{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Mail fra BG.... {{forumTopicSubject}}

ved godt at det her måske burde være tilegnet hjælpe admin... men nu kan i jo lige komme med jeres mening...

jeg har i dag fået en mail fra BG om at jeg har SPAM i markedet pga. 3 ens anoncer om en gearkasse jeg vil sælge... jeg har lavet 2 nye anoncer for at få den frem på forsiden en gang i mellem og beholdt de gamle da jeg skulle bruge nogen telefonnummre på nogen som havde smidt et bud på det... man kan jo så godt sige at jeg bare kunne have skrevet de numre ned... men syntes det er lidt plat at man skal have en mail og en advarsel om slettelse af profil bare fordi man har mere end 1 sølle anonce.... jeg er blevet lidt sur... syntes sku det er lidt ring... og hvor står der at man kun må have en anonce...


Bare min mening.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mail fra BG....
  • #1   23. maj 2006 Hvis det ikke står nogen steder at man ikke må ha flere end en anonce så har du 100% ret

  • #2   23. maj 2006 jeg ved ikk om det står nogen steder.,... jeg har bare aldrig set det... men er lidt sur... for jeg mangler kontakt til nogen der havde smidt et bud under de anoncer der er slettet.

  • #5   23. maj 2006 jeg er godt klar over at jeg ikk bliver slettet... jeg er bare sur over at der ikk stod at jeg skulle slette de anoncer i stedet for at en hjælpe-admin har gjort det... så kunne jeg jo have fået mine numre med mig... men hvis det står et sted at man ikk må lave mere end 1 anonce så er det helt fint... jeg har bare ikk set det.

  • #6   23. maj 2006 Det samme skete for mig, jeg havde også omkring 3 annoncer, med 10 forskellige billeder i hver annonce, jeg fik bare en mail om at de slettet og det var det, lidt ærgeligt synes jeg, men sådan er reglerne jo nok smiley

  • #7   23. maj 2006 Jeg ku egentlig godt tænke mig at se, hvor i retningslinjerne det står.. Jeg ka nemlig ik se det!

  • #8   23. maj 2006 har prøvet akkurat det samme..... forstår ikke hvorfor de så ikke bare skriver til en istedet for at slette annoncen.


  • #9   23. maj 2006 tak til dig rasmus v... jeg vil bare gerne så hvor det er jeg har overtrådt en regl... hvis reglen ikk er skrevet kan jeg ikk se min fejl...

  • #10   23. maj 2006 Gonzo - Tjek lige alt det vi sku følge op på så smiley

  • #11   23. maj 2006 thyge...det er for den gang hvor du spammede med udfordringer...hehee

  • #12   23. maj 2006 nope... det hørte jeg aldrig noget for... så det gør jeg igen en dag hvor jeg keder mig for vildt... kan ikk passe at der ikk er nogen der vil prøve at slå den en gang...

  • #13   23. maj 2006 Hej Thyge, Gonzo m.fl.

    Vi har den sidste tid ryddet grundigt op, både i forum, marked og på nogle profiler med andre end ejernes biler osv.

    Vi anser det for sund fornuft at vores brugere kun opretter 1 annonce pr. produkt. Ergo er gentagne annoncer om samme produkt et udtryk for spam af vores marked og iøvrigt uønsket, pgså set i lyset af alle de andre annoncer fra brugere, der drukner i reposts. Jeg satser på at du godt ved at dét at oprette flere annoncer for at ligge på forsiden er en stil, vi ik billiger herinde.

    Gonzo>> Se, at vi skriver til brugerne er meget sjældent det sammen som at folk gør det. Enten fordi folk ikke respekterer når vi skriver til folk, bliver sure og trodsige eller har fake mailadresser og vi derfor får mailen retur. Derofr sletter vi som udgangspunkt gentagne annoncer og sender brugeren en besked om dette.

    At man opretter gentagne annoncer er derfor ikke noget, vil vil opfordre til og vi ser det omvendt som en service at vi tager os tid og besvær med at sidde og skrive til folk.

    Jeg vil desuden opfordre til at man lige gennemlæser Bilgalleris retningslinjer.

    Mvh. Anders

    PS: Jeg indrømmer at selv vi kan lave fejl men hjælpeadmins er nu engang kun så fejlfri som de brugere de forsøger at hjælpe. Det er meget muligt at vi har frosset en profil uden at man har modtaget en advarsel først. Men systemet sender automatisk en mail til brugeren når vi fryser profilen og det er derfor sjældent at folk ikke modtager dres mails.


  • #14   23. maj 2006 Anders T....

    det du skriver med at få anoncen på forsiden i længere tid var ikk lige det der var tænkt med det jeg har lavet... det er gået min 10 dage i mellem jeg har oprettet en ny anonce om min gearkasse... så den har aldrig været oprettet for at få den på forsiden det meste af en dag. jeg har haft en del anoncer på den gearkasse og slettet mange af dem... men havde lige et par kontakter jeg ville bibeholde hvis der ikk kom andre bud....


  • #15   23. maj 2006 Hej igen Thyge

    Men du oprettede en ny og samme annonce for at få den på forsiden, korrekt? Om der går 1 time, 10 dage eller 1 måned er uden betydning. Vi ønsker kun 1 annonce pr. vare og derfor sletter vi konsekvent dobbeltannoncer. Mailen som jeg forstår du er vred over er en opfordring til dig om kun at nøjes med at oprette 1 annonce fremover.

    Tidligere slettede man kun sin annonce såfremt andre brugere postede kommentarer i dem, som man ik brød sig om. Nu har vi lavet det således at man selv kan slette kommentarer i en annonce så nu kan man helt frit lade sin annonce ligge i de dage man har indstillet den til når man opretter den.

    Mvh. Anders


Kommentér på:
Mail fra BG....

Annonce