{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skibsmontør
  • #1   26. mar 2015 Du skal have en færdiggjort erhvervsuddannelse, eller en godkendt gymnasie uddannelse for at blive optaget på maskinmester skole, ELLER anden relevant baggrund, dog de færreste der bliver optaget den vej igennem.

Folkeskolen har intet at sige i forhold til at blive optaget på Maskinmesterskolen. Dog vil jeg anbefale at du skal være yderst beslutsom og ihærdig for at fuldføre maskinmesteren. Med mindre du er matematisk geni af natur.

Jeg går selv på sjette ud ni semestre lige nu, det kræver meget arbejde hvis ikke man er mere end gennemsnitligt godt begavet. Vil tro vi har mistet omkring 50% af de studerende der startede.

• #2   26. mar 2015 Ja okay, hva ved du om offshore ?
    Kan man komme ud på bore rigs selvom man kun er skibsmontør?

• #3   26. mar 2015 Det er jeg sikker på at du kan finde ud af ved at tjekke opslåede stillinger på borerigs. Se om de søger en skibsmontør. Jeg ved ikke noget om det.

• #4   26. mar 2015 DU skal have kurser ved Falck Safety Services A/S i Esbjerg først.

Ring og snak med dem de ved mere om det end alle os herinde smiley

• #5   26. mar 2015 Ved godt der er diverse kurser som er nødvendige for at komme ud på dem,
    Men var mere nyssgerig på om de forskellige firmaer overhovedet brugte skibsmontøre ude på dem.

• #6   26. mar 2015 Du kan ringe og snakke Falck Safety Services A/S hvad der er muligheder i det, og hvad du kan tænke dig.
    Så kan du se hvad du vil få ud af det smiley
    Det er slet ikke så svært som det ser ud til, selvom det er en lidt lukket verden man går ind til smiley

• #7   26. mar 2015 Undskyld jeg spørger det måske lidt dumt spørgsmål, men altså hvordan mener du med "en lukket verden" ?

• #8   26. mar 2015 Ja at man ikke kender til meget inden for det fag.
    Nu mindre man kender en der arbejder inden for faget, så kan man få lidt mere klar besked om hvad faget offshore indebære, samt hvad du skal igemmen når du har skibsmontør uddannelsen smiley
    Det kan de svare dig på derover.

Men kontakt dem derover så får du det svar du vil vide smiley
    De kan også rådgive dig med hvad kurser du skal tage og hvad du enlig vil arbejde med.

Har selv arbejdet inden for offshore i en del år, bla A2sea, CT Offshore, jysk dyk. dog ikke rig, det siger mig ikke noget det omr.

Men hvis du har den indstilling og vil prøve at få arbejde den vej på rig, skal du prøve at tage en snak med dem derover smiley

• #9   26. mar 2015 Eller skal du tage kontakt til en uddannelsesvejleder inden for offshore smiley
    De kan give dig svar på det du vil vide ang uddannelser.

• #10   26. mar 2015 Ja okay jeg takker mange gange, har fundet ud af hvad jeg nogenlunde ska gøre/ hvem jeg skal opsøge for at komme ind i det smiley

• #11   26. mar 2015 Inden for hvad?
    Prøv at ring på dette nr, og hør dem af men kurser, og hvordan du kommer igang med at finde arbejde.
    Sig hvad du vil uddanne dig til, og komme på rig.
    Der ville jeg nu bare tage offshore uddannelsen og komme igang smiley

76 12 13 14
    Det er en start

• #12   26. mar 2015 Tror ikke lige der er så stor mangel på offshore folk pt, olieprisen er lav og Statoil har fyret 10.000 mand.

Kommentér på:
Skibsmontør

Annonce