sådan bare ved at være træt af den måde de parkerer på nogle steder.. Det er helt forkert at betjente der skal hive bøder ind for andres færdsel, ikke engang kan de simple regler for optrukne linjer osv.. Men i det hele taget finder jeg det bare foruroligende at vi i DK ligefrem skal budgettere med indtægter fra fartkontrol og sætte mål for hvor mange vi skal have plukket.. Det er skammeligt at det er nået så langt. Så slemme er statistikkerne altså heller ikke på ulykker!

  • #5   24. mar 2015 Veteran Doktoren>> Kører du 80 ifølge dit speedometer i en 70 zone, og dit speedometer viser 7-10 for meget, får du jo heller ikke en bøde.




  • #6   24. mar 2015 #3
    Selvfølgelig, hvis en fotovogn bliver taget af en anden fotovogn så skal der falde en bøde. Loven er lige for alle...
    Men jeg synes at personen der har filmet den pågældende fotovogn, fordi personen tydeligvis mener det er forkert, bør have nosser nok til at melde det og samtidig selv tage bøden for at køre for stærkt OG bruge håndholdt telefon.


  • #7   24. mar 2015 Tænk lige på at speedometer viser for meget. så det er jo nok kun 5 km for meget de kører.

  • #8   24. mar 2015 Hader dobbeltmoral. Også når politiet kører for stærkt smiley


  • #9   24. mar 2015 Jeg syntes bare at vi er priviligerede over at leve i et samfund, hvor et SÅ lille og ubetydeligt emne bliver blæst op.
    (Læs: ikke at jeg syntes at det er avis-stof).

    Men i MANGE andre lande, er der problemer så som alvorlig magt-misbrug, hardcore kriminalitet og korruption i ordensmagten som man må slås med.


  • #10   24. mar 2015 he he , så lige en betjent, der igk 50 m ud af vores motortrafikvej for at sætte 3 foden op, og det er en vej man ikke må færds på, som fodgænger / cykkel eller knallert. men de har nok et særligt kapgang kursus, der gør at det må de godt

  • #11   24. mar 2015 H.c .... Ja ja .... De kan fandeme gå stærkt !!
    Især hvis der ligger en frisk citron-måne i patruljevognen og en varm kop kaffe. smiley


  • #13   24. mar 2015 Du siger det selv.nu er det nok, Stop det ynkelige brok! I dette tilfælde er der to som skal have en bøde. Dog mener jeg at hvis man er farlig nok til at sidde i en fotofælde og give folk straf på den store klinge, så bør man også være mand nok til at tage sin straf når man selv laver lort i den. I min optik bør straffen være dobbelt da det er mere end bare et sindssygt dårligt eksempel overfor os almindelige mennesker. De burde om noget vide bedre end at køre for stærkt. Føj for satan, den betjent burde have en sygt grim smag i munden

  • #14   25. mar 2015 Vil gerne påpege at ifølge færdselsloven skal et speedometer vise for lidt, ALDRIG for meget, der vil være mellem 5 og 10% fejlvisning, altså hvis du kører 100 km/t så vil den reelle hastighed være mellem 90 og 95 km/t

  • #15   25. mar 2015 "Øv, hvor er det kvalmende at man har så travlt med at pege fingre af andre, at man ikke selv indser hvad man laver!" - er det netop ikke lige præcis hvad den pågældende betjent gør? smiley

  • #16   25. mar 2015 Torpedo så viser den da også for meget da den viser en højere fart end det du kører.

    Speedometeret viser en højere fart end du du rigtigt kører. Så hvordan før du det til at speedometeret skal vise for lidt?

    Så skulle det jo vise 90 km vis du rigtigt kører 100.


  • Jens J
    Jens J Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Svar: 3
    #17   25. mar 2015 Det er også bare en ren petitesse at hive frem i medierne... Som om der ikke sker noget der er vigtigere...

  • #18   25. mar 2015 Synes ikke det er en petitesse. Man har beregnet at man kan inkassere x-antal millioner på de nye fotovogne. Politiet skal udskrive bøderne og fortælle os at det er forkert at køre for stærkt. Så skal politiet ikke selv gøre det. Det er dobbeltmoralsk ad helvede til.

    Jeg kørte bag en politibil ved den nye rundkørsel i Næstved. Da vejarbejde pågår er der en hastighedsbegrænsning på 50 km/t. Betjenten bag rattet kørte 80. Ikke under udrykning. 5 min efter kørte de bag en som kørte 65 i en 60 km-zone. Straks kom de blå blink på... Det er satme ikke i orden.


  • #19   25. mar 2015 syntes sku også de skulle bruge deres mande timer anderledes, så i tv den anden dag, at man da ikke har tid til, at tage ud og snakke med en butiks tyv, selvom købmanden havde tilbage holdt tyven, samtidig kan man bruge 250 betjente til en åndsvag fodbolds kamp, uge efter uge. mvh hc

    profilbillede
  • #20   25. mar 2015 Ja, der havde sneget sig en drillenisse ind, skulle selvfølgelig havde været omvendt, beklager meget

Kommentér på:
Nu er det nok!!!

Annonce